neuu duurt nog wel ffquote:
Wat doe je precies dan? Bij portfolio moet ik altijd aan modeontwerpers denken.quote:
informaticaquote:Op maandag 17 januari 2011 06:09 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Wat doe je precies dan? Bij portfolio moet ik altijd aan ontwerpers denken.
quote:Op maandag 17 januari 2011 06:10 schreef dragems het volgende:
maar ik ga zou het topic nog vol maken en dat is gelukt tot later mensen
hey hallo!quote:Op maandag 17 januari 2011 06:31 schreef Franneh het volgende:
Bon Jovi.. het eerste wat ik hoor vandaag.
Mijn dag naar de klote.
Neem je dan wel een spandoek mee?quote:Op maandag 17 januari 2011 06:39 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Zal ik vast klaarstaan op CS voor je?
Dat waardeer ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 06:40 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Eentje die zelfs jij als sjaal zou kunnen gebruiken
quote:Op maandag 17 januari 2011 06:57 schreef trolololo het volgende:
WIE O WIE zou (telefonisch) een of meerdere jingles willen inspreken?
quote:Op maandag 17 januari 2011 06:57 schreef trolololo het volgende:
WIE O WIE zou (telefonisch) een of meerdere jingles willen inspreken?
Ik gok koelkast, hij heeft een toffe stemquote:Op maandag 17 januari 2011 07:37 schreef Maringo het volgende:
Wie heeft eigenlijk die "fok onzin radio"ingesproken in de jingles met de artiesten?
Koelkast maakt toch sowieso bijna elke jingle?quote:Op maandag 17 januari 2011 07:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik gok koelkast, hij heeft een toffe stem
Stimmt.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:41 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Koelkast maakt toch sowieso bijna elke jingle?
quote:Snelste gevulde topics
60.20 posts per minuut - [ONZIN RADIO] #226 Waar eenzame FOK!kers met broeken op enkels zitten
Kloptquote:
pfieuw dat scheelt.. heb toestemmingquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 07:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pfieuw dat scheelt.. heb toestemming![]()
![]()
oooh arme ziel.... ja dan moet je eruitquote:Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef Gelebadeend het volgende:
Maar ik moet maar eens me bedje uit gaan, want 't is natuurlijk een schooldag
quote:Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oooh arme ziel.... ja dan moet je eruit
quote:
ooooooooooooooooooh zeg dat dan meteenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:51 schreef Gelebadeend het volgende:
Gelukkig een Toetsweek dus dat is maar 3 uurtjes
Truequote:Op maandag 17 januari 2011 07:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
er zijn altijd mensen die het nog erger hebben... moet je maar denken....
Gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 07:51 schreef Gelebadeend het volgende:
Gelukkig een Toetsweek dus dat is maar 3 uurtjes
Ja maar dan moet ik eigenlijk wel leren ipv Fokkenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooh zeg dat dan meteen
Ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 07:54 schreef JaimyLee het volgende:
Ah meerdere mensen met toetsweek hier?
Ik ook, SE weekquote:
Kan vast wel, maar bij ons op school is het School Examen weekquote:Op maandag 17 januari 2011 07:54 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
SE-week is toch Semesterweek?
Oh dat kan ookquote:Op maandag 17 januari 2011 07:55 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Kan vast wel, maar bij ons op school is het School Examen weekStraks wiskunde-b en biologie, morgen natuurkunde en woensdag scheikunde.
Nou ja ik kan helemaal niks van talen en gs en ak dus E&M dingen zijn niks voor mij. NG of NT dan, en ik heb de domme keuze gemaakt om wiskunde b te kiezen ipv aquote:Op maandag 17 januari 2011 07:56 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Oh dat kan ook, is NT niet veel te moeilijk trouwens
Das idd niet zo slimquote:Op maandag 17 januari 2011 07:57 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Nou ja ik kan helemaal niks van talen en gs en ak dus E&M dingen zijn niks voor mij. NG of NT dan, en ik heb de domme keuze gemaakt om wiskunde b te kiezen ipv a
4havo zit ik nu
Mijn liever docent van vorig jaar zei dat het beter voor me zou zijn. Mijn domme hoofd geloofde gad. Godverdomme wat word ik boos van logaritmische functies en dingen algebrarisch oplossenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:58 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Das idd niet zo slimB is echt gewoon zwaar klote
Gister was er een hele lijst van requests niet gedraaidquote:Op maandag 17 januari 2011 07:59 schreef BassB00ST3R het volgende:
Potver, Wasmachinemann [huisgenoot] vertelde mij net dat hij een plaatje had aangevraagd maar dat is nooit gedraait,Hoe kan dit
Ninja-edit op die laatste emoticonquote:Op maandag 17 januari 2011 07:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn liever docent van vorig jaar zei dat het beter voor me zou zijn. Mijn domme hoofd geloofde gad. Godverdomme wat word ik boos van logaritmische functies en dingen algebrarisch oplossen
Dat was Zaterdag ofzo.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Gister was er een hele lijst van requests niet gedraaid
En ik geef je groot gelijk over wis bquote:Op maandag 17 januari 2011 08:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ninja-edit op die laatste emoticon
Ik zie m nietquote:Op maandag 17 januari 2011 07:56 schreef JaimyLee het volgende:
Trololol, er staat een request klaar op de site. Zou je me willen wakker maken daarmee voor mn toetsen vandaag?
Had _ O _ ipv - O - gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 08:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ninja-edit op die laatste emoticon
Verzondenquote:
Trololulquote:
Het is patatquote:Op maandag 17 januari 2011 08:03 schreef BassB00ST3R het volgende:
[..]
Garp,net als de patat/friet discussie.
Wat was het nou uiteindelijk geworden ookalweer?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:03 schreef BassB00ST3R het volgende:
[..]
Garp,net als de patat/friet discussie.
Het is gewoon patat als ik het thuis eet/snackbar, en friet als ik het bij zon'n vlaamse friettent haal.quote:
Belgiequote:Op maandag 17 januari 2011 08:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon patat als ik het thuis eet/snackbar, en friet als ik het bij zon'n vlaamse friettent haal.
Erm, AK, Engels, Wiskundequote:Op maandag 17 januari 2011 08:04 schreef JaimyLee het volgende:
Maar badeend, watvoor toetsens ga jij hebben dan?
Niets mis mee, met België leuk land hoorquote:
quote:
Ak is echt kut :/ Gelukkig laten vallen.. Engels is toch niet zo moeilijk? welke klas zit je?quote:
Ok wacht, opnieuw: Belgiequote:Op maandag 17 januari 2011 08:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niets mis mee, met België leuk land hoor
3Vwoquote:Op maandag 17 januari 2011 08:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ak is echt kut :/ Gelukkig laten vallen.. Engels is toch niet zo moeilijk? welke klas zit je?
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:06 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ok wacht, opnieuw: Belgie, Belgen
Ik zat vorig jaar 3 havo/vwo, maar had geen zin in vwoquote:
Ik ken geen belgen, behalve van FOK!quote:Op maandag 17 januari 2011 08:06 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ok wacht, opnieuw: Belgie, Belgen
Doeg!quote:
NEEquote:
Ik ook niet voor zo ver ik weet, maar ik ben wel vaak in Belgie geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 08:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ken geen belgen, behalve van FOK!
Zit al sinds de 1e op vwoquote:Op maandag 17 januari 2011 08:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar 3 havo/vwo, maar had geen zin in vwo
Ik ben niet heel vaak in België geweest, een keer overnachten een keer en een keer in hotel in Antwerpen en nog een keer gewoon voor de lol naar Antwerpen geredenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:07 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik ook niet voor zo ver ik weet, maar ik ben wel vaak in Belgie geweest
Ik heb in de eerste 8 maanden gymnasium gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 08:08 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Zit al sinds de 1e op vwoDenk dat ik voor E&M ga volgend jaar
Ik vind het niet zo boeiend eigenlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 08:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben niet heel vaak in België geweest, een keer overnachten een keer en een keer in hotel in Antwerpen en nog een keer gewoon voor de lol naar Antwerpen gereden
Goed dat het bij 8 maanden is geblevenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste 8 maanden gymnasium gedaan
We waren naar Neil Young in 't sportpaleis in Antwerpenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:10 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo boeiend eigenlijkWel mooie stadjes daarzo, maar dat boeit mij niet echt op vakantie (of weekendje weg ofzo)
Ja anders had ik de 1e over moeten doen xDquote:Op maandag 17 januari 2011 08:10 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Goed dat het bij 8 maanden is gebleven
Ja, en gymnasium is gewoonquote:Op maandag 17 januari 2011 08:10 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja anders had ik de 1e over moeten doen xD
Iddquote:
Na dit nummer ga ik ongeveerquote:Op maandag 17 januari 2011 08:12 schreef Gelebadeend het volgende:
Maar ik moet zo ook maar eens gaan beginnen met douchen en die shit, want t begint een beetje laat te worden
Ik moet naar schoolquote:Op maandag 17 januari 2011 08:14 schreef Rockiejj het volgende:
Yo gasten,
Iemand moet mijn shift ff overnemen, heb vergadering over 15 minuten op school, en ben nog steeds thuis.
Sorry he, maar ik kan dus niet draaien!
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:15 schreef Crimyclown het volgende:
Danke voor het draaien.
[ afbeelding ]
Danke voor het draaien.
[ afbeelding ]
Danke voor het draaien.
[ afbeelding ]
Succesquote:Op maandag 17 januari 2011 08:16 schreef JaimyLee het volgende:
Maar jammergenoeg moet ik dus nu naar school voor die klote eerst wis-b SE
Thx, jij ook met je toetsenquote:
Ik wil dat wel gaan doen, pm maar, ik ga nu naar shcoolquote:Op maandag 17 januari 2011 08:17 schreef trolololo het volgende:
Nog iemand die ook nog jingles wil inspreken?
Thnxxquote:Op maandag 17 januari 2011 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen succes bij toetsen als je ze hebt!
Zet um OP!![]()
![]()
Eerst even m'n microfoon ruilen, hij's stukquote:Op maandag 17 januari 2011 08:17 schreef trolololo het volgende:
Nog iemand die ook nog jingles wil inspreken?
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereen succes bij toetsen als je ze hebt!
Zet um OP!![]()
![]()
Loetersquote:Op maandag 17 januari 2011 08:17 schreef JaimyLee het volgende:
Nou ik flikker dus nu maar op. Tot vanmiddag hoop ik, anders morgen ochtend weer ff
Ik kan je (vast) bellen en dan opnemenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eerst even m'n microfoon ruilen, hij's stuk
Ik heb een kutstemquote:Op maandag 17 januari 2011 08:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik kan je (vast) bellen en dan opnemendoe ik vaker
dat vinden kerels toch lekkah?quote:
Kan je draaien zometeen?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:19 schreef dragems het volgende:
ik ben er weer maar weet nog niet voor hoelang
dat heet pijpenquote:Op maandag 17 januari 2011 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vinden kerels toch lekkah?
ik kan draaien hoezo?quote:
Dj Rock kan niet.. om 8.30 uur.. en ik moet naar school...quote:
ok is goedquote:Op maandag 17 januari 2011 08:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dj Rock kan niet.. om 8.30 uur.. en ik moet naar school...
Kaiser Chiefs!quote:
ook goedquote:
ja joh maar als ik er genoeg van heb zet ik de autopiloot aanquote:
na 10 min dusquote:Op maandag 17 januari 2011 08:23 schreef dragems het volgende:
[..]
ja joh maar als ik er genoeg van heb zet ik de autopiloot aan
nee hoorquote:
Leuke jingle heb je ingesproken voor trolololoquote:
Hij kwam met het idee enzoquote:Op maandag 17 januari 2011 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Leuke jingle heb je ingesproken voor trolololo
Ik zette hem net aan en ik snapte je al niet....quote:Op maandag 17 januari 2011 08:36 schreef sharr het volgende:
Dit is weer iets minder lekker wakker worden
Ik ga je school nu bellen trouwensquote:
Ja hiervoor was wel een goed nummerquote:Op maandag 17 januari 2011 08:36 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik zette hem net aan en ik snapte je al niet....
Oeh serieus, wat ga je zeggen?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik ga je school nu bellen trouwens
Ben je ook maar uit gaan slapen, net zoals ik haha
Waarom ben je niet op MSNquote:Op maandag 17 januari 2011 08:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Oeh serieus, wat ga je zeggen?![]()
Ja, ik mocht godzijdank uitslapen, hoe is het mogelijk
goedemorgenquote:
goed zoquote:Op maandag 17 januari 2011 08:50 schreef banapples het volgende:
* banapples wiebelt met zijn voet achter zijn bureau
lolquote:
blauw vogeltje?quote:Op maandag 17 januari 2011 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rosanna Rosanna![ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:58 schreef banapples het volgende:
microfoon is goed. Hij kraakt alleen een beetje
had ik gezegd dat hij lelijk was dan?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:58 schreef trolololo het volgende:
Ik ga eten en weggaan enzo
Veel succes en plezier en tot vanavond 20:00
quote:Op maandag 17 januari 2011 08:58 schreef trolololo het volgende:
Doeiquote:Op maandag 17 januari 2011 08:58 schreef trolololo het volgende:
Het maakt niet zo heel veel uit waar je op zoekt. Volgens mij krijg je altijd wel vrouwen in beeldquote:Op maandag 17 januari 2011 09:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik google lekkere vent en krijg vrouwen in beeld
maar ze zijn nog lelijk enzow ook... oooh wacht.. miss vallen ze daarom onder de term lekkere ventquote:Op maandag 17 januari 2011 09:02 schreef banapples het volgende:
[..]
Het maakt niet zo heel veel uit waar je op zoekt. Volgens mij krijg je altijd wel vrouwen in beeld
er was een andere band?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef PiRANiA het volgende:
Kan iemand mij herinneren waarom ik niet naar Mumford&Sons bengeweest op LL?
beter ga je zoeken op lekkere vrouw met SafeSearch uit!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:03 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
ik googelde op lekkere vent enzo
Omdat er iets anders speelde wat je mooier dan dít vond?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef PiRANiA het volgende:
Kan iemand mij herinneren waarom ik niet naar Mumford&Sons bengeweest op LL?
Dat wist ik toen nog nietquote:Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Omdat er iets anders speelde wat je mooier dan dít vond?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:04 schreef banapples het volgende:
[..]
beter ga je zoeken op lekkere vrouw met SafeSearch uit!
ik was bij blood red shoesquote:Op maandag 17 januari 2011 09:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat wist ik toen nog niet. Mijn vooronderzoek naar Mumford&Sons was neit al te goed
.
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:07 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is nog erger zelfs als je safesearch uit zet![]()
[ afbeelding ]
hoelang moet je nog dan?quote:
Kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 09:07 schreef banapples het volgende:
[..]
Het is nog erger zelfs als je safesearch uit zet![]()
[ afbeelding ]
misschien wil dragems wel een liedje voor je zingen!quote:
Hahaha, ik denk het wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zeg dat je met Bart-Jan van FOK! mee gaat, dan mag het vast wel.
Gat in de marktquote:Op maandag 17 januari 2011 09:09 schreef PiRANiA het volgende:
You tried to access the address http://postalborrelnootjes.nl/, which is currently unavailable.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |