Hij ligt nu zonder eten en drinken in het kantoor van de managerquote:
Ik wil wel een keer meequote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat heb een beetje bij die 'net niet choppers'Maar ik ben dan ook niet 't persoon die een Harley oid helemaal geweldig vind.
Mocht ik weer eens een vriendin krijgen, zou het me wel helemaal geweldig lijken haar een stukje mee te nemen op zo'n wegracerLiefst nog met een helmetcam gericht op haar gezicht
Ja na 30 minuten tot de conclusie gekomen dat ik maar een keer met mijn vader een psycholoog moest gaan zoeken.quote:
tantoevetquote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb deze PI nog nooit eerder gebruikt!
quote:Op maandag 17 januari 2011 14:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
KANO weet jij een site waar je kan kijken hoeveel clicks een camera aankan? D_A had me er een gegeven maar kan hem niet meer vinden.
Denk dat goed vasthouden op die dingen een beter advies is. 0-200 binnen 9 tellen is op die dingen geen uitzondering, dus vandaar ook dat zo'n helmetcam wel grappig is danquote:Op maandag 17 januari 2011 16:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer meeMoet ik alleen niet moe zijn, dan val ik in slaap
*pok* helmen tegen elkaar
Ik zou alleen maar heel hard smilend achterop zitten.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Denk dat goed vasthouden op die dingen een beter advies is. 0-200 binnen 9 tellen is op die dingen geen uitzondering, dus vandaar ook dat zo'n helmetcam wel grappig is dan
euh voor canon is er een tooltje. ff zoeken.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zou alleen maar heel hard smilend achterop zitten.
Nog 22000 te gaan, theoretisch.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
pizzaaaaaaaa
ja dat ding van marktplaats heeft 78000 clicks maar ik weet niet of ik er dan wel zoveel geld voor over heb.
mja voor 500 euroquote:Op maandag 17 januari 2011 17:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog 22000 te gaan, theoretisch.
http://www.dpreview.com/reviews/canoneos40d/page2.asp
Ik vind 'm eerlijk nog steeds aan de dure kant. Je zit al over 3/4 van de levensduur.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
mja voor 500 eurois niet veel. en thanks
Ja ik bedoelde ook 'is niet veel wat je over hebt aan clicks'.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 'm eerlijk nog steeds aan de dure kant. Je zit al over 3/4 van de levensduur.
Mail je hem gewoon?quote:Op maandag 17 januari 2011 17:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde ook 'is niet veel wat je over hebt aan clicks'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |