dan lig ik net in me bedquote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de komende 4 dagen gaat de wekker helaas alweer om 6.15am
In je eentje, zeker als vrouw, is dat gewoon geen verstandig plan. Je bent dan simpelweg TE kwetsbaar. Iedereen ziet dat je westers bent, dat je zonder assistentie bent, en dus ben je gewoon "prooi". Lullig, maar zo is het wel. Of je moet locals kennen en de taal spreken, dan kom je al een eind.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen gaan kan altijd, maar dat is potentieel minder gezellig he?? En het BLIJFT een bijzondere reis...
Gek eigenlijk, hoe verschillend mensen kunnen leven qua tijdenquote:
ja ff die nieuwe baggermobiele layout testen....quote:
een pistool wil ook wel helpenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje, zeker als vrouw, is dat gewoon geen verstandig plan. Je bent dan simpelweg TE kwetsbaar. Iedereen ziet dat je westers bent, dat je zonder assistentie bent, en dus ben je gewoon "prooi". Lullig, maar zo is het wel. Of je moet locals kennen en de taal spreken, dan kom je al een eind.
Ff snel zo, heb de mail al afgesloten omdat ik zo gaquote:
ERGO??quote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje, zeker als vrouw, is dat gewoon geen verstandig plan. Je bent dan simpelweg TE kwetsbaar. Iedereen ziet dat je westers bent, dat je zonder assistentie bent, en dus ben je gewoon "prooi". Lullig, maar zo is het wel. Of je moet locals kennen en de taal spreken, dan kom je al een eind.
ik vind het ook niksquote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ff die nieuwe baggermobiele layout testen....
maar vind het niks
en nu gaan de oogjes echt dicht![]()
Afgeslotenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ff snel zo, heb de mail al afgesloten omdat ik zo ga.
![]()
trusten esquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ff snel zo, heb de mail al afgesloten omdat ik zo ga.
![]()
Als ik niet ga klap ik uit elkaar vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je eenmaal gaat blijf je gaan
Ergo? Zeg jij het maarquote:
iig wordt het vrij vochtig waar je zit/ligtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik niet ga klap ik uit elkaar vrees ik.
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ff die nieuwe baggermobiele layout testen....
maar vind het niks
en nu gaan de oogjes echt dicht![]()
Likewisequote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergo? Zeg jij het maarIk weet niet over wat voor kwaliteiten jij allemaal beschikt
Unless!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iig wordt het vrij vochtig waar je zit/ligt
Vandaag nietquote:
ligt aan de jobquote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, hoe verschillend mensen kunnen leven qua tijden![]()
quote:
Okay, ik wacht wel in spanning af dan. En anders opsturen dusquote:Op zondag 16 januari 2011 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Morgen sowieso (weet dan meer over die stomme verklaring)
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |