Hoeduur wordt hij?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
De Notion Ink Adam is officieel goedgekeurd door de FCC, kortom gaat komende week officieel de wereld ingestuurd worden.
Okéquote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef ElmoFan het volgende:
Ik denk dat ik voor de zt-180 ga, ik heb wat filmpjes bekeken en het ziet er goed uit
Ik vind het design tegenvallen. Maar dat scherm is wel top.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:20 schreef Radiaaltje het volgende:
Ik wilde eigenlijk een Archos 101 halen, maar nu de Adam is gereleased......dat apparaat is superieur aan alle tablets en is niet eens zoveel duurder. Dat gaat 'm worden! Zal voorlopig wel slecht leverbaar zijn ben ik bang.
Die dikke rand vind ik lelijk.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:23 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Ik vind het design tegenvallen. Maar dat scherm is wel top.
Ff bij Alternate informeren dan. Mocht het inderdaad echt zo zijn, zou het natuurlijk mogelijk moeten zijn je Redcoon-order te cancellen. Of je dat nu doet, of later onder het 'kopen-op-afstand'-recht doet... lijkt me dat het voor hun ook minder gedoe is.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef remlof het volgende:
Huh, nu heeft Alternate de Archos 70 weer gewoon op voorraad?
En ik moet nog tot 7 feb wachten totdat de mijne via Redcoon überhaupt geleverd wordt
Nah, ik wacht wel af. Moet ook al tot eind maart op m'n iPhone4 wachten die ik ook deze maand dacht te krijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ff bij Alternate informeren dan. Mocht het inderdaad echt zo zijn, zou het natuurlijk mogelijk moeten zijn je Redcoon-order te cancellen. Of je dat nu doet, of later onder het 'kopen-op-afstand'-recht doet... lijkt me dat het voor hun ook minder gedoe is.
Haha same herequote:Op zondag 16 januari 2011 22:20 schreef -J-D- het volgende:
Ik kan echt niet kiezen en word er gek van.
Het meest misselijkmakende is toch dat er bij Redcoon weer staat van: ''verzendklaar binnen 1 week''quote:Op maandag 17 januari 2011 14:19 schreef remlof het volgende:
Huh, nu heeft Alternate de Archos 70 weer gewoon op voorraad?
En ik moet nog tot 7 feb wachten totdat de mijne via Redcoon überhaupt geleverd wordt
Ja verrekquote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef Xu het volgende:
[..]
Het meest misselijkmakende is toch dat er bij Redcoon weer staat van: ''verzendklaar binnen 1 week''
Ik sta op het punt hem te bestellenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:34 schreef beeklaan het volgende:
Christene zielen, nog steeds staat mijn ZT 108 op processing 5....
Dat laatste heb ik gedaanquote:Op maandag 17 januari 2011 19:54 schreef RobertNL het volgende:
tss maak jij straks eerst maar eens een review![]()
Kuch (robertnl) Kuch
of maak een 2e account en recommend die
Whut, heb je er nog een besteld?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef RobertNL het volgende:
Had ik toch mijn naam als laatste neer moeten zetten ^^.
Vandaag kon ik dus en mijn normale ZT-180 tracken en als het goed is morgen/overmorgen mijn DHL updated ZT-180.
Linkje naar die van aliexpres? Ik heb die van bic nog neit besteldquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef RobertNL het volgende:
Nog 2, De eerste heb ik verkocht.
heb nu 1 ZT-180 met 4 gig geheugen, 512 ram, hdmi out en camera onderweg (via DHL) aliexpress
en via buyincoins een ''normale'' ZT-180
Had ik de 1e keer ook, duurde toen 8 dagen langerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef beeklaan het volgende:
Ja mijne staat nog op processing pff...
Laat ik eerst maar voor de normale gaanquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef RobertNL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)CPU-wholesalers.html
Heb hem met case voor een paar euro meer. gewoon even gecontact via die chat daar
[..]
Had ik de 1e keer ook, duurde toen 8 dagen langervoordat het verzonden was
Dat had ik al verwachtquote:Op maandag 17 januari 2011 20:55 schreef RobertNL het volgende:
nee die zijn allemaal 100 euro duurder +-
Naja, ik bedenk me nu ook, ik koop eigenlijk liever een beter apparaat voor meer geld dan een goedkoop minder goed reagerend apparaat.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef RobertNL het volgende:
Naar mijn mening heeft de zt-180 toch een redelijk goed scherm
Jij hebt echt een tablet obsessie of nietquote:Op maandag 17 januari 2011 22:01 schreef RobertNL het volgende:
Goedkoopste(n) die ik kan vinden zitten rond de 200/210 euro, in die range gaat ook 1 van mijn volgende tablets zitten(ja ik weet dat ik die anderen nog binnen moet krijgen, maar die zijn ook al bijna weer verkocht
)
voorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)era-wholesalers.html
Nee echt niet! ;pquote:Op maandag 17 januari 2011 22:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Jij hebt echt een tablet obsessie of niet
Denk dat ik die vrij snel kwijt benquote:
Weet iemand wat ze onder te veel energie verstaan?quote:16. USB-hostpoort*: Voor het aansluiten van een toetsenbord, een muis of een USB-apparaat voor massaopslag (bv.: USB-stick, externe harde schijf, enz.).
* Sommige standaard USB-apparaten zullen mogelijk niet functioneren als ze te veel energie verbruiken.
Bron
Ik denk dat usb sticks wel werken, maar dingen die meer energie nodig hebben zoals opladen van ipod ofzo niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:31 schreef wil-bert het volgende:
Ik zat te kijken voor een Archos 10.1 en ik zag dat de 8gb op voorraad is bij Alternate. Ik wil er wel wat films mee afspelen, dus veel geheugen is fijn. Maar dit kan ik toch net zo goed via een usb stick afspelen? Of werkt dit niet zo fijn?
Dus wat is dan echt de meerwaarde van 16 gb? dat je ontzettend veel apps en muziek kan opslaan, zonder dat je een usbstick om mem. card nodig hebt?
Edit:
Ik zat zelf even verder te kijken, toen las ik dit:
[..]
Weet iemand wat ze onder te veel energie verstaan?
Copy / paste van Tweakers:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:18 schreef eyecatcher15 het volgende:
ik ben van plan om binnenkort een tablet aan te schaffen, maar weet niet goed welke ik moet kiezen. Was niet van plan om meer dan 250 euro uit te gaan geven. op marktplaats en ebay wordt je overspoeld door aanbieders van diverse soorten epads, met allemaal voor en nadelen. Was zelf aan het twijfelen tussen deze 2 typen:
- ZT-180 Android 2.2 Tablet 10.2inch 1Ghz Process
- IMX515 A8 Android 2.2 freescale, 8inch 800MHz,512MB,4GB Tablet
Iemand ervaringen met 1 van deze tablets? Of weet iemand welke processor beter is? De Samsung Galaxy tab heeft bijvoorbeeld ook de IMX515, maar de ZT-180 heeft een groter scherm én een ingebouwde camera. Geen idee of de resolutie van dit grotere scherm in verhouding met het 8 inch scherm beter of slechter is.
Helaas hebben ze allebei een resistief scherm, iemand misschien ervaringen met dit soort schermen of kun je toch echt beter voor een capacitief scherm gaan?
p.s. is zo'n tablet geschikt om bijvoorbeeld uitzendinggemist, filmpjes, youtube, films via geheugenkaart af te spelen op een TV (dmv hdmi kabel)?
quote:Hartelijk dank voor uw bestelling XXXX bij redcoon.
Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 14.02.11
Ik heb een Archos 101 en was al bang dat mijn 2.5" Samsung 640GB external HDD (USB-spooldrive) er niet op zou werken, vanwege de 'powerslurp' die zo'n externe hardeschijf heeft (heeft buiten de USB geen stroomtoevoer nodig).quote:Op dinsdag 18 januari 2011 05:31 schreef wil-bert het volgende:
Ik zat te kijken voor een Archos 10.1 en ik zag dat de 8gb op voorraad is bij Alternate. Ik wil er wel wat films mee afspelen, dus veel geheugen is fijn. Maar dit kan ik toch net zo goed via een usb stick afspelen? Of werkt dit niet zo fijn?
Dus wat is dan echt de meerwaarde van 16 gb? dat je ontzettend veel apps en muziek kan opslaan, zonder dat je een usbstick om mem. card nodig hebt?
Edit:
Ik zat zelf even verder te kijken, toen las ik dit:
[..]
Weet iemand wat ze onder te veel energie verstaan?
En nog altijd niet willen informeren bij Alternate?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef remlof het volgende:
Ah, weer een mailtje van redcoon.nl:
[..]...
Weer een week later dus.
Op de site staat nu notabene "verzendklaar in 6 dagen"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En nog altijd niet willen informeren bij Alternate?
Ik had allang een belletje gewaagd.Soms is het makkelijker dingen op z'n beloop te laten, maar je wilt toch een keer zo'n tablet in je handen houden en kunnen zeggen dat 'ie van jou is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |