Ooh, ben je er zo 1!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag had een kaartje me ook wel leuk geleken
Oeh, leukquote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, ben je er zo 1!
(btw,zat pre-meet eten bij mij met een heel groepje)
Over een uur ofsoquote:Op maandag 17 januari 2011 09:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaappy blue monday- day!
Ik ben mijn eigen held, niks Sheldon.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Jullie held Sheldon heeft trouwens een Golden Globe gewonnen
Ik begin Sheldon juist inmiddels echt bloedirritant te vinden in de Big Bang Theory Sheldon Show.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Jullie held Sheldon heeft trouwens een Golden Globe gewonnen
hint, hintquote:
Ik vind de serie sowieso niet leukquote:Op maandag 17 januari 2011 09:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik begin Sheldon juist inmiddels echt bloedirritant te vinden in de Big Bang Theory Sheldon Show.
Zaterdag blijk je de enige te zijn CL en dan zegt 'ie dat iedereen op het laatste moment heeft afgezegd.quote:
Het is wel gappig maar ik volg het zelf ook niet, laatste keer dat ik keek hadden die nerd en dat blondje iets en van de week was het alweer voorbij ...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind de serie sowieso niet leuk
Ik neem chocola mee als toetje. Kom je ook?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in hints, zeg het maar
check.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik neem chocola mee als toetje. Kom je ook?
Het komt na Two and a Half Men, dat ik dan weer wel leuk vindquote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef backgammon het volgende:
[..]
Het is wel gappig maar ik volg het zelf ook niet, laatste keer dat ik keek hadden die nerd en dat blondje iets en van de week was het alweer voorbij ...
? vaag. Nooit last gehad. Probeer anders de .com website http://mp3-tag.com/download.aspquote:Op maandag 17 januari 2011 09:19 schreef Kluts het volgende:
Wat die mp3converter betreft krijg ik vooral allemaal enge waarschuwingen van mijn virusscanner.
Ik heb het al via een andere weg geprobeerd, hij bleef maar janken. Denk dat het door mn nieuwe virusscanner komt.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
? vaag. Nooit last gehad. Probeer anders de .com website http://mp3-tag.com/download.asp
ik ookquote:Op maandag 17 januari 2011 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het komt na Two and a Half Men, dat ik dan weer wel leuk vind
Verhuizen?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaaaap, moe en vandaag nog een drukke dag.maar wel de echte start van mn nieuwe leventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |