Afellayquote:
Gebeurt niet,invallen in een al gewonnen wedstrijd,oké.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk morgen invallen om het tij te keren
Afellay staat er goed op bij Guardiola, dit i.t.t Bojan, Jeffren en kornuiten, die als ze eens mogen spelen alleen maar voor eigen succes gaan. ibi was ook degene die de wedstrijd tegen Real openbrak.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:56 schreef Mr.Mackey. het volgende:
[..]
Gebeurt niet,invallen in een al gewonnen wedstrijd,oké.
Maar in de finale van het miljoenenbal? Dan neem je echt geen risico’s,en het blijft spannend tot de laatste minuten denk ik.
Kans zit er niet in denk ik..
Hoop het wel daarentegen voor afellay
Dat vond ik juist niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:44 schreef psv-gomes het volgende:
Ik vond hem na de wedstrijd er verloren tussenlopen, zo alleen
toch anderhalve minuut meegedaan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk morgen invallen om het tij te keren
Mja, zit er pas 6 maanden, spreekt amper Spaans. Komt wel goed als hij de hele voorbereiding op komend seizoen meedoet.quote:Op zondag 29 mei 2011 09:44 schreef psv-gomes het volgende:
Ik vond hem na de wedstrijd er verloren tussenlopen, zo alleen
Hij was gister ook erg belangrijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft hier ook aan geholpen, met zijn assist..
Mangesterquote:
Tjelsie, Mangester.. Was problem?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mangester
Maar komop... geef Ibi een kans. Zijn voorzet op Koning Messi was natuurlijk subliem. Dat KAN Pep gewoon niet ontgaan zijn.
Die blik van Di Maria is priceless.He just got servedquote:Op maandag 30 mei 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjelsie, Mangester.. Was problem?
Maar Pep is de slechste coach ooit.. Pedro elke keer de kans geven..Die tjap heeft geluk met de spelers om hem heen.. Bij een ander club faalt hij dik.. Zelf Sjaak Polak zou het beter doen dan hem..
Ibi is iemand waar je van geniet.. Zijn style van dribbelen is uniek.. Net als die van Robben en Messi.. Niet dat ze alle drie hetzelfde manier dribbelen, maar een anders style.. Uniek!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die blik van Di Maria is priceless.He just got served![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |