't is nog avondvullend ook...quote:Op zondag 16 januari 2011 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit zuigt best wel hoor![]()
Niemand die kan overnemen?
Gaat ze weer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft wel een Amsterdams accent
ah nee hequote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem het dan op en PM het dan naar mijquote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren netjes uitgelegd waarom ik er niet was, ik begrijp dan ook niet waarom je er een probleem van maakt.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:10 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Of je draait met wifi, óf je komt gewoon niet opdagen
ik meld me ook aanquote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef PiRANiA het volgende:
Als er problemen blijven wil ik wel een uurtje doen.
Ik ben gelukkig altijd op de site.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef djkoelkast het volgende:
dj zelf is niet meer in de topics? zonde altijd.
Dan zit er al iemand op lolquote:
quote:
Say whutquote:
quote:
welke digibeet zit er nou weer 2x te luisteren?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 52 of 200 listeners (51 unique)
Listener Peak: 54
Average Listen Time: 27m 27s
3 uur lang haperende takkeherriequote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lindstrom
Wanneer
zo, 16. januari, 19:00 22:00
Ik weet ook veel leukere dingen te doen met 3 uurquote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 uur lang haperende takkeherrie
Ik heb hem de hele dag aanstaanquote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
welke digibeet zit er nou weer 2x te luisteren?
Ik luister 7 keer, niet goed?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
welke digibeet zit er nou weer 2x te luisteren?
Heb die nog niet?quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
naatje_1
Huppelmuts
Dagoduck
Lindgren.
djkoelkast
Dalando
92Merel
Dromenvangertje
Zeroku
Rockiejj
Beach
Swomp
TrollenFTW
mc-Piel
Spaghettivreter
Teal
Graseter
dragems
PiRANiA
BBQSausage
utopie
Stuart
mash_
TimKuik
Ragboer
Floxcie
Knetterkrankjorum
Fireblast
Snaavel
-Datdus-
SawIt
Starm
SperzieboonToon
ElmoFan
Onorgineel
Dudeweiser
Doppiepoetspoetter
Zokunen
sciter
StephanL
Monopoly
ThaTim
Lutte
EmreFCB
robuust89
Henk_Spermatank
Meddo
Michhas
Dhaha
EggsTC
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
naatje_1
Huppelmuts
Dagoduck
Lindgren.
Zeroku
djkoelkast
Dalando
Chocolate-chick
92Merel
Dromenvangertje
Rockiejj
mc-Piel
iBenny
Beach
Swomp
TrollenFTW
Lutte
Teal
Spaghettivreter
Graseter
dragems
PiRANiA
honkeytonk
BBQSausage
utopie
tdrone
Stuart
mash_
TimKuik
Ragboer
Floxcie
Knetterkrankjorum
aleco99
ElmoFan
Fireblast
Snaavel
-Datdus-
SawIt
SperzieboonToon
Starm
Michhas
Onorgineel
Dudeweiser
Doppiepoetspoetter
Zokunen
sciter
StephanL
Monopoly
QuincydeKoster
ThaTim
Oh, laatmaar, vanmiddag stond jij bovenaan, nu heeft naatje je ingehaaldquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
naatje_1
Huppelmuts
Dagoduck
Lindgren.
Zeroku
djkoelkast
Dalando
Chocolate-chick
92Merel
Dromenvangertje
Rockiejj
mc-Piel
iBenny
Beach
Swomp
TrollenFTW
Lutte
Teal
Spaghettivreter
Graseter
dragems
PiRANiA
honkeytonk
BBQSausage
utopie
tdrone
Stuart
mash_
TimKuik
Ragboer
Floxcie
Knetterkrankjorum
aleco99
ElmoFan
Fireblast
Snaavel
-Datdus-
SawIt
SperzieboonToon
Starm
Michhas
Onorgineel
Dudeweiser
Doppiepoetspoetter
Zokunen
sciter
StephanL
Monopoly
QuincydeKoster
ThaTim
Oh ik ook zeker welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet ook veel leukere dingen te doen met 3 uur
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb die nog niet?
Er is ook een monomuts.rar hoor
Lol ben je zo'n newb dan?quote:
Waarom zegt iedereen meteen goeie stem als iemand een betere dan ingebouwde laptopmicrofoon gebruikt?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ah shit mn ma hoorde "de kreun van flippie"
Hij loopt bij mij ook vast.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef Crimyclown het volgende:
Loopt die bij iedereen nog steeds vast, of moet ik gewoon f5'en?
Waarom ga je daar om janken?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen meteen goeie stem als iemand een betere dan ingebouwde laptopmicrofoon gebruikt?
Naast jou krijgen we voornamelijk bloedende oren van mics.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen meteen goeie stem als iemand een betere dan ingebouwde laptopmicrofoon gebruikt?
Was dat jouw stemquote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij loopt bij mij ook vast.
ja ik!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Is er trouwens nog iemand geinterreseerd in mijn uurtje? Heb er niet zo'n in vanavond.
Wie spät?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Is er trouwens nog iemand geinterreseerd in mijn uurtje? Heb er niet zo'n in vanavond.
Ik neem aan dat je gewoon kan luisteren?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef Amoeba het volgende:
/kankercare
Far Cry 2 met Radio bam.
Is er ook een ONZ Radio Android App?
om 21 uur.quote:
Heloef requestsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
Nou dan kan jij het doen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt geen mic en draait half uur durende nummers van Neil Young...
Via mn Android foon?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je gewoon kan luisteren?
fucking lag.. komt zo goed!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef Swomp het volgende:
Lindstrom, zijn dit nou je mixskills of heb je gewoon enorme lag?
En hij is ook al geweest vandaagquote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was eenmaligquote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef Gelebadeend het volgende:
Lindstrom faalt hard volgensmij ofniet?
Sgoed, request FTWquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hij is ook al geweest vandaag
lindstrĝmquote:
Top.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
Stream opnemen is trouwens erg makkelijk. Ik zou wel een serverscript willen schrijven dat alle streams (per uur) opneemt en dan online zet?
Kan t proberen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt mij? Ik heb geen android, maar goed: P
Ik ga het eens proberenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Moet kunnen lijkt mij? Ik heb geen android, maar goed: P
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef PiRANiA het volgende:
Stream opnemen is trouwens erg makkelijk. Ik zou wel een serverscript willen schrijven dat alle streams (per uur) opneemt en dan online zet?
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef Proletariaat het volgende:
geluid gaat steeds harder en zachter
Lindstrom kan niet stilzitten.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef Proletariaat het volgende:
geluid gaat steeds harder en zachter
22:00quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef Gelebadeend het volgende:
Helleuw, tot hoelaat draait Lindstrom?
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Verzoekje of je aub je bakkus voor je mic kan houden ipv rond gaan zitten kijken!!!
F5 drukken, hier is ie goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lind, Doe wat aan je verbinding.
ja ik probeert het. .tenminste mijn vriendquote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lind, Doe wat aan je verbinding.
van wie is dat nummer?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Verzoekje of je aub je bakkus voor je mic kan houden ipv rond gaan zitten kijken!!!
Meende dat hij altijd in KLB rondhing. Daar kom ik ook vanaf. Hihiquote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef Niss het volgende:
[..]
Die komt uit overtuiging toch niet in ONZ?
Ben je een vrouw?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Lindstrĝm. het volgende:
[..]
ja ik probeert het. .tenminste mijn vriend
Dat klinkt een beetje gayquote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Lindstrĝm. het volgende:
[..]
U heeft PM van mij gehadquote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Lindstrĝm. het volgende:
[..]
Je stem is wel leuk om naar te luisteren trouwens.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Lindstrĝm. het volgende:
[..]
Idd, nice radio voicequote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je stem is wel leuk om naar te luisteren trouwens.
Lootjes trekken?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Wie wou nou allemaal heloefs show overnemen? Ik wil het namelijk ook wel, maar gaat nogal lastig als we straks met z'n 4'en proberen te broadcasten..
Zit ie stiekem aan je poepert?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef Lindstrĝm. het volgende:
[..]
Dan mag jij! DAGODUCK NIET! Want die heeft al heel vaak gedraait vandaag. Als je maar geen barbra streisand gaat draaien en nummers van een half uur vind ik het goed!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
Wie wou nou allemaal heloefs show overnemen? Ik wil het namelijk ook wel, maar gaat nogal lastig als we straks met z'n 4'en proberen te broadcasten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef kdrietjeh het volgende:
Heeft niemand een progje dat het gemiddelde aantal luisteraars berekent?
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik zou best Flip's der naam willen kreunenRot toch op manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou best Flip's der naam willen kreunenFlippiee of haar echte naam, want haar echte naam kan je lastig kreunen, lastiger iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mij dan weer is, hoe laat moet het gebeuren?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag jij! DAGODUCK NIET! Want die heeft al heel vaak gedraait vandaag. Als je maar geen barbra streisand gaat draaien en nummers van een half uur vind ik het goed!
Ik zou best Flip's der naam willen kreunenIk heb met haar op dezelfde school gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
mag ik je aanraken ?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb met haar op dezelfde school gezeten
Ik draai dan alleen verzoekjes, zoals het hoort dat uur.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan mag jij! DAGODUCK NIET! Want die heeft al heel vaak gedraait vandaag. Als je maar geen barbra streisand gaat draaien en nummers van een half uur vind ik het goed!
Waarom neit? En wat voor streams wel?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef Starm het volgende:
Op een Htc Desire hd (Android) kan je de stream niet beluisteren.
Wel, download xiialive!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef Starm het volgende:
Op een Htc Desire hd (Android) kan je de stream niet beluisteren.
Ze heeft hier 2e kerstdag gevierdquote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb met haar op dezelfde school gezeten
Ja, je hebt het net gemist man! Jammer.quote:
Ja, dat zal bestquote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik denk dat met die quiz, diegene met de snelste internetverbinding wint.
22:00 - 23:00, maar ik heb nog nooit echt gedraaitquote:Op zondag 16 januari 2011 19:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat mij dan weer is, hoe laat moet het gebeuren?
ik denkt het ookquote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ja, je hebt het net gemist man! Jammer.
Hij staat in zomertijd.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:24 schreef PiRANiA het volgende:
Korte tutorial voor luisteren op een maemo-telefoon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Top. Dat mag ik niet missen.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Isambard het volgende:
[..]
pics van flip? en was het lekker?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Isambard het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden voor mij danquote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hmm, doe jij hem maar, voor mij iets te laatquote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
22:00 - 23:00, maar ik heb nog nooit echt gedraait
Hij ziet hem niet(je kan er niet op klikken enzo)quote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom neit? En wat voor streams wel?
Had gekund.quote:
Oh, in dat geval wil ik nog wel zien of ik winquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
Poll: Wie moet er draaien tijdens heloefs uurtjes?
• BBQSausage
• SperzieboonToon
• naatje_1
• Dagoduck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
wie is heloef?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
• BBQSausage
• SperzieboonToon
• naatje_1
• Dagoduck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Voor mij ookniet.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat gaat hem niet worden voor mij dan
PiRANiAquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
• BBQSausage
• SperzieboonToon
• naatje_1
• Dagoduck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Openen vanuit media player?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef Starm het volgende:
[..]
Hij ziet hem niet(je kan er niet op klikken enzo)
Misschien lukt het wel met een andere browser .
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, doe jij hem maar, voor mij iets te laat
Lukt ook niet.quote:
Uhmquote:Op zondag 16 januari 2011 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze heeft hier 2e kerstdag gevierd
zeveraarquote:Op zondag 16 januari 2011 19:29 schreef PiRANiA het volgende:
Als dit langer zo door gaat met die pauzes, stop ik met luisteren.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef heloef het volgende:
quote:
quote:
EN IK ?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
• BBQSausage
• SperzieboonToon
• naatje_1
• Dagoduck
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Nee, Heloef vond het goed dat ik het doe!quote:
Nou enquote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je dat niet doet word je vermoord in je slaap.
Maar de quiz is moeilijk die moet meerdere malen uitgelegd wordenquote:
Zet er dan muziek achter.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar de quiz is moeilijk die moet meerdere malen uitgelegd worden
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lind. Ik ben verliefd op je stem.
Ikke op die van jou, Sabquote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Lind. Ik ben verliefd op je stem.
Tjah niet iedereen doet aan achtergrondmuziekjesquote:
ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah niet iedereen doet aan achtergrondmuziekjes
Kloptquote:
Heb jou nog niet gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |