fokker hehquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips die drukker is met typen dan met kreunen
Gays die handen vrij hadden om te typenquote:
Eensquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef djkoelkast het volgende:
Die volvolvol bagger hoeft van mij niet hoor
lolquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Shispeed het volgende:
vorig topic in 4:45
1.05 posts per seconde
Scherpquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gays die handen vrij hadden om te typen
Succesquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Danger.Mouse het volgende:
hoi allemaal
Ik ga mijn plafond opnieuw witten... momentje
Dat ging helemaal tyfus hard jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valt mee, SR topic was altijd sneller
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
pier, als ik nou om 22u ga, dan kan ik je nieuwe jingle vast draaien
Ik ben voorquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
pier, als ik nou om 22u ga, dan kan ik je nieuwe jingle vast draaien
Kan jij het beter?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omg, mijn hele laptop liep vast door het topic. Al vond ik het erg matig flippiee ! had op z'n minst je best gedaan
En lind, hoe zit het met jouw kreun?![]()
jij kunt het dus beter?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Omg, mijn hele laptop liep vast door het topic. Al vond ik het erg matig flippiee ! had op z'n minst je best gedaan
op je kamer.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
De 2e was echt wel erg goed hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Rivalo het volgende:
Blijf erbij dat de kreun te gemaakt was. Kon veel geiler.
misschien moet jij het een keer proberen?quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als jij nou gaat kreunen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
hij kreunde al en dat was geilquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
* Ezechielk voor isquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
misschien moet jij het een keer proberen?
Omdat het vet is.quote:
Dit.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Shispeed het volgende:
[..]
misschien moet jij het een keer proberen?
GENIAAL!!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef djkoelkast het volgende:
pier je krijgt ook een lindstroom jingle
Nee. Denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef Swomp het volgende:
[..]
komt er nog een quiz want ik moet zo gaan !
Opnieuw MYV.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef MYV het volgende:
Mis ik nou kreundende mensendoe overnieuw dan.
Zonder de PiRAnhIaquote:
Maak jij het goed dan!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Uiteraard ga ik daar NEE op zeggenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
JULLIE WETEN NIET HOE HET LEVEN ALS NIGGA IS
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
JULLIE WETEN NIET HOE HET LEVEN ALS NIGGA IS
Lindstromquote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wie is nu eigenlijk aan het zeveren? Rockkiej?
Maar het is dus een jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard ga ik daar NEE op zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Bel Lindstom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Maar het is dus een jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ik geef alle credits aan jouquote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Meinen idee.
Naja, als ik maar jurylid ben
http://kexx.net/u2/upload/1295209144880.mp3quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
IK BEN DE KREUN VAN FLIPPIEE NU AAN HET UPLOADEN.
STUUR LINKJE!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
Stuur door nadat je klaar bentquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Gelebadeend het volgende:
Je zou komen voor mij, maar je hebt me keihard genaaid.Dat zei ik ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Die 2e is beter, maar alsnog, ik had op zijn minst een feed the horse achtige kreun verwachtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://kexx.net/u2/upload/1295209144880.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |