Enorrrrrrmquote:
Bezoek blijft in het algemeen maximaal 24 uur leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Enorrrrrrm![]()
Ik bedoelde meer dat ik na 48 uur non stop iemand over de vloer ff geen zin meer had in sociaal doen, dus heb ik mij asociaal teruggetrokken achter den lappert
Ik mag de posts niet meer wijzigen dus kan niet kopierenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo de laatste dakar aflevering van dit keer kijken
@tombo zet hier de foto's ook nog even neer.
Welke had je gehad willen hebben? die eerste twee of je gewijzigde?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag de posts niet meer wijzigen dus kan niet kopieren
je kan ze toch gewoon quoten en dan kopieren?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik mag de posts niet meer wijzigen dus kan niet kopieren
Jawel hoor, en we hadden hem al een half jaar niet gezien, dus genoeg bij te kletsen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh poeh Ing, was het wel een leuk iemand?
Klinkt evengoed leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar ik vrijdag wel lekker gedanst![]()
En na afloop geMact![]()
En gisteravond uit eten![]()
En vanmiddag lekker in het bos gelopen![]()
Tot zover mijn weekend
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Welke had je gehad willen hebben? die eerste twee of je gewijzigde?
Oh jaquote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
je kan ze toch gewoon quoten en dan kopieren?
En nu gaar denk ik?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt evengoed leuk.![]()
Ik heb vrijdagavond 300 man in toom gehouden, zaterdagochtend 2 buurkindjes en gisteraaf feestje. Volgens mij ging ik als eerste naar huis.
Probeer het es, zou ik zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
je kan ze toch gewoon quoten en dan kopieren?
Huh? Dat kan toch niet meer? Na, ik hoor het wel als het niet lukt.quote:
Ik heb het net getest.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Probeer het es, zou ik zeggen.![]()
Alleen modjes kunnen dat nog sinds de update. Vind ik best wel een stomme ontwikkeling trouwens.
Mjah, redelijk, dus vandaag uitgeslapen en bank gehangen.quote:
Dan hebben ze dat aangepast.quote:
Wijzigen niet, quoten welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huh? Dat kan toch niet meer? Na, ik hoor het wel als het niet lukt.
Wel dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja we kunnen niet meer quoten uit gesloten topics toch?
Wat daar nu weer de zin van is is me een raadsel
Het was half 1 toen we gingen en we hadden het vooraf overlegd dus dat was geen probleem.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Je3 was toch de bob cat gisteren of niet? Ging de rest met je mee naar huis?
Gelukkig maar.quote:
Die zag ik ook al. Go me!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:29 schreef Ingetje79 het volgende:
De BobCat![]()
Ik ga eerst es ff relaxed badderen met de blauwe bal uit mijn Lush-pakket van de Wilde Wiev'n
Da's die nieuwe he?quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's die nieuwe he?![]()
De katten schuiven nu een (bijna) leeg bakje surimi salade over de grond. Soms zijn opponeerbare duimen best handig.
Wie is de reisleider is wel lollig.quote:
Medium wordt het hier ook jaquote:Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wie is de reisleider is wel lollig.
En daarna Medium.![]()
Uiteraard.quote:
Hehehe, grappig vraagstuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik vroeg me ineens af of jij in het dagelijks leven meer dialect praat dan NL, ik vroeg me van mezelf hetzelfde af
Recycle je geen plastic??????quote:Op zondag 16 januari 2011 20:29 schreef Cat22 het volgende:
Toch wel fijn voor de vuilnisman dat ik een brandschoon bakje surimisalade in de zak kan gooien.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |