Is het nu 0:00 of 1:00?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Straks vanaf 0.00 is er weer WebHawk in de Nacht op ONZ Radio
Met vandaag onder andere:
[ afbeelding ]
Slowchat Live
Tijdens WebHawk in de Nacht kun je je opgeven voor de Slowchat Live, het énige topic waar blauw geen rechten heeft en iedereen welkom is. Voeg webhawkjuh toe aan je skype en verzoek per skypebericht om mee te doen. Zodra we beginnen bel ik een selectie van de mensen die zich hebben opgegeven (max 4 á 5 ivm verstaanbaarheid) en komt een deel van het gesprek in de uitzending. Tijdens muziek en andere items blijf je met elkaar kunnen kletsen over vanalles en nogwat.
Verzoekjes
Uiteraard kan ook jouw muziekale verzoek aan de beurt komen! Geef ze hier door en ze komen voorbij!
[ afbeelding ]
Skypen kan ook tijdens deze uitzending. Je bent uiteraard altijd welkom om je verzoekje telefonisch door te geven. Telefonische verzoekjes worden met voorrang behandeld, mits je in de uitzending wil komen. Tijdens Slowchat Live kan er niet gebeld worden, en kunnen alleen de mensen die in de box zitten meeskypen.
Verder in het kort:
• NOS Journaal in IJsland
• Cabaret on Request
Kortom, luister dus naar WebHawk in de Nacht vanaf 01.00u op Radio ONZ!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef PiRANiA het volgende:
* StephanL was van plan te gaan slapen, maar 0:00 is ook wel een mooie tijd.
Hits en mijn zwoele zomeravondstem!quote:
Geil.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hits en mijn zwoele zomeravondstem!
Requests?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hits en mijn zwoele zomeravondstem!
Hangt er vanaf wat of je verzoekje bij mijn muzieksmaak staat.quote:
ik sta er in joeppiequote:
Ik heb pope of dope aangevraagd, zie requestsitequote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat of je verzoekje bij mijn muzieksmaak staat.
Draai effe een uurtje dancenummersquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat zo kunen..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef Zokunen het volgende:
een dezer dagen ga ik hier gewoon #1 wordenmaar daar heb ik nu geen tijd voor
R.E.M.?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben meermaals zou kunnen genoemd on air, dus dat boeit me weinigquote:
Dat kun zo hea.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben meermaals zou kunnen genoemd on air, dus dat boeit me weinig
dragems draait goede muziek, en wat WebHawk draait, no ideaquote:Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef Niss het volgende:
Ik hoop niet dat we tot diep in de nacht hardstyle/hardcore krijgen, moet wel rustig blijven diep in de nacht toch?
Nee indd. Ik laat m lekker de hele nacht aanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:55 schreef Niss het volgende:
Ik hoop niet dat we tot diep in de nacht hardstyle/hardcore krijgen, moet wel rustig blijven diep in de nacht toch?
Ook wel chille muziek.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dragems draait goede muziek, en wat WebHawk draait, no idea
6.30 hierquote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
Speedcore!
Terror!
Grafherrie!
Justin Bieber!
Rap!
RNB!
Metal!
Mij boeit het niet al te veel meer want ik ga zo toch echt een keer vlak, 05:30 gaat die kak wekker weer
Dat had ik ook man.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn eerste show op ONZ Radio deed zonder mic in de maandagnacht en dat ik toen dingen uit de BBQ box draaide en dat liesje daar toen was en mono, en dat in het begin ik alleen Graseter zag in het topic...
Die is gekaapt door bomenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik probeer ONZ Radio toch een beetje aan de topics van ONZ te linken.
Post hier liedjes die vermasterlijkd zijn in Mario paint composer
ouwe brankert!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb het kreunen gemist. want ik zat in de bios.
Ik hoorde dat die ook opgenomen was
Iemand met linkje?
[samenvatting]quote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Iemand met linkje?
Goed einde wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Hawkje, plaatje is bijna afgelopen en dan kan jij.
Doe eens een uur van ditquote:Op zondag 16 januari 2011 23:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Hawkje, plaatje is bijna afgelopen en dan kan jij.
586 heb ik er.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Rockiejj het volgende:
Ben weer benieuwd naar de dagcijfers.
Volgens mij word je helemaal para met een uur van die piepjes.quote:
Ik ga dinsdag 2 uur gamemuziek draaien, ik heb Retro Radio gehad dus ik heb uuuuuuuuuuuuuren gamemuziekquote:Op maandag 17 januari 2011 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij word je helemaal para met een uur van die piepjes.Nog erger dan een uur speedcore.
http://www.2shared.com/audio/b0cyI2uO/oh-piranha.htmlquote:Op zondag 16 januari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
Iemand met linkje?
afsluiten met de enige eckte mario natuurlijk, of beginnen...quote:Op maandag 17 januari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag 2 uur gamemuziek draaien, ik heb Retro Radio gehad dus ik heb uuuuuuuuuuuuuren gamemuziek
wie ikke?quote:
Ik heb supergeile remixen ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afsluiten met de enige eckte mario natuurlijk, of beginnen...
dan zit ik te scholenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb supergeile remixen ook.
Dinsdag 12-14 uur
Je jaagt ze er ook echt doorheen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
Denk dat de brankgrappen op beginnen te raken
nog wel langer ook hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef Rockiejj het volgende:
Yes! Ik mag morgen van half 9 tot half 10 draaien!
Brul maar, ik neem 't wel van je over als je klaar bent (zeker niet voor 10:30u trouwens)quote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke vet
Moet ff kijken tot hoelaat t lukt
lol?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Waarom kan ik op de site geen stream meer vinden?
that sucksquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
misschien dat ik in mn tussenuren ga luisteren, heb er 2... achter elkaar... het 6e en het 7e...
no ideaquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Hehe, waar blijft de tijd. Die grappen zijn voor mij nu al zo'n 3 jaar geledenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
misschien dat ik in mn tussenuren ga luisteren, heb er 2... achter elkaar... het 6e en het 7e...
Ik dacht dat ik er vanaf was.. maar neen, nu leraar geworden op het VOquote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
Hehe, waar blijft de tijd. Die grappen zijn voor mij nu al zo'n 3 jaar geleden
Dan ben ik wel al weg denk.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Brul maar, ik neem 't wel van je over als je klaar bent (zeker niet voor 10:30u trouwens)
Die luister nu knop is er niet meer.quote:
Wacht effequote:Op maandag 17 januari 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
Haha, dat is lulligquote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er vanaf was.. maar neen, nu leraar geworden op het VO
Alleen hij linkt naar niks.quote:
Effe denken.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm hoe laat uiterlijk? Dan kijk ik of ik eerder kan.
Dan ga ik gewoon midden in de nacht op zodat ik om 10u kan invallen. Doe ik lekker nonstop lekkere platenquote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Effe denken.
10.45 beginnen
10.15 weg
10.00 klaarmaken
Dus eigenlijk 10 uur max.
Vrij onorigineel.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil opzich ook wel in de uitzending, is er ook nog eens de kans dat m'n pa live in de uitzending komt roepen dat 'ie wakker is geworden door het praten
waarom ga je midden in de nacht op zodat je om 10 uur in kan vallen?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon midden in de nacht op zodat ik om 10u kan invallen. Doe ik lekker nonstop lekkere platen
10u IS midden in de nacht voor mijquote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
waarom ga je midden in de nacht op zodat je om 10 uur in kan vallen?
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
10u IS midden in de nacht voor mij
onorigineel was al bezet. en nu kunnen jullie ORGI grapjens maken!quote:
Nah, we spreken af dat ik er om 10:00u benquote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]ik kan ook wel me muziek door laten spelen
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
Er wordt aan de site gewerkt. er kunnen knoppen etc tijdelijk missen, sorry daarvoor.
Ja, ik krijg een beurt hoorde ikquote:
Is goedquote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, we spreken af dat ik er om 10:00u ben
Ja, dat merkte ik netquote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef -Datdus- het volgende:
Er wordt aan de site gewerkt. er kunnen knoppen etc tijdelijk missen, sorry daarvoor.
Eindelijkquote:Op maandag 17 januari 2011 00:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, ik krijg een beurt hoorde ik
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef jantjeschmit het volgende:
Naar die school moeten we allemaal toeweet je hoe makkelijk zij zijn
ikkequote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie is dat op Skype bij WebHawk?
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef Popje-popje het volgende:
Waar blijft de muziek?
*Saaaaiiiii*
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat kruisje is dat je stopt met het topic te volgen omdat hij in je MyAT staat,
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:15 schreef Graseter het volgende:
Kruisje achter een topic is verwijderen uit MyAT.
Hahah, je klinkt als een man. Maar ik dacht dat je een jochie wasquote:
Tot morgen?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry mannen ik ben weg. Hooooiiii en rock tot morgen
Trusten schatjequote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
Krijg je net je zin.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
Neem jij me over?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Straks dan![]()
10u ben ik er voor je
die zitten nu met knikkende knieën buiten de kamer iedereen aan te roepen (quote:
Al die verslavingen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even roken! Maar volg topic nog wel op mijn mob
Als je hier was geweest hadden we samen naar radio onzin geluisterd en een sigaretje gerooktquote:Op maandag 17 januari 2011 00:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga even roken! Maar volg topic nog wel op mijn mob
Romantisch.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Als je hier was geweest hadden we samen naar radio onzin geluisterd en een sigaretje gerookt
Ik rookte 14 jaar, waarvan zeker 10 jaar zware shag.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef Niss het volgende:
[..]
Ik al heel m'n leven niet en ik heb nog nooit een complimentje gekregen!![]()
Nee, goed hoor.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:20 schreef djkoelkast het volgende:
Maar ik ging dus ik ga, mensen tot morgen. Hoooiii!!!
ja erg hequote:
Patje kan de stem van Juicyhil goed nadoen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zoeen grafstem hebben?
Dat is nog erger dan die van mij.
Maar wil je trouwen?quote:
antwoord waarop?quote:
of je wil trouwen!quote:
wellus praat nu met hebquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet op je stoel zitten niet op je pc.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
kan je beter voor gaan zitten
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moet op je stoel zitten niet op je pc.
quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
3 keer dezelfde grapquote:
je kan beter voor je scherm zitten, want alleen die knopjes is ook niet echt interessant...quote:Op maandag 17 januari 2011 00:25 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |