Ja dat is waar, maar als gescheiden vrouw met twee kinderen doe je toch niet zomaar wat Marcel wilquote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij geeft wel de signalen af dat hij dat het liefst zou willen.
Inderdaad, blijkbaar wil-ie toch meer dan alleen een baarmoeder.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef marcodej het volgende:
Hij geeft wel de signalen af dat hij dat het liefst zou willen.
Ga het nog terug luisteren, maar wel jammer als dat zo is.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef kvd het volgende:
[..]
nee, iets met de vrouwen, hij zou voor geen van de drie gaan dacht ik te horen, zei Annemieke dat niet?
Zachte g toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was echt verbaasd om die opmerking, dat had ik echt niet verwacht van het zachte ei
Nee, maar je wil iemand wel een beetje leren kennen voordat je voor haar kiest, en als zij niet genoeg van zich kan laten zien en de andere twee wel (en dan ook niet allerlei stoms naar boven komt) kies je toch eerder voor de twee van wie je in elk geval wéét of ze leuk zijn of niet. En Gijsbert lijkt me ook niet iemand die altijd alleen maar met zijn tweetjes op de boerderij zit, volgens mij heeft hij stiekem best een wild sociaal leven.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ze komt in een groep niet uit de verf. Lijkt me toch niet heel relevant als ze straks samen op die boerderij zouden zitten. En met camera's erbij nu en ruim 4 miljoen kijkers en je concurrentes erbij.
Je vraagt je alleen af of ze wel tijd en zin heeft in/voor een kerel.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Arcee het volgende:
Respect trouwens voor het harde werken van Annemarie. Echt een bikkel.
Ja. Alleen leeft ze om te werken, ik doe het liever andersom.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:28 schreef Arcee het volgende:
Respect trouwens voor het harde werken van Annemarie. Echt een bikkel.
Niemand? Ik zat in een hevige 'hahahahaha'-sms-conversatie met m'n zusje.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef wieksel het volgende:
Het verbaast me dat niemand net als ik loeihard heb zitten lachen om de onbeschaamdheid van SOnja toen ze weggestuurd werd, echt, IK BEGRIJP HET NIET - serieus...hahaha
Nee, heeft ze niet. Wordt ook niks. Ze kiest uiteindelijk voor Harrie en dat wordt dan gewoon een goede vriend.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Je vraagt je alleen af of ze wel tijd en zin heeft in/voor een kerel.
Ik snap ook niet dat die ouders ofzo niet even wat taken kunnen overnemen zodat ze wat tijd over houdt om de mannen te leren kennen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja. Alleen leeft ze om te werken, ik doe het liever andersom.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef marcodej het volgende:
Sonja had gewoon haar ex moeten vermoorden: én initiatief getoond én weduwe!
Jij laat je dus gewoon door de publieke opinie beïnvloeden, dat vind ik niet zo sterk hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Beach het volgende:
Zo weer even teruglezen, straks mijn conclusie/bevindingen posten.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef marcodej het volgende:
Sonja had gewoon haar ex moeten vermoorden: én initiatief getoond én weduwe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |