abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2011 @ 21:39:29 #126
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91487594
quote:
5s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:37 schreef Terecht het volgende:
Wat onderscheid voor jullie een aannemelijke BNW-theorie van een ongeloofwaardige?
Goede vraag. Voor mij denk ik de herkenbaarheid ervan. Of het overeenkomt met ervaringen.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:59:43 #127
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91488946
quote:
2s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:39 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Goede vraag. Voor mij denk ik de herkenbaarheid ervan. Of het overeenkomt met ervaringen.
Volgens mij valt er grofweg een indeling te maken op basis van de volgende zaken (vul aan waar je kan):
- de bron
- motief achter de samenzwering
- persoonlijke ervaring (imo de sterkste maar tevens ook de minst voorkomende oorzaak)

Ik denk idd ook dat als je eenmaal een 'lijn' hebt gekozen je een bepaald blikveld aanmeet en eerder BNW-theorieen aanneemt die in dat blikveld passen dan die je op het eerste gezicht aan je voorbij gaan. Als je bijv meent dat 9/11 een inside job is, is het stukken aannemelijker dat bin Laden en al-Qaida een CIA-operatie zijn dan als je dat niet zou vinden. Zo knoop je algauw een heel web aan theorieen aan elkaar ahw.
pi_91489074
overal kunnen implantaten zitten. Vooral bij zenuworganen en de hersenen.

Maar de niet-fysieke implantaten zijn net zo belangrijk.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:03:17 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91489217
Niets zo gevaarlijk als de Idee.
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 22:39:01 #130
249559 crew  Lavenderr
pi_91491701
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef Terecht het volgende:
Niets zo gevaarlijk als de Idee.
de Idee idd
'Alles wat wij gewaarworden en waarover wij kunnen spreken, zijn slechts manifestaties van de idee' Goethe
pi_91505689
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

je moet weten wat je doet bij mantra's. Zo niet dan is de kans groot dat het schadelijk is; vooral uit de New Age hoek. Er zijn verder ook zwarte versies idd.

[..]

hun ogen en mimiek.

It's all in the eyes.

http://beforeitsnews.com/(...)at_Rule_the_World.ht

8-)
k Zie niet echt iets heel vreemds aan hun ogen op die foto's
Maar heb vroeger wel eens gezien bij mensen dat hun ogen zwart werden als ze aan het liegen waren.
Of dat ik een doodskop in hun gezicht zag net of het erover geplakt was , soort van hologram zeg maar. Wat betekend dat dan?

Ik zie het nu niet vaak meer maar vroeger wel is dat omdat een kind nog dichter bij de natuur staat?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:05:14 #132
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91505898
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef mousy31 het volgende:

[..]

k Zie niet echt iets heel vreemds aan hun ogen op die foto's
Maar heb vroeger wel eens gezien bij mensen dat hun ogen zwart werden als ze aan het liegen waren.
Of dat ik een doodskop in hun gezicht zag net of het erover geplakt was , soort van hologram zeg maar. Wat betekend dat dan?

Ik zie het nu niet vaak meer maar vroeger wel is dat omdat een kind nog dichter bij de natuur staat?
Ik denk je onderscheid tussen goed voelende mensen en niet aardige mensen maken?
Maar om hier op door te borduren, vanmorgen hoorde ik over een test (quest) die ze hadden gedaan, op basis van ogen of wenkbrauwen konden mensen kiezen wie er betrouwbaar over komt. Joran vd Sloot heeft een betrouwbaar uiterlijk, de wenkbrauwen van frans bouwer weer niet en de ogen van de paus zien er ook uit van iemand die je wilt ontlopen.. maw, je kan niet afgaan op iemand zijn ogen of gezichtskenmerken om er meer van te weten te komen?
The truth was in here.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:32:56 #133
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91506921
Zon verering?
Vrijmetselaarij?
Vandaag dit op nu.nl

'Val van Romeinse Rijk af te lezen uit boomstammen'

Maar dit wisten we al, en we kunnen het nog specifieker stellen, het hangt namelijk af van de zon:

- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91507758
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik denk je onderscheid tussen goed voelende mensen en niet aardige mensen maken?
Maar om hier op door te borduren, vanmorgen hoorde ik over een test (quest) die ze hadden gedaan, op basis van ogen of wenkbrauwen konden mensen kiezen wie er betrouwbaar over komt. Joran vd Sloot heeft een betrouwbaar uiterlijk, de wenkbrauwen van frans bouwer weer niet en de ogen van de paus zien er ook uit van iemand die je wilt ontlopen.. maw, je kan niet afgaan op iemand zijn ogen of gezichtskenmerken om er meer van te weten te komen?
Die persoon waar ik een doodshoofd in zn gezicht zag, bleek later dat die absoluut niet goed voor me is. Ik voelde toen ik t zag al zoiets, maar drukte t weg , omdat ik graag mensen de kans wil geven...en ik ze beter wil leren kennen.

En die zwarte ogen waren gewoon eng, die persoon zat tegen me te liegen, ook toen sprak mn intuitie
van hij liegt gewoon.
Wat betekend dit dan en waarom zag ik t vroeger vaker dan nu ik volwassen ben?
En hebben nog meer mensen dit wel eens gezien?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:57:29 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91507910
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:53 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Die persoon waar ik een doodshoofd in zn gezicht zag, bleek later dat die absoluut niet goed voor me is. Ik voelde toen ik t zag al zoiets, maar drukte t weg , omdat ik graag mensen de kans wil geven...en ik ze beter wil leren kennen.

En die zwarte ogen waren gewoon eng, die persoon zat tegen me te liegen, ook toen sprak mn intuitie
van hij liegt gewoon.
Wat betekend dit dan en waarom zag ik t vroeger vaker dan nu ik volwassen ben?
En hebben nog meer mensen dit wel eens gezien?
Nee zelf nooit gezien, ik ben meer een gevoelsmens geloof ik. Het word volgens mij gevormd uit je intuitie, kinderen voelen vaak dingen haarfijn aan of kunnen in simpele woorden duidelijk uitleggen wat er aan de hand is. Maar verder geen idee waarom je het nu niet hebt, wel jammer he ;)
The truth was in here.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:42:45 #136
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91512022
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

hangt er vanaf.

Vooraf moet je je eerst in geconcentreerd evenwicht brengen en 3x inademen door de neus en uitademen door de mond. Vervolgens maak je je hele visualisatie koningsblauw (royal blue) en pas DAARNA kom je pas met de eigenlijke visualisatie.

Die kleur koningsblauw is van belang dat je dan in hyperspace binnentreedt, een mentale sfeer; zo niet, dan zit je te laag, bijvoorbeeld astrale sfeer.

hyperspace is superieur aan de astrale wereld.

dat aarden gebeurt op het einde; bijvoorbeeld door jezelf helemaal in bruin te kleuren; of iets fysieks te doen bijv. eten of tuinieren.
Het is misschien wat simplistisch gesteld, maar ik vraag het me toch af. Hoe weet je zeker dat je jezelf niet ontzettend voor de gek aan het houden bent met dit soort dingen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_91515160
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het is misschien wat simplistisch gesteld, maar ik vraag het me toch af. Hoe weet je zeker dat je jezelf niet ontzettend voor de gek aan het houden bent met dit soort dingen?
Feitelijk is dit exact wat veel mensen met Reiki / wicca / diverse andere New Age stromingen ook doen. Echt exact hetzelfde! (Behalve dan dat hyperspace. Ik neem aan dat hiermee een andere hyperspace bedoeld wordt dan waarin ruimteschepen theoretisch met warpsnelheid kunnen reizen?)
pi_91515389
quote:

[..]

Dat is het punt juist.

Ik heb kennis, bewijzen, voorbeelden en boeken van deze zaken, en deze kennis is voor iedereen beschikbaar en al meer dan 10.000 jaar oud; zelfs op het internet is het beschikbaar.

Maar men WIL het niet lezen, men WIL het niet zien, en men WIL het niet weten.

Zie bijvoorbeeld mijn topic in W&T over vrije energie en Duitse geheime wapens voor 1945, waarin ik uitvoerig een bewijs met link aangaf. Iedereen kan het zien, ik verberg dus niks.

Dus wie houdt zichzelf voor de gek ?

Ticker, dat tijdplaatje is fout;
Atlantis en Egypte waren er al 10.000 jaar voor Chr. en de sfinx is circa 15.000-20.000 jaar oud.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:57:22 #139
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91515724
quote:

[..]

Ik wilde het niet zeggen maar ik had gisteren een uitstekende reading, of dat nou door de koningsblauwe kleur komt durf ik niet te zeggen..
The truth was in here.
pi_91516047
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Feitelijk is dit exact wat veel mensen met Reiki / wicca / diverse andere New Age stromingen ook doen. Echt exact hetzelfde! (Behalve dan dat hyperspace. Ik neem aan dat hiermee een andere hyperspace bedoeld wordt dan waarin ruimteschepen theoretisch met warpsnelheid kunnen reizen?)
In principe dezelfde hyperspace;
ruimteschepen reizen bijvoorbeeld in hyperspace bijv. uit het stelsel Sirius of de Pleiaden.
Maar ook op Aarde is het mogelijk; een soort teleportatie dus.
Zo worden de beperkingen van de lichtsnelheid in de fysieke ruimte omzeild.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:13:32 #141
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91516589
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is het punt juist.

Ik heb kennis, bewijzen, voorbeelden en boeken van deze zaken, en deze kennis is voor iedereen beschikbaar en al meer dan 10.000 jaar oud; zelfs op het internet is het beschikbaar.

Zie bijvoorbeeld mijn topic in W&T over vrije energie en Duitse geheime wapens voor 1945, waarin ik uitvoerig een bewijs met link aangaf. Iedereen kan het zien, ik verberg dus niks.

Atlantis en Egypte waren er al 10.000 jaar voor Chr. en de sfinx is circa 15.000-20.000 jaar oud.
Goed, voor het wederzijdse begrip dan. Wat zie jij als (overtuigend) bewijs?
En kan best zijn dat er bepaalde kennis is, zoals bijv dat als je aan een roze voetbal denkt dat je je beter voelt. Je bent daar volledig van overtuigt, en dus voel je je beter als je aan een roze voetbal denkt. Het werkt, maar je houd jezelf wel voor de gek. Snap je mijn punt? Hoe weet je dat je niet ook iets vergelijkbaars aan het doen bent?
Onikaan ni ov dovah
pi_91516783
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goed, voor het wederzijdse begrip dan. Wat zie jij als (overtuigend) bewijs?
En kan best zijn dat er bepaalde kennis is, zoals bijv dat als je aan een roze voetbal denkt dat je je beter voelt. Je bent daar volledig van overtuigt, en dus voel je je beter als je aan een roze voetbal denkt. Het werkt, maar je houd jezelf wel voor de gek. Snap je mijn punt? Hoe weet je dat je niet ook iets vergelijkbaars aan het doen bent?
Placebo effect ...
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:20:49 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91516931
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Placebo effect ...
Zoiets inderdaad.
Onikaan ni ov dovah
pi_91518932
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Dat is het punt juist.

Hoe kun je bewijzen dat 10.000 jaar oude spirituele technieken tegen hedendaagse technologie werkt? :? Het ene lijkt me volstrekt niets met het andere te maken te hebben.
pi_91520687
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:58 schreef ToT het volgende:

[..]

Hoe kun je bewijzen dat 10.000 jaar oude spirituele technieken tegen hedendaagse technologie werkt? :? Het ene lijkt me volstrekt niets met het andere te maken te hebben.
Je beperkt jezelf. Met Egypte en Atlantis heb ik het ook over technologie.

en verder ... technologie, natuurkunde werken volgens spirituele wetten.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:20:32 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_91523274
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef Bankfurt het volgende:

...
en verder ... technologie, natuurkunde werken volgens spirituele wetten.
How so?
Onikaan ni ov dovah
pi_91524249
Sowieso heb je aan technologie van 10.000 jaar geleden vandaag de dag geen donder, of bedoel je dat ze toen ook al nanochips en implants hadden?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:03:57 #148
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_91525156
Ik vind de aantrekkingskracht van religiositeit onder de BNW'ers toch wel opvallend.
pi_91525204
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:40 schreef ToT het volgende:
Sowieso heb je aan technologie van 10.000 jaar geleden vandaag de dag geen donder, of bedoel je dat ze toen ook al nanochips en implants hadden?
Ja, in Atlantis werd dit gecombineerd met genetische manipulatie en mind-control.
Ze gebruikten ook zeer grote kristallen om wereldwijd mensen te controleren.

Nu gebeurt dat in onze tijd ook met kristallen. Maar nu in micro-vorm in microelectronica zoals Ipods en laptops.

De Atlantiers hadden ook hun internet voor e-learning en fora net als wij hier.
pi_91525289
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:05 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ja, in Atlantis werd dit gecombineerd met genetische manipulatie en mind-control.
Ze gebruikten ook zeer grote kristallen om wereldwijd mensen te controleren.

Nu gebeurt dat in onze tijd ook met kristallen. Maar nu in micro-vorm in microelectronica zoals Ipods en laptops.

De Atlantiers hadden ook hun internet voor e-learning en fora net als wij hier.
en een afvalberg ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')