abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95452649
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Maar wat is dribbelen?

In kleine ruimten zijn Fabregas en Xavi toch echt wel beter.
Dribbelen is het passeren op snelheid van één of meerdere tegenstanders, en hoe beter je de bal bij je weet te houden op basis van techniek, des te beter je als dribbelaar mag worden gezien natuurlijk. Xavi is een betere voetballer dan dat Afellay ooit zal worden, en Fabregas is ook een hele goede speler, maar een lichaamsschijnbeweging om een speler op het verkeerde been te zetten is niet vergelijkbaar.
pi_95452740
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:D
Herhaling van zetten. Heb je ook nog een andere infantiele smilie?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95452786
Dat heeft te maken met je snelheid.

Xavi is niet zo snel, maar heeft wel een geweldige controle over de bal, en kan er veel meer mee.

Als je op snelheid passeren van spelers als drippelen ziet, dan vind ik Walcott, Robben etc. ook beter dan Afellay.
★★★
pi_95452788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:00 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Fabregas, Xavi.
Je hebt er kijk op.

Als ik 5 goede keepers vraag geef je dan Rio, Messi, Ronaldo, Sneijder en Pieters op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_95452807
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat heeft te maken met je snelheid.

Xavi is niet zo snel, maar heeft wel een geweldige controle over de bal, en kan er veel meer mee.

Als je op snelheid passeren van spelers als drippelen ziet, dan vind ik Walcott, Robben etc. ook beter dan Afellay.
Zoek eens in de Van Dale op wat dribblen betekent
pi_95452808
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je hebt er kijk op.

Als ik 5 goede keepers vraag geef je dan Rio, Messi, Ronaldo, Sneijder en Pieters op?
Nee,

Messi, Ronaldo, Ozil, Xavi en Iniesta..
★★★
pi_95452935
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Denk toch echt dat jij het niet snapt.

Want Xavi, Iniesta, Ronaldo, Ozil, Fabregas zijn toch echt betere dribbelaars dan Afellay.

Een goede dribbelaar is een speler een bal als een 'elastiekje' aan zijn voet kan houden. (= op een kleine afstand zo veel mogelijk contact hebben met de bal).
★★★
pi_95452948
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef DeNummer10 het volgende:
Mja, wat is completer... spelbepalende kwaliteiten heeft op de flank bijvoorbeeld niet nodig. Niet dat hij daarin uitblinkt, maar ook nutteloos om mee te nemen in een eventueel vergelijk. Dribbelaars die sowieso beter en completer zijn dan Afellay zijn dan Messi, Iniesta, Ronaldo, Özil, Nasri.
Zoals ik al zei van wereldklasse bij zijn sterke kanten
pi_95452969
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:12 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Denk toch echt dat jij het niet snapt.

Want Xavi, Iniesta, Ronaldo, Ozil, Fabregas zijn toch echt betere dribbelaars dan Afellay.

Een goede dribbelaar is een speler een bal als een 'elastiekje' aan zijn voet kan houden. (= op een kleine afstand zo veel mogelijk contact hebben met de bal).
OK, je hebt gelijk, wil je nu aub niet meer op mij reageren

Bij voorbaat dank
pi_95453014
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

OK, je hebt gelijk, wil je nu aub niet meer op mij reageren

Bij voorbaat dank
_O-

Ouch.

^O^

En nog iets, Afellay is beter in een Drijven dan in het Dribbelen, maar zelfs daarin is hij niet de beste speler van Europa.

[ Bericht 8% gewijzigd door ajacied4lf op 13-04-2011 18:20:43 ]
★★★
pi_95453280
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals ik al zei van wereldklasse bij zijn sterke kanten
Ik weet niet hoor, puur op dribbelskills zijn er nog een hele rits betere. Je hebt dan ook verschillende soorten dribbelaars, en dat Afellay in ieder geval puur op techniek dribbelt is een absoluut pluspunt.
pi_95453658
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dribbelen, (gedribbeld), met kleine passen snel lopen. In het geval van voetbal met de bal aan de voet.

Je lult weer onzin Diego, er zijn veel betere spelers op de dribbel dan Appelvlaai.

Messi, Robben, Neymar, Xavi, Iniesta, Ronaldo, Ozil, Nasri, Nani zijn dit er al meer dan 5?
pi_95453923
Je hebt gelijk Xavi en Iniesta zijn super snel
pi_95453975
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
JIj bent niet zo slim.
★★★
pi_95453988
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hebben veel meer controle tijdens een dribbel dan Apelvlaai..
pi_95454021
En Ozil en Nasri dribblen wat af in een wedstrijd, doen ook vrijwel niks in de combinatie en een keer raken
pi_95454035
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hebben veel meer controle tijdens een dribbel dan Apelvlaai..
Je weet niet wat een dribble is dan
pi_95454081
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je weet niet wat een dribble is dan
quote:
Wat is dribbelen ?
In een rustige looppas de bal iedere pas proberen te raken, zowel met de linkse als rechtse voet.
De bal moet als een soort elastiekje aan je voet blijven zitten.

Wat is drijven?
Drijven is hetzelfde als dribbelen alleen op hogere snelheid.
Je faalt.
★★★
pi_95454102
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 16:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Terecht natuurlijk een van de meest complete dribbelaar van Europa
Complete? Dat is geen controle hebben tijdens een dribbel? Dus Iniesta heeft een dribbel wat totaal niet compleet is want hij is niet zo snel als Usain Bolt.
pi_95454107
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En Ozil en Nasri dribblen wat af in een wedstrijd, doen ook vrijwel niks in de combinatie en een keer raken
Afellay's één keer raken is ook nihil en Nasri dribbelt sowieso meer dan Afellay. Nasri lijkt in speelstijl nog het meest van allen op Iniesta, die op zijn beurt de beste dribbelaar ter wereld is.
pi_95454326
Zo dribble je

Forum Admin woensdag 13 april 2011 @ 18:47:29 #122
35723 crew  GGMM
pi_95454385
Je eigen interpretatie aan 'dribbelen' hangen en dan blijven volhouden dat de persoon die aan jouw foutieve interpretatie voldoet de beste is. _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_95454404
:D
★★★
pi_95454421
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:41 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Complete? Dat is geen controle hebben tijdens een dribbel? Dus Iniesta heeft een dribbel wat totaal niet compleet is want hij is niet zo snel als Usain Bolt.
Iniesta is wc maar voor door zijn vermogen om tussen de linies te spelen, in de korte ruimte te spelen en om zijn ongekende gevoel voor de combinatie maar niet door zijn dribble kwaliteiten

Beste dribbelaar is overigens Messi met Robben, Ronaldo en Di Maria daar kort achter
pi_95454422
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zo dribble je

Ik kan inderdaad geen filmpje vinden van Messi, Ozil, Iniesta etc die min of meer gelijkwaardige kwaliteiten hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')