Oeh, leukquote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ben je er zo 1!
(btw,zat pre-meet eten bij mij met een heel groepje)
Over een uur ofsoquote:Op maandag 17 januari 2011 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaappy blue monday- day!
Ik ben mijn eigen held, niks Sheldon.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Jullie held Sheldon heeft trouwens een Golden Globe gewonnen
Ik begin Sheldon juist inmiddels echt bloedirritant te vinden in de Big Bang Theory Sheldon Show.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Jullie held Sheldon heeft trouwens een Golden Globe gewonnen
hint, hintquote:
Ik vind de serie sowieso niet leukquote:Op maandag 17 januari 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begin Sheldon juist inmiddels echt bloedirritant te vinden in de Big Bang Theory Sheldon Show.
Zaterdag blijk je de enige te zijn CL en dan zegt 'ie dat iedereen op het laatste moment heeft afgezegd.quote:
Het is wel gappig maar ik volg het zelf ook niet, laatste keer dat ik keek hadden die nerd en dat blondje iets en van de week was het alweer voorbij ...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de serie sowieso niet leuk
Ik neem chocola mee als toetje. Kom je ook?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in hints, zeg het maar
check.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik neem chocola mee als toetje. Kom je ook?
Het komt na Two and a Half Men, dat ik dan weer wel leuk vindquote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef backgammon het volgende:
[..]
Het is wel gappig maar ik volg het zelf ook niet, laatste keer dat ik keek hadden die nerd en dat blondje iets en van de week was het alweer voorbij ...
? vaag. Nooit last gehad. Probeer anders de .com website http://mp3-tag.com/download.aspquote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
Wat die mp3converter betreft krijg ik vooral allemaal enge waarschuwingen van mijn virusscanner.
Ik heb het al via een andere weg geprobeerd, hij bleef maar janken. Denk dat het door mn nieuwe virusscanner komt.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
? vaag. Nooit last gehad. Probeer anders de .com website http://mp3-tag.com/download.asp
ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt na Two and a Half Men, dat ik dan weer wel leuk vind
Verhuizen?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaaaap, moe en vandaag nog een drukke dag.maar wel de echte start van mn nieuwe leventje
Ben ik zaterdag weer es in de buurt, ben jij weg.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaaaap, moe en vandaag nog een drukke dag.maar wel de echte start van mn nieuwe leventje
Heel apart, heb zelf ook een virusscanner maar deze reageerd er niet op.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het al via een andere weg geprobeerd, hij bleef maar janken. Denk dat het door mn nieuwe virusscanner komt.
Heb er nu wel een toolbar bij, terwijl ik toch echt altijd erop let dat ik niks aanklik om zo'n kreng te krijgen.
Ik heb het al via een andere weg geprobeerd, hij bleef maar janken. Denk dat het door mn nieuwe virusscanner komt.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
? vaag. Nooit last gehad. Probeer anders de .com website http://mp3-tag.com/download.asp
Ik let daar altijd heel specifiek op, heb ik niet gehad die vraag. Maar heb 'm al verwijderd.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Heel apart, heb zelf ook een virusscanner maar deze reageerd er niet op.
Wordt in de installatie gevraagd of je een toolbar wilt, deze kan je weigeren.
Omdat ik ALLES maar dan ook ALLES wat ook maar enigszins met iTunes of Apple te maken heeft haat en niet op mijn pc wil hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:28 schreef backgammon het volgende:
waarom gebruiken jullie niet gewoon iTunes ofzo?
Het werkt wel als een tiet.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik ALLES maar dan ook ALLES wat ook maar enigszins met iTunes of Apple te maken heeft haat en niet op mijn pc wil hebben.
Omdat het een waardeloos kutprogramma is misschien?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:28 schreef backgammon het volgende:
nee idd, je hebt VEEL liever gezeik met je virusscanner en vage kuttoolbars, dat snap ikquote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat ik ALLES maar dan ook ALLES wat ook maar enigszins met iTunes of Apple te maken heeft haat en niet op mijn pc wil hebben.
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:29 schreef Kluts het volgende:
Hebben jullie dat vanmorgen nog niet gedaan?quote:
Dat ze wél verstand heeft van Apple, betekent niet dat ze ook verstand heeft van PC's.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
nee idd, je hebt VEEL liever gezeik met je virusscanner en vage kuttoolbars, dat snap ik.
Want als je het s'ochtends al hebt gedaan, mag het daarna niet meer ? He ? Nou ?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hebben jullie dat vanmorgen nog niet gedaan?
Ik heb ooit een keer achter iTunes gezeten en zo'n gebruiksonvriendelijk programma als dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee idd, je hebt VEEL liever gezeik met je virusscanner en vage kuttoolbars, dat snap ik.
iTunesquote:Op maandag 17 januari 2011 09:28 schreef backgammon het volgende:
Dat heb ik nog liever dan apple-crap op mijn pc.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:32 schreef backgammon het volgende:
ik zeg ook iet dat itunes geweldig is, ik gebruik het zelf ook niet maar je kan er wel heel makkelijk je id tags mee aanpassen...........................
beter dan gezeur met virus scanner en enge toolbars
Heeft FOK! tegenwoordig al een feestdag voor die kutmods hier?quote:
Het is niet persoonlijk. Het ligt aan Apple.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:33 schreef backgammon het volgende:
nou nou, wat een haat zo vroeg in de ochtend.
Maar goed, succes verder
Jij hosselt beter vrouwen dan dat ik doequote:
Too easyquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hosselt beter vrouwen dan dat ik doe
Je had toch een gitaar, een echte chickmagnet?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hosselt beter vrouwen dan dat ik doe
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft FOK! tegenwoordig al een feestdag voor die kutmods hier?
En geheel terechtquote:Op maandag 17 januari 2011 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft FOK! tegenwoordig al een feestdag voor die kutmods hier?
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:35 schreef backgammon het volgende:
Nouja ik gebruik een Mac en een Windows Laptop en ze hebben beide hun plus en min punten.
Ik postte laatst ook een apple-haatplaatje en kreeg gelijk een drugshaatplaatje terug.quote:
wow, hahaha achja.. het is ook voor een groot deel een wannehave. net als de iPad etc.quote:
Ach, ik heb geen hekel aan Apple, maar ik vond het wel een grappig plaatje.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:42 schreef Kluts het volgende:
Ik postte laatst ook een apple-haatplaatje en kreeg gelijk een drugshaatplaatje terug.
Raar he?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik postte laatst ook een apple-haatplaatje en kreeg gelijk een drugshaatplaatje terug.
Nou, zo duur zijn ze niet hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Agossie, alle mensjes die weer eens geen geld hebben gaan Apple bashen.
Aandoenlijke paupertjes.
Neu, ik vond het eerder nogal makkelijk en zielig.quote:
nee, maar er wordt kleuterachtig en dom gepost, dan kan ik net zo goed mee doenquote:
Bash-tijd!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Aandoenlijke paupertjes.
Jij hebt ze ook gewoon kado gekregen, je lijkt wel een wannabe-patser als je zo doet.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Aandoenlijke paupertjes.
Ach ja, jij mag mij wel een Apple-freak noemen die zichzelf snijdt, wat totaal NIET waar is...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neu, ik vond het eerder nogal makkelijk en zielig.
Ja, je kan er verder helemaal niets zinnigs mee! Net als een iPhone. HALLO! HET IS EEN PHONE! DAAR MOET JE MEE BELLEN! Niet iets anders doen! Stomme Apple-hoeren allemaal.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:43 schreef backgammon het volgende:
[..]
wow, hahaha achja.. het is ook voor een groot deel een wannehave. net als de iPad etc.
Bullshit, mijn huidige iPad heb ik gewoon gekocht, degene die ik voor kerst heb gekregen heb ik verkocht.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook gewoon kado gekregen, je lijkt wel een wannabe-patser als je zo doet.
Nou, tegenwoordig is het toch wel makkelijk om op het internet te kunnen of je agenda bij te hebben.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, je kan er verder helemaal niets zinnigs mee! Net als een iPhone. HALLO! HET IS EEN PHONE! DAAR MOET JE MEE BELLEN! Niet iets anders doen! Stomme Apple-hoeren allemaal..
Ik mis m'n Nokia 7373 nog steedsquote:Op maandag 17 januari 2011 09:49 schreef backgammon het volgende:
[..]
Nou, tegenwoordig is het toch wel makkelijk om op het internet te kunnen of je agenda bij te hebben.
Maar goed, jij mag gewoon een 3310 hebben, niks mis mee, degelijk toestel
Idd, je PC gaat volledig over de zeik omdat je iets simpels doet, DUS we gaan Apple afzeiken, want die heeft dat nietquote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Alleen omdat iemand zegt dat iTunes misschien wel fijner is om ID3-tags mee te converteren dan zo'n vaag kutprogrammaatje waardoor je virusscanner op hol slaat en je allemaal reclameshit in je browser krijgt
Heb ik jou zo genoemd? Het enige wat ik deed was een plaatje posten over een emo die het apple-logo in haar arm had gekerfd, dat zegt niet dat jij automutileert.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, jij mag mij wel een Apple-freak noemen die zichzelf snijdt, wat totaal NIET waar is...
Wat geweldig dan voor je dat jij zo vermogend bent dat je je geld aan dat soort dingen uit kan en wil geven. Helemaal fijn dat je er blijkbaar zoveel plezier van hebt dat niemand aan je dierbare speeltje mag komen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, mijn huidige iPad heb ik gewoon gekocht, degene die ik voor kerst heb gekregen heb ik verkocht.
wat ik wel niet te weeg breng bij mensen, en dat alleen maar met wat regeltjes. wat ik wel niet met mn mond kanquote:Op maandag 17 januari 2011 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Alleen omdat iemand zegt dat iTunes misschien wel fijner is om ID3-tags mee te converteren dan zo'n vaag kutprogrammaatje waardoor je virusscanner op hol slaat en je allemaal reclameshit in je browser krijgt
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef backgammon het volgende:
[..]
wat ik wel niet te weeg breng bij mensen, en dat alleen maar met wat regeltjes. wat ik wel niet met mn mond kan
En als iemand een Microsoft-programma had voorgesteld dan was er niks aan de hand geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je PC gaat volledig over de zeik omdat je iets simpels doet, DUS we gaan Apple afzeiken, want die heeft dat niet.
Totale waanzin.
Krijg jij betaald door Apple ofzo? Echt, zodra er iets negatiefs over gezegd wordt zit je in de hoogste boom. En eerst was dat nog vermakelijk, maar het wordt inmiddels een beetje zielig.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je PC gaat volledig over de zeik omdat je iets simpels doet, DUS we gaan Apple afzeiken, want die heeft dat niet.
Totale waanzin.
Ik heb jou toch dan OOK niet "zo" genoemd? Of is mijn plaatje anders dan jouw plaatje? je argumentatie slaat echt helemaal nergens opquote:Op maandag 17 januari 2011 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik jou zo genoemd? Het enige wat ik deed was een plaatje posten over een emo die het apple-logo in haar arm had gekerfd, dat zegt niet dat jij automutileert.
[..]
Wat geweldig dan voor je dat jij zo vermogend bent dat je je geld aan dat soort dingen uit kan en wil geven. Helemaal fijn dat je er blijkbaar zoveel plezier van hebt dat niemand aan je dierbare speeltje mag komen.
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef CherryLips het volgende:
En als iemand een Microsoft-programma had voorgesteld dan was er niks aan de hand geweest
Zie je zelf nou niet in waar het vandaan komt, echt niet?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krijg jij betaald door Apple ofzo? Echt, zodra er iets negatiefs over gezegd wordt zit je in de hoogste boom. En eerst was dat nog vermakelijk, maar het wordt inmiddels een beetje zielig.
Nee, het ging erom dat ik dat plaatje postte wanneer dat in de context paste, en jij besloot om een plaatje te posten wat daar totaal niet mee te maken had, maar wat gewoon kinderachtig en makkelijk was.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb jou toch dan OOK niet "zo" genoemd? Of is mijn plaatje anders dan jouw plaatje? je argumentatie slaat echt helemaal nergens op.
Ja, dat is idd heel fijn, en iedereen mag eraan komen hoor, sterker nog, de meeste mensen doen dat en vinden het een leuk ding..
Het is ook een leuk apparaatje, ik vind het zelf alleen te duur 'voor een leuk apparaatje', maar dat geldt voor alle tablets.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb jou toch dan OOK niet "zo" genoemd? Of is mijn plaatje anders dan jouw plaatje? je argumentatie slaat echt helemaal nergens op.
Ja, dat is idd heel fijn, en iedereen mag eraan komen hoor, sterker nog, de meeste mensen doen dat en vinden het een leuk ding..
Te duur is relatief he?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is ook een leuk apparaatje, ik vind het zelf alleen te duur 'voor een leuk apparaatje', maar dat geldt voor alle tablets.
JIJ kan er ook voor kiezen om je daarover niet voor de 489164ste keer op de kast te laten jagen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie je zelf nou niet in waar het vandaan komt, echt niet?.
JIJ begint met echt een rant jegens Apple, zonder enige normale argumentatie, juist op een moment waarop je PC je in de steek laat.
En dan ben ik zielig, komop ff met me zeg...
Maar Valentijnsdag komt nog voort uit een soort traditie, mythologie etc. Dat is overgenomen door de commercie. Zoals iedere feestdag (halloween, kerst etc).quote:Op maandag 17 januari 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Blue Monday is gewoon net zoiets als Valentijnsdag. Geneuzel.
Het is maar net wat je ervoor over hebtquote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te duur is relatief he?. Een Ferrari is ook te duur... toch kopen mensen ze.
"Op de kast jagen"quote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
JIJ kan er ook voor kiezen om je daarover niet voor de 489164ste keer op de kast te laten jagen.
Laat me lekker haten op Apple, jij weet beter.
Welke commercie? De vakantie-industrie? Ik zie namelijk nog geen kaarten bij de Brunaquote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Valentijnsdag komt nog voort uit een soort traditie, mythologie etc. Dat is overgenomen door de commercie. Zoals iedere feestdag (halloween, kerst etc).
Blue Monday is verzonnen in 2005, en volgens de geruchten dus ook echt verzonnen door de commercie.
Nou dat dus. Voor mij is de ipad niet te duur, omdat ik hem gewoon heel veel gebruik.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is maar net wat je ervoor over hebtZo vaak discussies gehad met vrienden die mijn aankopen duur vonden maar zelf wel een pakje per dag rookten of een auto hadden. Dat heeft echt geen zin
Waarom moet je je toch altijd verdedigen dat het je allemaal geen reet kan schelen.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Op de kast jagen".
Ik zit geintjes uit te halen met mijn collega, nou nou, wat zit ik op de kast. Waarom denkt iedereen toch altijd dat het me ene reet raakt?.
Haten op is toch geen correct Nederlands? Je haat Apple, maar je haat niet OP iets lijkt me?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:54 schreef Kluts het volgende:
Laat me lekker haten op Apple, jij weet beter.
Ik vind dan wel dat ze het nummer Blue Monday wat vaker mogen draaien vandaag, daar word je vanzelf blij vanquote:Op maandag 17 januari 2011 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Op zich overigens niks mis met verzionnen van nieuwe tradities.
Als je geen traditie mag starten dan waren de anderen er ook nooit geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |