Doen de zuiderlingen dat zelf niet dan? Met carnaval hoor je je toch te misdragen. (al keur ik het dingen slopen af)quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef Nikmans het volgende:
Klacht: Brallende Hollandse studenten die met carnaval naar het Zuiden des Lands afreizen en dan alles komen onderkotsen/slopen en zich misdragen
Aangelengd bier en lelijke chicks met veel schmink waardoor je niet ziet dat ze lelijk zijn.quote:
Wat zeg jij de laatste tijd toch intelligente dingen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
Doen de zuiderlingen dat zelf niet dan? Met carnaval hoor je je toch te misdragen. (al keur ik het dingen slopen af)
Met Koninginnedag is het precies andersom.
op de wekelijkse lanparty ook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Want dat is er alleen tijdens carnaval___ !!!!!
In het zuiden is het wel zo'n beetje de hele dag. Het is gewoon ehm, gezellig.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:07 schreef Adreamer het volgende:
tot wanneer is carnaval? is het ook s middags of alleen s avonds en s nachts? wat doen die mensen heel de dag met carnaval?
wat doen mensen dan overdag? Feesten? dansen? zuipen (duh)quote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef miep63 het volgende:
Vandaag, morgen en overmorgen dag en nacht. Moet je een keer meemaken.
Dat ongeveer ja, maar de sfeer tijdens carnaval is echt uniek, niet te vergelijken met een normaal/normale feest/uitgaansavond.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:09 schreef Adreamer het volgende:
[..]
wat doen mensen dan overdag? Feesten? dansen? zuipen (duh)
en niet uit te leggen aan mensen die het niet vierenquote:Op zondag 6 maart 2011 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ongeveer ja, maar de sfeer tijdens carnaval is echt uniek, niet te vergelijken met een normaal/normale feest/uitgaansavond.
Dat ja. Je doet ook dingen die je je normaal niet in je hoofd haalt bij een stapavond.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:15 schreef miep63 het volgende:
Het is eigenlijk niet uit te leggen. Je moet het echt een keer mee maken. Het is idd niet te vergelijken met een gewone stapavond. Alles "mag", in zoverre, zolang je er maar geen misbruik van maakt.
Dit snap ik niet. Wat doe jij met carnaval wel, wat jij volgende week zaterdag niet doet?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat ja. Je doet ook dingen die je je normaal niet in je hoofd haalt bij een stapavond.
Ja, en de rest van het jaar zit je lekker thuis te WOW'en?quote:
Ga op de fiets dan? Bobben tijdens carnaval.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Een betere klacht is: Nuchter moeten blijven met carnaval omdat er geen OV is in dit gat en ik als enige een rijbewijs heb
Losgaan tijdens een gewone stapavond en losgaan tijdens carnaval zijn niet te vergelijken. Je moet het een keer meemaken, maar er ook niet te veel over gaan nadenken. Het is gewoon uniek.quote:Op zondag 6 maart 2011 16:38 schreef ArnnT het volgende:
[..]
Ja, en de rest van het jaar zit je lekker thuis te WOW'en?
Bij mij gaan alle remmen elk weekend los, behalve met carnaval, dan las ik een pauze in.
30km? Dan mag ik in m'n eentje. Ik heb al genoeg moeite moeten doen om uberhaupt vrienden mee te krijgen, het zijn niet van die fuiftypesquote:Op zondag 6 maart 2011 16:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga op de fiets dan? Bobben tijdens carnaval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |