Enorrrrrrmquote:
Bezoek blijft in het algemeen maximaal 24 uur leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Enorrrrrrm![]()
Ik bedoelde meer dat ik na 48 uur non stop iemand over de vloer ff geen zin meer had in sociaal doen, dus heb ik mij asociaal teruggetrokken achter den lappert
Ik mag de posts niet meer wijzigen dus kan niet kopierenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo de laatste dakar aflevering van dit keer kijken
@tombo zet hier de foto's ook nog even neer.
Welke had je gehad willen hebben? die eerste twee of je gewijzigde?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag de posts niet meer wijzigen dus kan niet kopieren
je kan ze toch gewoon quoten en dan kopieren?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag de posts niet meer wijzigen dus kan niet kopieren
Jawel hoor, en we hadden hem al een half jaar niet gezien, dus genoeg bij te kletsen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh poeh Ing, was het wel een leuk iemand?
Klinkt evengoed leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik vrijdag wel lekker gedanst![]()
En na afloop geMact![]()
En gisteravond uit eten![]()
En vanmiddag lekker in het bos gelopen![]()
Tot zover mijn weekend
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke had je gehad willen hebben? die eerste twee of je gewijzigde?
Oh jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
je kan ze toch gewoon quoten en dan kopieren?
En nu gaar denk ik?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt evengoed leuk.![]()
Ik heb vrijdagavond 300 man in toom gehouden, zaterdagochtend 2 buurkindjes en gisteraaf feestje. Volgens mij ging ik als eerste naar huis.
Probeer het es, zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
je kan ze toch gewoon quoten en dan kopieren?
Huh? Dat kan toch niet meer? Na, ik hoor het wel als het niet lukt.quote:
Ik heb het net getest.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Probeer het es, zou ik zeggen.![]()
Alleen modjes kunnen dat nog sinds de update. Vind ik best wel een stomme ontwikkeling trouwens.
Mjah, redelijk, dus vandaag uitgeslapen en bank gehangen.quote:
Dan hebben ze dat aangepast.quote:
Wijzigen niet, quoten welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huh? Dat kan toch niet meer? Na, ik hoor het wel als het niet lukt.
Wel dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja we kunnen niet meer quoten uit gesloten topics toch?
Wat daar nu weer de zin van is is me een raadsel
Het was half 1 toen we gingen en we hadden het vooraf overlegd dus dat was geen probleem.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Je3 was toch de bob cat gisteren of niet? Ging de rest met je mee naar huis?
Gelukkig maar.quote:
Die zag ik ook al. Go me!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De BobCat![]()
Ik ga eerst es ff relaxed badderen met de blauwe bal uit mijn Lush-pakket van de Wilde Wiev'n
Da's die nieuwe he?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's die nieuwe he?![]()
De katten schuiven nu een (bijna) leeg bakje surimi salade over de grond. Soms zijn opponeerbare duimen best handig.
Wie is de reisleider is wel lollig.quote:
Medium wordt het hier ook jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie is de reisleider is wel lollig.
En daarna Medium.![]()
Uiteraard.quote:
Hehehe, grappig vraagstuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroeg me ineens af of jij in het dagelijks leven meer dialect praat dan NL, ik vroeg me van mezelf hetzelfde af
Recycle je geen plastic??????quote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Toch wel fijn voor de vuilnisman dat ik een brandschoon bakje surimisalade in de zak kan gooien.
quote:
In jouw werk zal NL wel de voertaal zijn ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
Op mijn werk spreek ik met 2 collega's dialect, met de rest NL.
En voor mn werk zelf ook altijd NL.
Met mn ouders ook NL, maar mn moeder spreekt altijd dialect tegen mij![]()
Met mn tante dialect en met mn beste vrienden ook.
Maar met hun dochtertje dan weer NL
En war moet ik dat dan weer ingooien? Zakken recycle ik, en flacons en plastic en glazen flessen. Maar bakjes, daar begin ik nog niet aan.quote:
Hebben jullie geen plastic-containers naast de glas- en papierbak?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En war moet ik dat dan weer ingooien? Zakken recycle ik, en flacons en plastic en glazen flessen. Maar bakjes, daar begin ik nog niet aan.
Acherrum!quote:
Voor flacons, maar volgens mij mogen daar geen bakjes in.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben jullie geen plastic-containers naast de glas- en papierbak?
Ik switch ook regelmatig. Tot ergernis van sommige NL dinnetjes. 'Want ik versta je best als je dialect praat, nu is het meteen duidelijk dat je het niet tegen mij had.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zusje en broertje spreken helemaal geen dialect![]()
En heel veel vrienden van me spreken met elkaar wel dialect en tegen mij dan weer NL![]()
Als ik bv met die vrienden waar ik wel plat mee praat wegga dan switch ik probleemloos tussen NL en plat, op kantoor ook met de collegae.
Oh de kinderen van mijn zusje spreken en verstaan dan weer wel plat, want dat spreken mijn beide ouders tegen ze, zo leuk !quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum!![]()
Ik houd van tweetalig zijn, is toch weer een stukje cultuur. Vandaar dat ik het jammer vind dat broer geen dialect tegen zijn kinderen spreekt.
Al moet ik zeggen dat ik soms wel een beetje baal als er een uitdrukking of vervoeging uit het dialect in mijn NL sluipt.![]()
Waarin?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Heul wel Cat, bijna alles van plastic mag daar in
Joh!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Heul wel Cat, bijna alles van plastic mag daar in
En nu krijg ik een heel foute associatie.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nu krijg ik een heel foute associatie.
Ja, de bomen en zo lopen ook al uit hequote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Strega het volgende:
Heerlijk. zit nu achter de pc met een heel ondeugend kitten.
![]()
Toen meneer z''n verplichte middag dutje deed wij hier lekker veranda en tuin wat opgeruimd.
Daarna de buitenkachel aan, met ieder een heerlijk glaasje "Glenrothes", wat zitten mijmeren en plannen maken. Het geeft je gelijk weer zoveel postitieve energie, ventje weer beter, zonnetje de hele dag.![]()
Hier zat echt het voorjaar in de lucht!
Oh-Oh kan me voorstellen dat jij en de hondjes genoten vanmiddag.
Zo meteen lekker eten, eerst grote garnalen met spicey 5 kruiden,
daarna Thaise noodles met entrecote en koriander.
Ze hoeven niet schoon te zijn toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh!![]()
Dan moet ik de katten vaker aan het werk zetten, want ik heb geen zin in bakjes uitwassen.
Mijn ouders zijn geswitched van dialect naar NL toen de eerste ging praten. Jammer.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh de kinderen van mijn zusje spreken en verstaan dan weer wel plat, want dat spreken mijn beide ouders tegen ze, zo leuk !
Ik heb het ook van mijn opa en oma geleerd
Ja!quote:
Ja gek hé zo vroeg?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, de bomen en zo lopen ook al uit he![]()
![]()
Ik heb echt genoten, het paste niet echt in mn planning omdat ik wist dat ik alle honden zou moeten wassen na de wandeling, maar het was het waard![]()
Kutbaggercamera wilde niet focussen op de goede tak![]()
[ afbeelding ]
Mijn tante moppert altijd dat ik nu plat praat als een echte sjengquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geswitched van NL naar dialect toen de eerste ging praten. Jammer.
Ik moet nog steeds lachen bij het idee dat de halve SC dacht dat ik achterom zeg als ik acherrum roep.![]()
Snel wijzigen héquote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn geswitched van dialect naar NL toen de eerste ging praten. Jammer.
Ik moet nog steeds lachen bij het idee dat de halve SC dacht dat ik achterom zeg als ik acherrum roep.![]()
Jullie hebben containers dus? Naast de grijze en groene bak?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hoeven niet schoon te zijn toch?
De tulpen en narcissen bedoel ikquote:Op zondag 16 januari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog geen bloemen gezien, maar alle wilde veldjes waar klaprozen stonden vorig jaar en zo die waren nu net kaalgeploegd, dus dat zal het geweest zijn![]()
Vorige keer dat ik in het veld was was alles wit, en nu was dr weer veeeeeel groen![]()
[ afbeelding ]
Vast niet, maar ik moet die dingen wel aanpakken om in de container te doen en zoveel reclycle afval heb ik niet, dus soms gaan er weken overheen. Dan wil ik toch echt (enigzins) schone bakjes bewaren.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze hoeven niet schoon te zijn toch?
Nee, maar bij mij is het om de hoek, waar je ze moet brengenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jullie hebben containers dus? Naast de grijze en groene bak?
En dan denk ik meteen hoe ik die zak in mijn keukenkastje moet proppen. Want ik wil geen losse vuilnisbak in de keuken.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Hier doen ze het zo (gelukkig enerzijds en pech anderzijds).
[ afbeelding ]
Ja wij hebben ze eerst in de kelder gehad maar het begon toch te stinken en ze halen ze maar 1x per maand op.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan denk ik meteen hoe ik die zak in mijn keukenkastje moet proppen. Want ik wil geen losse vuilnisbak in de keuken.
Dat mag heul niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Bij mij is het een paar honderd meter lopen.
En ik neem de kar van de Super altijd mee naar huis.
Daar gooi ik de hele week mn recycle meuk in, dan rijd ik m eerst naar de bakken om hem leeg te maken, en dan naar de Super en de Aldi om hem te vullen, en dan de lift in, de kamer in tot in de keuken om hem leeg te ruimen, en dan de laatste beetjes mee tot in de berging voor in de voorraadkast en dan parkeer ik m op de kleine slaapkamer
Dat vind ik dus echt niet fijn, dan breng ik het liever zelf elke week ff weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wij hebben ze eerst in de kelder gehad maar het begon toch te stinken en ze halen ze maar 1x per maand op.
Toen buiten en dan regenen ze dus vol ondanks dat je ze dichtbind en komen er beesten op af.
Best lastig alleen een 3e container hoeft ook niet (of 4e zoals bij oma).
Kun je die zak niet in een container dumpen of zo?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wij hebben ze eerst in de kelder gehad maar het begon toch te stinken en ze halen ze maar 1x per maand op.
Toen buiten en dan regenen ze dus vol ondanks dat je ze dichtbind en komen er beesten op af.
Best lastig alleen een 3e container hoeft ook niet (of 4e zoals bij oma).
Hebben jullie nog steeds de dure rode gemeentezakken voor het restspul? Daar deed ik ook eeuwen mee... tot ik in de zomer een keer op het balkon (waar ik hem parkeerde) de maden eruit zag lopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet fijn, dan breng ik het liever zelf elke week ff weg.
En ik sorteer alles in zakken: papier in papieren zakken, die prop ik gevuld en wel in de container, plastic in plastic zakken, idem, en dan glas en blik ook in plastic zakken die ik zo leeg kiep door de opening van de container, dus ik hoef het allemaal niet nog es in mn handen te pakken en het kost amper tijd![]()
GFT afval gaat in de gft bak, en eigenlijk blijft er dan zo weinig over dat ik 1 klein zakje overig afval heb, wat ik elke week ook ff buiten in een prullenbak gooi, want als ik dat in een vuilniszak zou doen dan zou ik echt 2 maanden met 1 zak doen of zo, en das vervelend
Dure rode zakken? Ehh enlighten mequote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds de dure rode gemeentezakken voor het restspul? Daar deed ik ook eeuwen mee... tot ik in de zomer een keer op het balkon (waar ik hem parkeerde) de maden eruit zag lopen.![]()
![]()
Ja die zijn een euro per stuk, dus je zet niet elke week ff een amper gevulde zak aan de straat hoor, das zund.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds de dure rode gemeentezakken voor het restspul? Daar deed ik ook eeuwen mee... tot ik in de zomer een keer op het balkon (waar ik hem parkeerde) de maden eruit zag lopen.![]()
![]()
quote:
Dan kom ik op 5.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
NeJe mag het hier niet wegbrengen en ze vergeten het regelmatig op te halen dus nu liggen er nog 6 zakken in de berm (van de buren 2 van ons 1 en van de andere buren ook 2vd afgelopen 2 maanden ).
We zijn er dus mee gestopt, gemeente heeft gezegd het te verbeteren dus dat wachten we even af.
In Mestreech betaal je de afvalheffing via de vuilniszakken. Zet je een andere aan straat dan wordt die niet opgehaald. Best wel een eerlijk systeem, heb je weinig vuilnis (dus weinig zakken vol) dan betaal je ook weinig.quote:
Kloptquote:
En toch is het handig als je die info in één post plaatst. Ik had ook al 2 keer geteld en kwam er niet aan uit.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kloptwij keken elkaar na een wandeling ook aan van huh
ws nog van iemand anders.
Ojee, waar bewaar je die dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In Mestreech betaal je de afvalheffing via de vuilniszakken. Zet je een andere aan straat dan wordt die niet opgehaald. Best wel een eerlijk systeem, heb je weinig vuilnis (dus weinig zakken vol) dan betaal je ook weinig.
Alleen niet handig in de zomer bij appartement en weinig afval dus.
Niet aan gedachtquote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En toch is het handig als je die info in één post plaatst. Ik had ook al 2 keer geteld en kwam er niet aan uit.
Balkon dus. Of grote vuilnisbak. Zo moeilijk is het niet daar een plek voor te vinden, het is een standaard formaat vuilniszak.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ojee, waar bewaar je die dan?
Als je hier een zak buiten zet dan wordt die wel door een leuk diertje uit het veld geopend.
Ik ga mijn bakken inlijsten denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Balkon dus. Of grote vuilnisbak. Zo moeilijk is het niet daar een plek voor te vinden, het is een standaard formaat vuilniszak.
quote:
Dat geloof ik jaquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik vind het wel een goed systeem met die dure zakken hier, want reken maar van yes dat iedereen alles recycled
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik vind het wel een goed systeem met die dure zakken hier, want reken maar van yes dat iedereen alles recycled
Nou ja vroeger deed ik dat ook, ik loop toch elke avond met de honden, kwakte ik het buiten in de bak, ik woon op een winkelcentrum, dr hangen hier echt 20 vuilnisbakken of zo die elke dag geleegd worden, dan hoef ik die stinkzooi niet in mn huis of op mijn balkon te hebben !quote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
net als de buren van mijn oma ieder dag even naar een bak lopen met je zakje.
Of net als onze vorige buuf alles in 1 bak gooien zodat de andere nieuw blijft voor het speelgoed.
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja vroeger deed ik dat ook, ik loop toch elke avond met de honden, kwakte ik het buiten in de bak, ik woon op een winkelcentrum, dr hangen hier echt 20 vuilnisbakken of zo die elke dag geleegd worden, dan hoef ik die stinkzooi niet in mn huis of op mijn balkon te hebben !
En ik heb een hekel aan dat gesleep met die vuilniszakken![]()
Maar goed, laatst had ik dus wel een volle zak want ik had puin geruimd, en die zette de buurman braaf voor me buiten
Oh echt? Hier beide 1x in de 2 weken.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zo een kleine groenbak, die mag elke week aan de straat maar meestal heb ik m eens in de twee weken vol
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef ElisaB het volgende:
De rolgordijnen hangen. Morgenochtend ga ik tegelen
Jij laat er ook geen gras over groeienquote:Op zondag 16 januari 2011 21:07 schreef ElisaB het volgende:
De rolgordijnen hangen. Morgenochtend ga ik tegelen
Nee, tegels zegt ze toch? Opletten Muizel!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij laat er ook geen gras over groeien
Nou, dat valt wel mee hoor; tegellijm erop en plakken maarquote:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op zondag 16 januari 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, tegels zegt ze toch? Opletten Muizel!
Niet piepen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH is huilenquote:
Tomboquote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH is huilen
Nephuilen, dusch piepen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH is huilen
dabedoellik.quote:
Ik las doedelzakquote:Op zondag 16 januari 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een kleine duobak, vonden de vorige bewoners blijkbaar handig. En ik kom er meestal ook prima mee uit, wordt elke week geleegd. Alleen in de lente/zomer dan zit het groen gedeelte heel gauw vol. Maar dan mag ik het naast het huis dumpen, zodra de gemeente hun plantsoentje daar heeft gedaan komen ze meteen mijn groen ophalen.
Ik las als eerste het woord kitten en ik dacht: 'weer een nieuwe?'quote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Voor wie het interessant vindt: we gaan ook nog wat lampen ophangen en ik moet wat kieren dichten. Dus we gaan morgen ook nog kitten
Die heb ik ook. Maar het gaf zo'n troep als ik daar het afval in deed.quote:
Dat moesten we al jaren, maar ik had er nooit tijd (en dus zin) in (voor). En nu we wel weer wat tijd hebben, heb ik er ook weer wat meer zin in. Dus zijn we maar gewoon begonnenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik las als eerste het woord kitten en ik dacht: 'weer een nieuwe?'![]()
Maar wat zijn jullie aan de klus! Zit de beeb nog steeds aan de prednison of zo?
Jij bent je vrije tijd goed aan het benuttenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Voor wie het interessant vindt: we gaan ook nog wat lampen ophangen en ik moet wat kieren dichten. Dus we gaan morgen ook nog kitten
Get a room duobak.quote:
Yupsquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
Jij bent je vrije tijd goed aan het benutten
Oh vetquote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar het gaf zo'n troep als ik daar het afval in deed.
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Get a room duobak.![]()
Maar niet die waar Elies met oh-oh al in zit.
Goed bezig in ieder geval.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat moesten we al jaren, maar ik had er nooit tijd (en dus zin) in (voor). En nu we wel weer wat tijd hebben, heb ik er ook weer wat meer zin in. Dus zijn we maar gewoon begonnen
Beeb heeft de kuur verlengd gekregen, maar de nieuwe AB ernaast doet het effect van de prednisolon een beetje tenietWel een stukje rustiger in huis
Nee, neem je eigen bak maarquote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Cat22 het volgende:
Get a room duobak.![]()
Maar niet die waar Elies met oh-oh al in zit.
Zou bijna zeggen waar blijft het topicquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YupsHet meest verrassende is dat ik er zoveel zin in heb
"Die Tombo he? Die komt zeker ergens bij Amsterdam vandaan."quote:
Wehehehe. Dat doen we maar niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh vetkan je er ook op spelen of ben je net zo goed als Ross?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"Die Tombo he? Die komt zeker ergens bij Amsterdam vandaan."
/MeneerI.
Haaai MrI!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
/MeneerI.
Met u altijdquote:Op zondag 16 januari 2011 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo
Wilde gij met mij een pilsje vatten in nen duobak?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
/MeneerI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |