zodat je er meer kunt drinkenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:42 schreef es70 het volgende:
Waarom plempt bier direct door naar je blaas?
Ik kan ook best snel typen, maar ik moet steeds plassenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, je hebt alweer mail terug![]()
Ik ben snel met typen
Hoor je mij iets verkeerds zeggen?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis nie goed of het deugt niet he...![]()
Tss.. Ga wel alleen dan
zeikerdquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan ook best snel typen, maar ik moet steeds plassen.
Ik snap het wel hoor..quote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat weekendje is dan wel met de bedoeling om ook echt door te gaan he. Niet zo van "Ik vind een weekendje wel leuk maar daarna haak ik af"
de stopwatch staat aanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
ben over 10 min terug, zie wel wie er dan nog is
andersslaperssss
Aha, ik begrijp hetquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan ook best snel typen, maar ik moet steeds plassen.
heheh we kunnen iedereen wel weer een keertje PM-enquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
waarom wordn dit soort mega interessante dingen besproken als ik in mijn nest lig
je bent weer terugquote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
waarom wordn dit soort mega interessante dingen besproken als ik in mijn nest lig
Alvast welterusten dan maar Koenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
ben over 10 min terug, zie wel wie er dan nog is
andersslaperssss
Alleen gaan kan altijd, maar dat is potentieel minder gezellig he?? En het BLIJFT een bijzondere reis...quote:Op zondag 16 januari 2011 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoor je mij iets verkeerds zeggen?![]()
Jij hebt het idee dat die kans maar één keer in je leven voorbij komt, ik laat zien dat die kans in principe elke week langs komtHet leven heeft meer moois te bieden dan je op het eerste gezicht misschien zou denken
Ah. Oh. Huhquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zodat je er meer kunt drinken
iig niet iets wat je elk jaar zal doenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen gaan kan altijd, maar dat is potentieel minder gezellig he?? En het BLIJFT een bijzondere reis...
Ja, ik heb extreem goeie doorstromingquote:
maar wel hier terugquote:
als je eenmaal gaat blijf je gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik heb extreem goeie doorstroming.
zo vroeg alquote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een minuut of 10 ook maar eens naar bed
Tuurlijk, dat kan ook zomaar één van de conclusies van dat testweekend zijn. Daar moet je je wel op instellen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor..
maar de mogelijkheid moet wel bestaan om achteraf af te kunnen haken...
Ja, de komende 4 dagen gaat de wekker helaas alweer om 6.15amquote:
dan lig ik net in me bedquote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, de komende 4 dagen gaat de wekker helaas alweer om 6.15am
In je eentje, zeker als vrouw, is dat gewoon geen verstandig plan. Je bent dan simpelweg TE kwetsbaar. Iedereen ziet dat je westers bent, dat je zonder assistentie bent, en dus ben je gewoon "prooi". Lullig, maar zo is het wel. Of je moet locals kennen en de taal spreken, dan kom je al een eind.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alleen gaan kan altijd, maar dat is potentieel minder gezellig he?? En het BLIJFT een bijzondere reis...
Gek eigenlijk, hoe verschillend mensen kunnen leven qua tijdenquote:
ja ff die nieuwe baggermobiele layout testen....quote:
een pistool wil ook wel helpenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje, zeker als vrouw, is dat gewoon geen verstandig plan. Je bent dan simpelweg TE kwetsbaar. Iedereen ziet dat je westers bent, dat je zonder assistentie bent, en dus ben je gewoon "prooi". Lullig, maar zo is het wel. Of je moet locals kennen en de taal spreken, dan kom je al een eind.
Ff snel zo, heb de mail al afgesloten omdat ik zo gaquote:
ERGO??quote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In je eentje, zeker als vrouw, is dat gewoon geen verstandig plan. Je bent dan simpelweg TE kwetsbaar. Iedereen ziet dat je westers bent, dat je zonder assistentie bent, en dus ben je gewoon "prooi". Lullig, maar zo is het wel. Of je moet locals kennen en de taal spreken, dan kom je al een eind.
ik vind het ook niksquote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ff die nieuwe baggermobiele layout testen....
maar vind het niks
en nu gaan de oogjes echt dicht![]()
Afgeslotenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ff snel zo, heb de mail al afgesloten omdat ik zo ga.
![]()
trusten esquote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ff snel zo, heb de mail al afgesloten omdat ik zo ga.
![]()
Als ik niet ga klap ik uit elkaar vrees ikquote:Op zondag 16 januari 2011 23:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je eenmaal gaat blijf je gaan
Ergo? Zeg jij het maarquote:
iig wordt het vrij vochtig waar je zit/ligtquote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ik niet ga klap ik uit elkaar vrees ik.
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ff die nieuwe baggermobiele layout testen....
maar vind het niks
en nu gaan de oogjes echt dicht![]()
Likewisequote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergo? Zeg jij het maarIk weet niet over wat voor kwaliteiten jij allemaal beschikt
Unless!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
iig wordt het vrij vochtig waar je zit/ligt
Vandaag nietquote:
ligt aan de jobquote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gek eigenlijk, hoe verschillend mensen kunnen leven qua tijden![]()
quote:
Okay, ik wacht wel in spanning af dan. En anders opsturen dusquote:Op zondag 16 januari 2011 23:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag niet. Morgen sowieso (weet dan meer over die stomme verklaring)
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |