Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hier komt de woede:
JIJ ONGELOOFLIJKE FLAPDROL
Noticedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef Bloempje. het volgende:
Hier komt de woede:
JIJ ONGELOOFLIJKE FLAPDROL
Geen medelijden hier hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 22:29 schreef Isdatzo het volgende:
En ik ben al zielig!
en vandaag gelaserd met +/- 145 waar je 80 mag (randweg eindhoven, stonden bovenop een viaduct en ik realiseerde me het te laat), nu hopen dat er niks smerigs op de mat valt binnen nu en 2 maanden. Zou een pijnlijk grapje zijn iig. En al helemaal zuur omdat ik 8 maanden niet heb kunnen rijden.
Ja, dat gaat dus niet met zo'n ding. Overigens deed ik nog best beschaafd daarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen medelijden hier hoorMoet je maar niet te hard rijden
In dat geval ben ik heel aardig.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, kakkers zijn over het algemeen niet aardig. Ligt in de lijn der verwachting.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
In dat geval ben ik heelniet aardig.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
Sorry, ik zal vanaf nu weer lief een aardig zijn. Kopje thee, iemand? Of Hertog jan? (ja, kijk mij eens, nu vergeet ik het nooit meer rex)
Ohja, goed plan.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend genoeg bier gehad, dus ik ga voor een glaasje fris
Ei voor je bakken wil ik wel doen, dat vind ik nog leuk ook. Maar je was en afwas mag je toch mooi zelf doenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Kan je ook ff de was en afwas doen? En dan mag je daarna een ei voor me bakken.
Drinken pak ik zelf wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |