De vorige keer was een slechte timing en op een niet zo toffe manier. Dat die gewoon een keer ergens in een topic komt is geen ramp.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die gifgroepsfoto van die meet die mocht toch niet, wegens mensen die niet op foto's willen enzo enzo
Ikke nogquote:
okokquote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
De vorige keer was een slechte timing en op een niet zo toffe manier. Dat die gewoon een keer ergens in een topic komt is geen ramp.
wie ben jij?quote:
Ik wil ook wel eens watquote:
Dat was zeker de moeite waardquote:Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn visite net: wat heb jij nou opstaan?![]()
Ben eerst een half uur bezig geweest met uitleggen dat dit stiekem wel een bazenzender is
Whehehe.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben eerst een half uur bezig geweest met uitleggen dat dit stiekem wel een bazenzender is
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef bakmoeder het volgende:
ik wil gewoon de dj, ik wordt dreifdrijf nat van m
waarom niet 450 minutenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Origineel.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:09 schreef bakmoeder het volgende:
mag ik een request plaatsen?
rick-roll.
Achtergrondmuziekquote:Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe.Volgens mij is het alleen tof als je de FOK!kers een beetje kent. Helemaal op dit soort avonden.
Stalk hem!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:09 schreef bakmoeder het volgende:
ik ben heul geen kloon, i just wat them dj'z
HHHOOOOEEEEERRRRRRRquote:Op maandag 17 januari 2011 02:09 schreef bakmoeder het volgende:
ik ben heul geen kloon, i just wat them dj'z
Luisteren ze nog? Dan doe ik de groetjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Achtergrondmuziek![]()
Ze kwam binnen toen er nog wel meer muziek werd gedraaid dan uhm skypesessie van de incrowd
En de ik wordT fout laat je staan?quote:
Nee ze is nu naar huis, morgen weer vroeg op enzquote:Op maandag 17 januari 2011 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Luisteren ze nog? Dan doe ik de groetjes.
Oh.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ze is nu naar huis, morgen weer vroeg op enz
Lol nu je het zegtquote:Op maandag 17 januari 2011 02:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de ik wordT fout laat je staan?
Volgende keer beterquote:
Wanneer gaan we samen kreunen?quote:
Samen kreunen? Voor wat?quote:
Goeehoed.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgende keer beter![]()
Hoe is het verder met jou babe?
Ben je het nu alweer vergetenquote:
Uhhmmm ik weet niet of dat mij ooit wel eens gezegd isquote:
Het was geniaalquote:Op maandag 17 januari 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goeehoed.
Heb je een toffe avond gehad met Mono?
Dat terwijl ze veel beter kan kreunen, iets met een tent en een meet.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was geniaal![]()
Die kreun van flips was een huge tegenvaller
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een sorry liedje voor Myraela omdat ik zei dat ze als een breezah klonk.
Dat was tegen Huppel aan.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat terwijl ze veel beter kan kreunen, iets met een tent en een meet.Of waren dat loze verhalen?
Ze is keihard in haar poepert genomen door Ezequote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat terwijl ze veel beter kan kreunen, iets met een tent en een meet.Of waren dat loze verhalen?
Nee, het is algemeen bekend dat ze met Ezecielk heeft geneuktquote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:* WebHawk draait nu: Filler - Backsell 002 #radioonzin http://www.onz-radio.nl
2 minutes ago
* WebHawk draait nu: ONZ TOTH - Uuropener #radioonzin http://www.onz-radio.nl
2 minutes ago
* WebHawk draait nu: Aeroplane - We Can't Fly #radioonzin http://www.onz-radio.nl
5 minutes ago
* WebHawk draait nu: Filler - MJ Kickstart #radioonzin http://www.onz-radio.nl
5 minutes ago
* WebHawk draait nu: ONZ TOTH - Uuropener Teil Eins - WebHawk #radioonzin http://www.onz-radio.nl
11 minutes ago
LoWll,, xDD Dat is eGcht sooOw gRapPuhg,, xD xPpquote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil een sorry liedje voor Myraela omdat ik zei dat ze als een breezah klonk.
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
LoWll,, xDD Dat is eGcht sooOw gRapPuhg,, xD xPp
Dat was een grote tent en zelfs die lagen tegen elkaar, lagen jullie met z'n 4tjes dan op elkaar in die kleine tent?quote:
Het blijft jammer dat al die nicknames bestaan.. eigenlijk moet ik een keer naar een meet om al jullie wazige types te ontmoeten.. al was het alleen zodat ik ooit iets interessants kan postenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nee, het is algemeen bekend dat ze met Ezecielk heeft geneukt
Meets zijn soberzo wel leuk!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:16 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat al die nicknames bestaan.. eigenlijk moet ik een keer naar een meet om al jullie wazige types te ontmoeten.. al was het alleen zodat ik ooit iets interessants kan posten
Lol stille seks man, ik heb ze niet horen kreunen en ik lag ernaastquote:Op maandag 17 januari 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
ONZ!radio-meetquote:Op maandag 17 januari 2011 02:16 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat al die nicknames bestaan.. eigenlijk moet ik een keer naar een meet om al jullie wazige types te ontmoeten.. al was het alleen zodat ik ooit iets interessants kan posten
Oh, bummer.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol stille seks man, ik heb ze niet horen kreunen en ik lag ernaast
quote:
alweer straks mis je weer ietsquote:
Totdat je erachter komt wie nou die 'ene' altijd is geweest.. of welk lekker vrouwtje je hebt uitgescholdenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Meets zijn soberzo wel leuk!
Achtergrond muziekjes kun je ook in de samplers zetten toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
Ja zo heten al mijn achtergrondmuziekjes. Misschien een filter voor komen
Ik werd toen erna nog wel wakker geknuffeld door ez voor de neukpeukquote:
Ik lag tegen wander aangedrukt, wander en baggerbart lagen tegen elkaar gedrukt tussen patje en mij en patje lag tegen de buitentent aan in de regen dus die was doorweekt.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was een grote tent en zelfs die lagen tegen elkaar, lagen jullie met z'n 4tjes dan op elkaar in die kleine tent?
Toch tof dat je daar wel van mee mocht genieten.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd toen erna nog wel wakker geknuffeld door ez voor de neukpeuk![]()
WH IK WIL U2
Whahaha ik lag dus half op en half naast de fatboy, ez en flips erop en in de voortent lagen mono en JJH.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik lag tegen wander aangedrukt, wander en baggerbart lagen tegen elkaar gedrukt tussen patje en mij en patje lag tegen de buitentent aan in de regen dus die was doorweekt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:16 schreef naatje_1 het volgende:
WebHawk, wanneer stop je, dan kan ik slapen
Ik ben ze dankbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toch tof dat je daar wel van mee mocht genieten.
nee hoor ik was ouderquote:Op maandag 17 januari 2011 02:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik voel me heel oud opeens nu jullie het hebben over vroeger toen ik 11 was keek ik kopspijkers
Ik nog ouderquote:
was hij lekkerquote:
Mono is mijn Fok!Verkeringquote:Op maandag 17 januari 2011 02:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben wezen stappen met monopoly![]()
Beat that
Ja hoorquote:
UMX49quote:Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
Graseter, welke midi ding heb jij dan?
Heb je foto gemist?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:22 schreef Myraela het volgende:
Hield mono wel zijn broek aan gisteren?
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je foto gemist?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je foto gemist?
[ afbeelding ]
Oh gawd.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je foto gemist?
[ afbeelding ]
Elke meet eindigt met zo'n soort foto van monoquote:
Je herkent zijn kont ook gewoon alquote:
Ik schaamde me, ik twijfelde nog of ik wel moest toegeven dat ik mono's kontje herkende.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je herkent zijn kont ook gewoon al![]()
Links is een vriend van mono, die heeft ook een fok account maar post nooit
maar dan heb je duss alleen een draadje nodig om met je computer te verbinden en je kan jingles doen en allesquote:Op maandag 17 januari 2011 02:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een midi controller kan o.a. een keyboard zijn.
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 17 januari 2011 02:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schaamde me, ik twijfelde nog of ik wel moest toegeven dat ik mono's kontje herkende.
Ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar![]()
Wie vindt mac sowieso baas? Is dat Myr?
Mono zei: zet die maar in het topic!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
Mono heeft ze nog net niet zelf geplaatst volgens mij
Nouja, hij stond recht voor mijn gezicht, en toen ging zijn broek naar beneden als garpjen.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:28 schreef Onorgineel het volgende:
Ben je perongelijk in je gezicht geswaffeld?
dat zeg ik, hij heeft ze nog net niet zelf geupload en geplaatst...quote:Op maandag 17 januari 2011 02:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono zei: zet die maar in het topic!
Dus ik de foto naar Ez gewhatsappt en die heeft hem geupload.
Altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:28 schreef Huppelmuts het volgende:
MYR NOGMAALS SORRY VOOR DIE SWAFFELACTIE!!!!
IK ZAL NOOIT MEER ZN BOXER OMLAAG TREKKEN!!
Vergeef je me?
Ik stond aan de goede kantquote:Op maandag 17 januari 2011 02:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, hij stond recht voor mijn gezicht, en toen ging zijn broek naar beneden als garpjen.
Maar ik was niet helemaal nuchter meer, dus ik had het niet eens door.Geen nachtmerries.
Gelukkig maar.quote:
quote:
werk aan de winkel webhawkquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
WEBHAWK: Ik heb een jingle nodig voor mijn item "Radio Onzin Contest"
Moest jij niet om 10 uur al van de pc af?quote:
Bavoquote:
Die heeft het maar heel kort gedaan.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest jij niet om 10 uur al van de pc af?
willen we die zien dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:37 schreef bakmoeder het volgende:
hee dj, als jij een liedje draait van franzl lang, dan mag je mn tieten zien!
Tieten zijn zo 2010...quote:Op maandag 17 januari 2011 02:37 schreef bakmoeder het volgende:
hee dj, als jij een liedje draait van franzl lang, dan mag je mn tieten zien!
Dan ga ik nu even krassenquote:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was zeker de laatste keer dat jij nog tieten aan mocht raken?
Praten, typen, hoop gezwam.quote:
Ja die ookquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:30 schreef naatje_1 het volgende:
WEBHAWK: Ik heb een jingle nodig voor mijn item "Radio Onzin Contest"
Waarom zouden we jouw a cupje willen zien?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:38 schreef bakmoeder het volgende:
dan krijgen jullie eindelijk pics in dit topic.
Ja sorry schuifje stond verkeerd. Iedereen die een jingle wilt ff binnen 2 minuten DM sturen!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft het maar heel kort gedaan.
Heel irritant die skype er tussendoor
je mag niet zeiken van belangrijke mensenquote:
zeik ik dan? waar?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:39 schreef dragems het volgende:
[..]
je mag niet zeiken van belangrijke mensen
Truste!quote:Op maandag 17 januari 2011 02:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen![]()
Succes nog vannacht schatjes
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen![]()
Succes nog vannacht schatjes
je luistert niet naar Radio Onzin?quote:Op maandag 17 januari 2011 02:41 schreef Snaavel het volgende:
Ik voel me genegeerdweet niet hoe het komt..
Terecht ik ben veul belangrijkerquote:Op maandag 17 januari 2011 02:41 schreef Snaavel het volgende:
Ik voel me genegeerdweet niet hoe het komt..
Jawel, maar ik ga nu slapen ! en niemand wenst mij wel trusten.. doe maar zo onthoud ik wel.. ben ook niet boos ofzo.. ben alleen teleurgesteldquote:Op maandag 17 januari 2011 02:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je luistert niet naar Radio Onzin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:42 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ga nu slapen ! en niemand wenst mij wel trusten.. doe maar zo onthoud ik wel.. ben ook niet boos ofzo.. ben alleen teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel, stemgenoot.. of was jij dat niet? paul zei dat mijn stem op die van jou leek ofzo..quote:
ja, paul vond dat jaquote:Op maandag 17 januari 2011 02:44 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dankjewel, stemgenoot.. of was jij dat niet? paul zei dat mijn stem op die van jou leek ofzo..
Het is hier geen twitter..quote:Op maandag 17 januari 2011 02:45 schreef naatje_1 het volgende:
'Boardwalk Empire' wins the #GoldenGlobe for best TV series - drama
quote:
ze lopen gelijk vet tof manquote:
jaquote:
lol hij staat toch op de sitequote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
ooooooooooooooonnnnnnnne hundred and aaaaaaaaightie
okquote:Op maandag 17 januari 2011 02:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hallon ik ben er weer! Lig nu lekker in bed
Dit is echt bijzonder voor mij hoor! Ik heb voor het eerst internet op mijn telefoon!quote:
nietquote:Op maandag 17 januari 2011 03:05 schreef bakmoeder het volgende:
Fakkin hell, waar blijft mijn jingle?
blijf!quote:Op maandag 17 januari 2011 03:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik mijn bed maar eens op ga zoeken. Ik moet over minder dan 9 uur draaien
JA! Dat is jouw stem man!quote:Op maandag 17 januari 2011 03:11 schreef dragems het volgende:
http://nos.nl/video/211873-interview-met-julian-assange.html die?
kan ik niet over beoordelen maar zou wel kunnenquote:
valt best meequote:
4, maar verschiltquote:Op maandag 17 januari 2011 03:19 schreef Penisbaard het volgende:
Hoeveel slaap pak jij nou per dag naatje_1?
Vind jij ook dat dat kind al lang op bed moet liggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 03:19 schreef Penisbaard het volgende:
Hoeveel slaap pak jij nou per dag naatje_1?
4 uurquote:Op maandag 17 januari 2011 03:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
4 wat? Appels, paarden, augurken, wat?
te laatquote:Op maandag 17 januari 2011 03:20 schreef Graseter het volgende:
[..]
4 wat? Appels, paarden, augurken, wat?
dat zeg je nuquote:
Idemquote:Op maandag 17 januari 2011 03:22 schreef naatje_1 het volgende:
Anyhow, ik heb mijn jingle, ik moet mijn slaap maar eens pakken, doei schatjes van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |