Zit wat inquote:Op maandag 17 januari 2011 07:26 schreef Tally het volgende:
Nou ik zie dr nooit niet lekker uitDus bijtrekken is nergens voor nodig
Ik heb alleen gemerkt dat ik geen koffiemelk in huis hebquote:
Zuipen ze maar zwart die mietjesquote:Op maandag 17 januari 2011 07:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb alleen gemerkt dat ik geen koffiemelk in huis heb
Dus zo als het 8:00 is alvast de boodschappen gaan doen. Dan heb ik het wel in huis!
Ach zo heb ik mijn boodschappen ook vroeg binnen en kan ik op de bank gaan liggen als zij boven mijn dak vernaggelenquote:
Het doet vast geen Pijn T.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:52 schreef Tally het volgende:
Stoere ruige mannen. Niet mijn types. Maar hej voor een keertje
Owh maar als het wel pijn doet vind ik dat ook niet zo ergquote:
Gezellig J.quote:
Wrom dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:11 schreef Joene het volgende:
Precies , overigens is er hier iemand met een portie dicipline teveel ?
Zodat dat licht op die slaapkamer een keer voor 12 uur uit is.quote:
Okequote:Op maandag 17 januari 2011 08:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Zodat dat licht op die slaapkamer een keer voor 12 uur uit is.
ik wil gewoon weer is optijd slapen T.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Oke
Ik snap er geen kont van maar kan ook best omdat ik met mijn hoofd ben bij die gasten die op en neer (whehehehehe) wandelen
Hoiquote:
Ja dat of trek iets leuks aan voor die mannen?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga maar eens boodschappen doen. Doe ik toch iets nuttigs
Ik ben vanaf november tot eerste week januari 2 kilo aangekomen! Dat vond de verloskundige best knapquote:Op maandag 17 januari 2011 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Vanavond naar de dietiste. Gaat ook geen topscore opleveren geloof ik na december.
Ik ben altijd leuk gekleed J.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat of trek iets leuks aan voor die mannen?
Why not J. Je bent toch helemaal in shape nu je weer sportquote:Op maandag 17 januari 2011 08:17 schreef KingOfMars het volgende:
Vanavond naar de dietiste. Gaat ook geen topscore opleveren geloof ik na december.
Of uit ?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat of trek iets leuks aan voor die mannen?
Delen.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:42 schreef Joene het volgende:
Waarom vind ik een map -xxx- op het netwerk ?
Eerst maar is kijken waar AnalTeens2010Ep03.WMV voor staat ?quote:
Lijkt me zoeen Disney film?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Eerst maar is kijken waar AnalTeens2010Ep03.WMV voor staat ?
Ik heb de "betreffende" gebruiker een mail gestuurd dat die het tot 12 uur kan weghalen en dat ik het anders doe met een CC aan zijn manager.quote:
Wrs staat het al een week of wat ook op de backup.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:56 schreef KingOfMars het volgende:
Good busy. Wel ff veilig gesteld dus?
Lekker T!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
Over 6 uur heb ik wat meer ruimte op zolder
Dan hang ik wat ruimer in de beugels.
Ik zeg hou vooral de foto's niet voor jezelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Tally het volgende:
Over 6 uur heb ik wat meer ruimte op zolder
Dan hang ik wat ruimer in de beugels.
Ik heb geen groothoek lens!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:23 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik zeg hou vooral de foto's niet voor jezelf.
Daar heb ik niets aan.quote:
Ik zeg nog dat sporten is ongezond.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef NJ het volgende:
Mogguh. Gisteren met voetbal een behoorlijke botsing gehad. Werkelijk alles doet pijn.
What doesn't kill you, makes you stronger.quote:
ik zit op de 10bakken en nu heb ik maagpijnquote:Op maandag 17 januari 2011 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Koggie.
Sterktequote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
Ok, overleg.. Dat gaat 'm natuurlijk niet worden he!
.
Succes!quote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
.
Whehehehequote:Op maandag 17 januari 2011 10:10 schreef Tally het volgende:
Wij hebben een zonnecollector op het dak. Afgesproken met die gasten dat wij hem aan de binnenkant los koppelen en zij hem voor ons naar beneden hijsen met de kraan.
Mijn buurman wilde hem hebben maar wij hadden hem aan iemand anders belooft.
Zegt de buurman: Kunnen jullie die van jullie dan niet op mijn dak hijsen dan krijgen jullie diegene die in de schuur staat. Wilde die jongens wel doen geen probleem.
Begon de buurman te zeiken dat die oude van hem dan wel van het dak af kon en dat zij die wel mee konden nemen. En of de jongens hem niet even konden helpen met er op tillen enzo.
Zeggen die jongens: Nou WIJ zijn HIER aan het werk, we willen hem op je dak leggen en dan houdt het op. Die oude moet je dan zelf afvoeren, wel willen we hem nog naar beneden zetten voor je en in je tuin leggen. Geeft de buurman opeens een grote bek aan die jongens: Ja ik ga ook niet zeiken dat jullie om 7 uur al zijn begonnen enzo.. Bla bla bla.. Die gasten komen uit Amsterdam. En praten plat Amsterdams. Dus die hebben gelijk gezegd dat hij de pest kon krijgen en dat ze gewoon onze zonnecollector beneden neer zetten zoals als gesproken en dat hij het maar bekijkt.
Download Dreamweaver. Als je nog nooit een site hebt ontworpen of gemaakt kan je hier makkelijk mee uit te voeten zonder echte kennisquote:Op maandag 17 januari 2011 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!
Ik moet een (statische) website voor een restaurant maken.. Géén idee hoe ik dat moet ontwerpen?
De buurman is nu gespreksonderwerp.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 10:30 schreef Tally het volgende:
Download Dreamweaver. Als je nog nooit een site hebt ontworpen of gemaakt kan je hier makkelijk mee uit te voeten zonder echte kennis
Gewoon logootje , menukaartje , mooi bord eten als backgroundquote:Op maandag 17 januari 2011 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ik weet wel hoe ik een website moet maken en ontwerpen ik heb alleen geen inspiratie om een ontwerp te maken voor een restaurant.
Owhquote:Op maandag 17 januari 2011 10:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]Ik weet wel hoe ik een website moet maken en ontwerpen ik heb alleen geen inspiratie om een ontwerp te maken voor een restaurant.
Je hou het anders best aardig vol ?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:01 schreef KingOfMars het volgende:
.
Lunchen was ik dus.quote:
Twee fuckin' uur overleg en lunch.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Nice! Zeggen dat overleg hem niet gaat worden en vervolgens drie uur AFK?
Is het al weekend?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Twee fuckin' uur overleg en lunch..
Maar nu lekker gewoon achter je bureau een dutje ?quote:Op maandag 17 januari 2011 12:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Twee fuckin' uur overleg en lunch..
Zo nog een vluggertje (qua afspraak, dus) en dan ga ik in hibernate ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:54 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar nu lekker gewoon achter je bureau een dutje ?
Ik moet het even zien vol te houden tot ongeveer half 4 dus vandaag. Dan even snel langs de winkel , vanavond een makkie met eten koken en optijd erin ? (alweer!)quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo nog een vluggertje (qua afspraak, dus) en dan ga ik in hibernate ofzo.
De afgelopen tijd is het niet mijn sterkste kant geloof ik .quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef KingOfMars het volgende:
Dat op tijd naar bed gaan heb ik dus al een tijdje slechte ervaringen mee J. Maar misschien dat het jou beter vergaat?
Wie ?quote:
Ik ben zo moe ?quote:
ik ga echt slapen vanavond optijd dus.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:20 schreef Tally het volgende:
Ik heb vandaag met mezelf afgesproken niet op tijd in bed te gaan. Er zijn best heel wat klussen die ik wil doen nog boven. Dus daar kan ik mijn avond wel mee vullen.
ik begon met een clusterfailure.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef KingOfMars het volgende:
Kun je op wachten op een dag als vandaag J.
Dat heb ik altijd dus. Althans niet altijd de dienst wel altijd bereikbaar dus.quote:
Ik heb er de kracht niet voor?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd dus. Althans niet altijd de dienst wel altijd bereikbaar dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |