Tot 23:00 als het goed is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
Gaat djkoelkast nu van 22:00 tot 0:00?
nee, 23h gaat quyxz_ weer live, thoughtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
Kan ik dan ook een uurtje?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
ik weet waar die gast woont lolquote:
Ja gisteren was hij er ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef Panzermaus het volgende:
Deze DJ is goed, klinkt alsof hij het vaker doet, en terecht.
quote:
Nja, ik had al aangegeven bij heloef dat ik zijn uurtje wel wou overnemen, maar als djkoelkast nu 2 uur gaat draaienquote:
Ik prefereer het origineelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkast, die summerjam is prima om chimis te hosselen in de club man, lekker dagguruh toch
Wat is dat voor genre?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
Fiësta
Hey DJ, heb je toevallig de Bloody Beetroots met Warp?
Lolquote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pierenjan heeft verse kreunen in zijn mail
Höllenboer is een zangduo uit Salland, dat in 1995 in Nederland een nummer 1-hit haalde met het liedje Het busje komt zo. 1 uit lemeleleveld en 1 uit raaltequote:
Ditquote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef leetzors het volgende:
Doe de duitse SCHATJE MAG IK JE FOTO-versie!
Ja, maar zou ik dan een uurtje kunnen?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Nja, ik had al aangegeven bij heloef dat ik zijn uurtje wel wou overnemen, maar als djkoelkast nu 2 uur gaat draaien
Tja, ik ben niet zo goed thuis in dat genre. Het is in ieder geval een flinke Dance knaller, de techno kant op?quote:
Quyxz_ gaat na djkoelkastquote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar zou ik dan een uurtje kunnen?
We zijn dus weer omhoog gegaanquote:
Ohja, die derde zit er sinds kort pas bij.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef dragems het volgende:
[..]
Höllenboer is een zangduo uit Salland, dat in 1995 in Nederland een nummer 1-hit haalde met het liedje Het busje komt zo. 1 uit lemeleleveld en 1 uit raalte
jaaa die is niet echt een bandlid vind ikquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ohja, die derde zit er sinds kort pas bij.
Wat hij dus zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Geen dubstep, meer electronic/ dance
jaquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bestaat er serieus een mevrouw Brank?
Jawel joh! Das leuk!quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Niet iedereen heeft 'm gehoord en om dit tijdstip kan ik geen mensen bellen natuurlijk.
waarom nietquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Niet iedereen heeft 'm gehoord en om dit tijdstip kan ik geen mensen bellen natuurlijk.
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Inderdaad dit is een erg goede djquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ik gooi hier op FOK! niet vaak met complimenten maar deze DJ is gewoon goed. Gaat niet op je zenuwen werken, goede stem met persoonlijkheid, helemaal super. Ga hier meer mee doen, jongen.
Hij heeft dit vaker gedaan ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Panzermaus het volgende:
Ik gooi hier op FOK! niet vaak met complimenten maar deze DJ is gewoon goed. Gaat niet op je zenuwen werken, goede stem met persoonlijkheid, helemaal super. Ga hier meer mee doen, jongen.
Wat denk je, daar doet ie al wat meequote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef Panzermaus het volgende:
Juist wèl joh.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Ik PM je mijn nummer wel, dan mag je mij bellenquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geef 't nummer van je moeder maar dan
Maakt ook niet uit hoor, hij is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef djkoelkast het volgende:
Dankjewelquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist echt niet dat 1 zo'n typefout zo'n impact zou hebben
Wees trots man,je zet een trend.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik wist echt niet dat 1 zo'n typefout zo'n impact zou hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |