Dat is zo. Hij is verdomd snel. Maar hij staat ook ver achter de baseline te spelen. Dus af en toe als verrassing is niet zo slecht.quote:
Ik zie helemaal niks op die verzameling gare streamsquote:
zie een neger in het blauw en een blanke in het groen..en ze spelen op iets blauws...quote:Op maandag 17 januari 2011 01:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks op die verzameling gare streams
Niemand een goeie kwaliteit stream? Want in dag geval ben ik pitten
Hier kijk ik:quote:Op maandag 17 januari 2011 01:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks op die verzameling gare streams
Niemand een goeie kwaliteit stream? Want in dag geval ben ik pitten
Misschien toch wat vroeg met deze stelling. Hij moet gewoon de punten wat korter houden (of hopen op een blessure van Monfils).quote:
Nou ja, als je moet gaan hopen op een blessure van Monfils dan kan je wel zeggen dat het niks wordt hoor..quote:Op maandag 17 januari 2011 01:35 schreef erkel het volgende:
[..]
Misschien toch wat vroeg met deze stelling. Hij moet gewoon de punten wat korter houden (of hopen op een blessure van Monfils).
heb 2 eurosport kanalen maar ze moeten weer zo nodig hoogstaand vrouwen tennis showen!quote:Op maandag 17 januari 2011 01:37 schreef kevin_ het volgende:
Unibet heeft goede streams. Wel tegen betaling, maar dat is niet veel. Eurosportplayer heeft HD.
Er waren toch wat kleine fysieke ongemakken bij Monfils of vader wens gedachte enzo?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, als je moet gaan hopen op een blessure van Monfils dan kan je wel zeggen dat het niks wordt hoor..
Unibet hoef je toch alleen 10 euro te storten en dan kun je alles kijken?quote:Op maandag 17 januari 2011 01:37 schreef kevin_ het volgende:
Unibet heeft goede streams. Wel tegen betaling, maar dat is niet veel. Eurosportplayer heeft HD.
Hij had wat last van zijn rug tijdens de finale tegen Hewitt bij Kooyong. Maar of dat erg was weet ik niet. Hij liet die partij een beetje lopen uit voorzorg.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:38 schreef erkel het volgende:
[..]
Er waren toch wat kleine fysieke ongemakken bij Monfils of vader wens gedachte enzo?
Al net zo gaar als de rest ja ... Betfairstream doet ook niks bij mij, dus ik ben er weg vanquote:Op maandag 17 januari 2011 01:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hier kijk ik:
http://www.livescorehunte(...)out=popup&Itemid=207
Ik wil het geen gode stream noemen, maar het is te volgen.
Sharapova snap ik nog wel, maar Schiavone? Wie wil daar naar kijken??quote:Op maandag 17 januari 2011 01:38 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
heb 2 eurosport kanalen maar ze moeten weer zo nodig hoogstaand vrouwen tennis showen!
Als je wil heel graag..ik heb hem als OP-noob even snel in elkaar gezet vorige weekquote:Op maandag 17 januari 2011 01:50 schreef donroyco het volgende:
Zal ik even een header voor de OP fixen?
Afbeeldingen ophalen uit Australië is best traag
Oké, komt er aanquote:Op maandag 17 januari 2011 01:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je wil heel graag..ik heb hem als OP-noob even snel in elkaar gezet vorige week
Haase?quote:
Veel makkelijker krijg je ze inderdaad niet in deze draw.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als je in het woordenboek op zoek gaat naar de term 'gravelrukker op challengerniveau' wordt je doorverwezen naar Berlocq. Geen wonder dat Baase gehakt van hem maakt
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef Bramaldo11 het volgende:
En dat dak dichtdoen duurt 45 minuten
Goed geanticipeerd van die boys daar.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:05 schreef Bramaldo11 het volgende:
En dat dak dichtdoen duurt 45 minuten
ja slechter spelen kan toch niet..quote:Op maandag 17 januari 2011 02:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Dames op Eurosport beginnen alweer ....
Ja inderdaad, staat ook erg zwak te serveren zeg..quote:Op maandag 17 januari 2011 02:08 schreef TheGeneral het volgende:
Nice. Als Sharapova nou even opschiet.. Die stort weer helemaal in..
1-3* Tanasugarn..
Het is niet hoogstaand neequote:Op maandag 17 januari 2011 02:12 schreef Outlined het volgende:
als je geen fan van één van de twee bent is het volgens mij ontzettend saai om naar te kijken
Lekker.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:17 schreef TheGeneral het volgende:
7-6(5) Thiemo!!
Een tiebreak gepakt!
Haha, ik heb dezelfdequote:Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef danusz1986 het volgende:
Je meent het! Op setpoint loopt de stream vast!
quote:Op maandag 17 januari 2011 02:18 schreef rooneyelst het volgende:
@MaikelScheffers thank you sir:) 3 minutes ago via Twitter for BlackBerry® in reply to MaikelScheffers
wtf thiemo twittert tijdens de wedstrijd
Hier ookquote:Op maandag 17 januari 2011 02:21 schreef rooneyelst het volgende:
bij mij staat er toch echt 3 minutes
Apart.. Hier staat dus 3 uur. Ik denk dat die van mij klopt overigens.quote:Op maandag 17 januari 2011 02:21 schreef rooneyelst het volgende:
bij mij staat er toch echt 3 minutes
nee joh, geplaatst op de achterlijn, leren ze bij de bond tegenwoordig ookquote:Op maandag 17 januari 2011 02:28 schreef Bramaldo11 het volgende:
Weer aan het net, mislukte volley maar wel in
Dat zou ik niet doen nee. Ze kunnen allebei op elk moment ineens falen..quote:Op maandag 17 januari 2011 02:27 schreef giveblood het volgende:
wat een onvoorspelbare match. durf nergens op in te zetten op bwin.
Inderdaad, makkelijke baselineballen nog niet eens fatsoenlijk kunnen returnenquote:Op maandag 17 januari 2011 02:31 schreef Outlined het volgende:
wtf is monfiles mee beziglaatste 2 ballen leken nergens naar
Topquote:
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 17 januari 2011 02:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan hem alleen niet in de OP zetten
Daar heb je de dubbele break voorquote:Op maandag 17 januari 2011 02:37 schreef Bramaldo11 het volgende:
Haaseteruggebroken, nog wel break voor
3 keer en als ze TB gaan spelen krijg je er 1 bijquote:
Okéquote:Op maandag 17 januari 2011 02:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
3 keer en als ze TB gaan spelen krijg je er 1 bij
lijkt het we op, waarom is hij überhaupt gaan spelen. Hij dacht de Bakker wel te kunnen pakken zeker.quote:
haha same here, daarom zei ik het maar ffquote:De bakker op Eurosport en ik zit naar die stomme stream te kijken..
op het allerlaatste moment teruggetrokken en nu mag een lucky loser toch mee doen aan het hoofdtoernooiquote:Op maandag 17 januari 2011 02:51 schreef Bramaldo11 het volgende:
Weet iemand dit: Op de draw staat: Benneteau - Monaco. Maar de slamtracker zegt Greul - Monaco?
Helaas wel jaquote:Op maandag 17 januari 2011 02:58 schreef rooneyelst het volgende:
fijn dat ze weer overschakelen naar vrouwen tennis...
ah oke, ja kijk maar af en toe nar de score dus vandaar!quote:Op maandag 17 januari 2011 03:07 schreef Bramaldo11 het volgende:
Jaja chef, ik heb ook opgelet tijdens de lessen communicatie. Maar dat die Fransen dan niet voor Monfils kiezen..
@Rooneyelst: Haase was al in de eerste game van de set gebroken. Daarna ging het op serve.
Nu twee breakkansen, en 4-4!quote:Op maandag 17 januari 2011 03:11 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
ah oke, ja kijk maar af en toe nar de score dus vandaar!
Je hebt toch wel 4,90 over voor twee weken mooi tennis? Eurosportstreams, 6 banen of zo.quote:
wat een goeie deal. Betalen met paypal?quote:Op maandag 17 januari 2011 03:15 schreef Bramaldo11 het volgende:
[
Je hebt toch wel 4,90 over voor twee weken mooi tennis? Eurosportstreams, 6 banen of zo.
Jaja, wel na de AO. Of 's ochtends in Zwolle kijken:Pquote:Op maandag 17 januari 2011 03:16 schreef El_Bassie het volgende:
Thanks, mensen. @Bramaldo: Taaie baas ben je ook. Vrijdag Zwolle?
jep of creditcardquote:Op maandag 17 januari 2011 03:18 schreef Outlined het volgende:
[..]
wat een goeie deal. Betalen met paypal?
ondertussen wet het hele circuit het inderdaadquote:Op maandag 17 januari 2011 03:28 schreef erkel het volgende:
Die dropshots worden iets te voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |