Je toetsbord blijft hangenquote:
Van Ozil en Iniesta niet omdat dat andere spelers zijn dan Ibiquote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad geen filmpje vinden van Messi, Ozil, Iniesta etc die min of meer gelijkwaardige kwaliteiten hebben.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van Ozil en Iniesta niet omdat dat andere spelers zijn dan Ibi
Iniesta passeert 3 tegenstanders op de oppervlakte van een kratje bier, daar mag een Robben alleen maar van dromenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iniesta is wc maar voor door zijn vermogen om tussen de linies te spelen, in de korte ruimte te spelen en om zijn ongekende gevoel voor de combinatie maar niet door zijn dribble kwaliteiten
Beste dribbelaar is overigens Messi met Robben, Ronaldo en Di Maria daar kort achter
De discussie ging ook puur over de dribbel zelf, hij haalt er nu allemaal andere punten bij en slaat volledig te plank mis.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Iniesta passeert 3 tegenstanders op de oppervlakte van een kratje bier, daar mag een Robben alleen maar van dromen.
Oh.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Van Ozil en Iniesta niet omdat dat andere spelers zijn dan Ibi
Oke ik moest lachenquote:
Dit doet hij toch gewoon ontzettend goed.quote:
Zal niet gebeuren.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mag nu wel in de basis hoorVooral volgende week met 2-0 voorsprong...
quote:Op donderdag 28 april 2011 01:07 schreef Nober het volgende:
Ik zou niet weten waarom Guardiola de voorkeur zal blijven geven aan Pedro of Keita.
En dan ook nog eens Eliaquote:Op donderdag 28 april 2011 02:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
van Bommel / de Jong - v.d. Vaart
Afellay - Sneijder - Robben
van Persie / Huntelaar / Kuijt?
EK is van ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |