en wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
We hebben ook nog een tijdje een toto teauteau gehad, erg vermakelijk was dat ook! Alleen vergat de helft het wel eens, waardoor er uiteindelijk meestal nog maar een stuk of 7 mensen waren die actief meededen.
Cursus, hoe geef je een voorsprong wegquote:71:00
Een discutabele penalty in de 71e minuut gaf de thuisploeg een 3-2 voorsprong. De keeper had geen schijn van kans toen Víctor Olaeta de bal gedecideerd langs hem schoot.
69:27
In de 69e minuut kwam er voor mamarrachi een strafschop aan te pas om gelijk te maken. Víctor Olaeta schoot uiterlijk onbewogen in: 2-2.
Elke week werden er vijf wedstrijden van Fok!ers geselecteerd, daar kon men dan de uitslag voor voorspellen. Op basis van of je dan achteraf de winnaar en het aantal doelpunten en zo juist had kreeg je punten. Zo had je dus een soort van competitiequote:Op woensdag 19 januari 2011 13:51 schreef vanpers het volgende:
[..]
en wat moet ik me daarbij voorstellen?
Beetje de unibet van Hattrickquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Elke week werden er vijf wedstrijden van Fok!ers geselecteerd, daar kon men dan de uitslag voor voorspellen. Op basis van of je dan achteraf de winnaar en het aantal doelpunten en zo juist had kreeg je punten. Zo had je dus een soort van competitie
Die mening deel ik wel, al snap ik wel dat niet iedereen het zo bij kan houden zoals wij dat doen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Drassss het volgende:
Misschien kunnen we beter de Toto in het hattrick topic gooien, zodat het wat actiever blijft. Al die topics is naar mijn gevoel dodelijk voor het overzicht
toto mag niet he? we moesten het op last van toto wijzigen, dus hebben we er teauteau van gemaakt..quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:03 schreef Drassss het volgende:
Misschien kunnen we beter de Toto in het hattrick topic gooien, zodat het wat actiever blijft. Al die topics is naar mijn gevoel dodelijk voor het overzicht
Heh?quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toto mag niet he? we moesten het op last van toto wijzigen, dus hebben we er teauteau van gemaakt..
quote:19-01-2011 Boek vriendschappelijke wedstrijden via Facebook
We hebben zojuist een nieuwe versie van onze Hattrick-applicatie op Facebook gelanceerd! Hierdoor kun je nu ook vriendschappelijke wedstrijden boeken tegen andere gebruikers van de Facebook-applicatie. Een leuke en handige uitbreiding, want de App laat je snel zien wie van je Facebook-vrienden ook Hattrick speelt. Als je de nieuwe uitdagingenfunctie wilt gebruiken, moet je wel eerst de CHPP-permissies voor de Hattrick Facebook-applicatie vernieuwen, omdat deze nu toegang nodig heeft tot je Hattrickteam.
Dit soort geavanceerde permissies voor externe applicaties zullen we in de toekomst steeds meer gaan zien, en zoals altijd zullen we ervoor zorgen dat jij als gebruiker volledige controle hebt over welk CHPP-product wat kan doen.
Met deze versie van de Hattrick Facebook-applicatie introduceren we ook ondersteuning voor andere talen dan het Engels. De LA's uit je taalgebied kunnen de App dus vertalen. Wanneer en als jouw taal beschikbaar komt, hoef je verder geen actie te ondernemen, omdat de applicatie je taal vanzelf zal gaan gebruiken.
UPDATE: de Nederlandse vertaling is beschikbaar.
Borg??quote:
verrassend genoeg..quote:
quote:The Hattrick application is offline for maintenance. Please check back later.
Ah, dan zijn we dus collega'squote:
Succesquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Drassss het volgende:
Mijn 1e wedstrijd in de Fok Cup straks
De rest krijg SM-training.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:24 schreef Flappekz het volgende:
BrandX.... waarom stel je op woensdag een paar A-spelers op als je 28 spelers in je selectie hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |