Heb je geen computer dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Ik tyf mijn iPod dalijk door het raam. Dit werkt echt niet.
iPod gaat bij mij juist wel goedquote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Ik tyf mijn iPod dalijk door het raam. Dit werkt echt niet.
Gelukkigquote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
ja goed he snap alleen een opdracht die ik moet maken niet maar heb mijn leraar al gemailed
Is de opdracht voor Nederlands?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef tdrone het volgende:
ja goed he snap alleen een opdracht die ik moet maken niet maar heb mijn leraar al gemailed
Ohja, fijn..quote:
Ja, ik pik de pc elke keer inquote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, fijn..
Dat hebben wij dan toch beter geregeld
Ik heb een eigen laptop en zusje ook. Verder nog een laptop in de woonkamer staan en een pc boven, maar die word niet gebruikt (oud, traag, wil slecht opstarten etc)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik pik de pc elke keer in
Hij slaat de instellingen niet meer op.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:34 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
iPod gaat bij mij juist wel goed
Ik was erg blij toen ik na een half jaar werken eindelijk mijn eigen PC kon kopen. Woonde toen nog thuis enzo.. Was wel al 24 op dat momentquote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ik pik de pc elke keer in
stom, heb je vandaag frikandel gegeten?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij slaat de instellingen niet meer op.
Ja stom nee hamburger.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stom, heb je vandaag frikandel gegeten?
Jawohl.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ik ook een beer kiezen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat moet ik bijhouden met die brakke layout.
Ooh hai Zero lekkerding sop sop.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook een beer
<------------------------------
Keicool keivet joehoe joehi!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook een beer
<------------------------------
ik moest lachenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keicool keivet joehoe joehi!
(Je moet er even een mental image van een dansende en zingende Lutte bij denken.)
Ja, okee, ik ben niet echt superdom, maar om mezelf nu intelligent te noemen. nee dat weer nietquote:
Ik heb je gisteren al wild zien doen door de webcam, dus dat lukt denk ik wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Keicool keivet joehoe joehi!
(Je moet er even een mental image van een dansende en zingende Lutte bij denken.)
Ik zit mee te zingen op Whataya want from me maar dan ook echt hard, ben alleen thuisquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Lutte het volgende:
Ik zit echt als een malle met mijn voeten te tikken om maar te bewegen.
een beetje meer vertrouwen in jezelf mag wel hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, ik ben niet echt superdom, maar om mezelf nu intelligent te noemen. nee dat weer niet
Dat dus, maar dat mag jij ook voor je hosselskills Tiedroonquote:Op zondag 16 januari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
een beetje meer vertrouwen in jezelf mag wel hoor
Hihi.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren al wild zien doen door de webcam, dus dat lukt denk ik wel.
Ik heb nu een lekker nummer van Pearl Jam opstaan (Supersonic)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zit mee te zingen op Whataya want from me maar dan ook echt hard, ben alleen thuis
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Ik heb ook al een keer geheadbangd voor de cam en een lege colafles op mijn neus gezet, alleen er zat nog een druppel in... De rest kun je wel bedenken.
Ik heb met je te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Ik heb ook al een keer geheadbangd voor de cam en een lege colafles op mijn neus gezet, alleen er zat nog een druppel in... De rest kun je wel bedenken.
wat heb jij het zwaar egquote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
Als ik Benny niet had had ik door tdrøne gehosseld willen worden.
En als hij er ook niet was?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
ik.... nee laat maarquote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
Ja, I knowquote:Op zondag 16 januari 2011 18:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
een beetje meer vertrouwen in jezelf mag wel hoor
Stopt verdrietig pedopas weer in portomonneequote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
aaawh arme bosquote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stopt verdrietig pedopas weer in portomonnee
eg moest zeg zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huh? Dit kan ik even niet ontcijferen.
Het is serieus best jammer dat je ongeveer twee Lutte's oud bent. Niet als in relatie, maar gewoon als in vrienden, dat had wel kunnen werken.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stopt verdrietig pedopas weer in portomonnee
Ik kwam niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
Toch komt hier wel wat lekkers hoor
Ik zal het anders verwoorden, in deze SC zijn wel lekkere mensen aanwezigquote:
Okeequote:Op zondag 16 januari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is serieus best jammer dat je ongeveer twee Lutte's oud bent. Niet als in relatie, maar gewoon als in vrienden, dat had wel kunnen werken.
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zal het anders verwoorden, in deze SC zijn wel lekkere mensen aanwezig
Tof!quote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan. Het is zóó veel beter dat ze nu dichtbij woont
Aaahw das wel fijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom ik net vandaan. Het is zóó veel beter dat ze nu dichtbij woont
Waarom dan? En waarheen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik wil denk ik ook verhuizen ofzo
dat is wel heel leuk jaquote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Best wel, ik moest altijd zo ver fietsen, en nu kunnen we ook samen naar schol fietsen:)
Klinkt overtuigendquote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik niet ik ben de laatste 3 jaar al 3 keer verhuisd (Ja 1 keer naar een andere kamer in het pand er naast, zijn toen ook via een tussendeur bij de panden mijn spullen wezen overplaatsten, maar het is wel een ander huisnummer geworden toen.)quote:Op zondag 16 januari 2011 18:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Kom naar mijn krotdorp. Hier is't pas leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is saai hier, ik weet niet waarheen
Nee dat al helemaal nietquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom naar mijn krotdorp. Hier is't pas leuk.
Is goed, mag jij hier bij Snaavel gaan wonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ruilen? dan woon je ook vrij dichtbij Almere
Carnavalquote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat al helemaal nietik wil denk ik meer naar het zuiden
Snaavel kent mij niet dus daar heb ik geen last vanquote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed, mag jij hier bij Snaavel gaan wonen.
Snaavelquote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed, mag jij hier bij Snaavel gaan wonen.
Choco gaat in Eindhoven wonenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat al helemaal nietik wil denk ik meer naar het zuiden
Hij is er wel, geloof me.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:59 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb Snaavel al een tijdje niet zien posten
Neeeeuh.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die knipoog ziet er onheilspellend uitIs er iets dat ik niet weet?
Zo dansenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat moet ik jou nog maar eens zien doen.
wil je dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat moet ik jou nog maar eens zien doen.
Moet je even kijken. Ik neem aan dat je nog wil gaan studeren of verder wilt leren iig. Dan moet je natuurlijk kijken wat je het beste uitkomt.quote:
Ja maar ik weet sowieso niet of ik weg wil uit Noord-Holland maar Brabant trekt me ook welquote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moet je even kijken. Ik neem aan dat je nog wil gaan studeren of verder wilt leren iig. Dan moet je natuurlijk kijken wat je het beste uitkomt.
Smakelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik weet sowieso niet of ik weg wil uit Noord-Holland maar Brabant trekt me ook wel
Ik ga nu eten![]()
tot zo
Småkelojk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar ik weet sowieso niet of ik weg wil uit Noord-Holland maar Brabant trekt me ook wel
Ik ga nu eten![]()
tot zo
Smakelijk!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu eten![]()
tot zo
Okee,zit maar wat te kwallen hoor, is je eigen keuze, al verhuis je naar Delfzijl..quote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu eten![]()
tot zo
Pestkopquote:Op zondag 16 januari 2011 19:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,zit maar wat te kwallen hoor, is je eigen keuze, al verhuis je naar Delfzijl..
Smakelijk
Nee. Niet zo'n behoefte aan tbh. Ik wil hem graag nog serieus kunnen nemen. (En nou niet gaan janken met seksistische opmerkingen, thx.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met Benny zou je meteen ja zeggen
Ik ook niet! Flevoland, Brabant of Friesland, een andere optie is er niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:05 schreef tdrone het volgende:
ik zou nooit in de randstad willen wonen
Eet smakelijk kuikentjequote:Op zondag 16 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga nu eten![]()
tot zo
friesland en groningen ook niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet! Flevoland, Brabant of Friesland, een andere optie is er niet.
Feestquote:
Yayquote:
Niet de Veluwe of zo?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet! Flevoland, Brabant of Friesland, een andere optie is er niet.
quote:
"Vorige" van wat?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
Weet je wat wel raar is? Er komt geen 'vorige' zeg maar...
De Veluwe is ook wel mooi, maar ik ben nu eenmaal verknocht aan Friesland. En Drenthe ook wel een beetje. En Brabant blijft Brabant.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet de Veluwe of zo?
.Dat lijkt me ook wel fijn..
Maar toch blijf ik het liefste hier in EIndhoven wonen. Daar zitten allemaal mijn behandelaars en zo. Niet echt zin om in een vreemde omgeving die allemaal te gaan zoeken..
Waar woon je dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef tdrone het volgende:
ik blijf gewoon het liefst wonen waar ik nu woon.. tenminste wat afwisseling in het landschap
Limburg is mooi.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:15 schreef tdrone het volgende:
ik blijf gewoon het liefst wonen waar ik nu woon.. tenminste wat afwisseling in het landschap
Okquote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
limburg
je weet wel waar niet alles plat is...
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
limburg
Waar alles niet plat is, afgezien van de meidenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
limburg
Ik ook niet. Ik vind't hier wel oké. Maar later wil ik naar Utrecht, omdat heel veel toffe vrienden.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef tdrone het volgende:
ik zou nooit in limburg willen wonen als ik er niet vandaan kwam
Moet jij wetenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sop op je tekening. Zal ik hem in de OP zetten?
Ik Utrechtsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind't hier wel oké. Maar later wil ik naar Utrecht, omdat heel veel toffe vrienden.
Voor één deel kan dat wel, je dacht toch niet serieus dat we jouw plaatje gingen laten staan für immer?quote:
ik heb ook al gezegd dat ik iedere keer eenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Voor één deel kan dat wel, je dacht toch niet serieus dat we jouw plaatjes gingen laten staan für immer?
Nee alleen die van tdrøne mocht ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:18 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Moet jij wetenVind jij dat hij daar thuishoort?
Dan ik niet meer Utrechtsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan kom ik over 5 jaar bij jou op bezoek.
En ik dat je de banner voor de CRE SC mag maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:19 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb ook al gezegd dat ik iedere keer eengevoel heb als ik de OP zie
Komt er nog een uitgewerkte versie dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet hoorTis een schets, meer niet
Kom naar 't Oosten. Da's één groot dorp.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat ik misschien ga verhuizen
ja ik heb hier dat bazeprogramma niet waarmee ik dat plaatje heb gemaaktquote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
En ik dat je de banner voor de CRE SC mag maken.
dat is eigenlijk de enige plaats in nederland waar ik nooit geweest ben..quote:Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kom naar 't Oosten. Da's één groot dorp.
Als ik er even goed voor ga zitten, sure why notquote:Op zondag 16 januari 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komt er nog een uitgewerkte versie dan?
Moin freundin woont in Apeldoorn, valt dat onder 't Oosten?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat is eigenlijk de enige plaats in nederland waar ik nooit geweest ben..
joah zo ongeveerquote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Moin freundin woont in Apeldoorn, valt dat onder 't Oosten?
Het was meer een grapje.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:22 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Als ik er even goed voor ga zitten, sure why not
Zeg maar of je er een wilt, dan maak ik hem nu even
ja flauw van degene die niet opneemtquote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is er zo flauw aan? Er werd serieus niet opgenomen
Het mag wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan ben ik voor Jan Lul begonnen aan een nieuw ontwerp
Jij nam ook niet op, ben jij nu ook flauw?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja flauw van degene die niet opneemt
Jij belde mij niet, nu ben jij ook flauwquote:Op zondag 16 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij nam ook niet op, ben jij nu ook flauw?
Hihi, je zei Janquote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan ben ik voor Jan Lul begonnen aan een nieuw ontwerp
Zout bij doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij nam ook niet op, ben jij nu ook flauw?
Wat is je nummer? Dan bel ik wel evenquote:Op zondag 16 januari 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij belde mij niet, nu ben jij ook flauw
Jij hebt mijn nummer alquote:Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat is je nummer? Dan bel ik wel even
Best geil vind je niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef tdrone het volgende:
wat heb jij een scandinavische mood lutte
Het verbaast me dat ze mij nog niet hønkeytønk heeft genoemdquote:Op zondag 16 januari 2011 19:30 schreef tdrone het volgende:
wat heb jij een scandinavische mood lutte
Ik ga los.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef Michhas het volgende:
Uhn tiss, uhn uhn tiss, uhn tiss tiss uhn tiss!
Supervette beat yo.
ehm okequote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Die ben ik kwijt, mijn mobieltje is verdronken.
ik dacht eerst dat je dat nummer van the bloodhound gang bedoeldequote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef Michhas het volgende:
Uhn tiss, uhn uhn tiss, uhn tiss tiss uhn tiss!
Supervette beat yo.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De simkaart doet het nog wel, alleen de nummers stonden opgeslagen op mobiel
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
Heehallo Mich, nog steeds verliefd op een stripper?
Ok h½nkeyt½nk.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ze mij nog niet hønkeytønk heeft genoemd
Doe maar rond 3 uur, dan word ik meestal toch gewekt door smsjesquote:Op zondag 16 januari 2011 19:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vannacht krijg je een belletje.
[..]
![]()
Dan slaap ik allangquote:Op zondag 16 januari 2011 19:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe maar rond 3 uur, dan word ik meestal toch gewekt door smsjes
Jij gaat ook weer lekker met je aantal posts per dag zo te zien? ')quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef Dyr. het volgende:
morgen 7.30 even op school iets inleveren, daarna naar werk
Geen idee. Waar zie je dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij gaat ook weer lekker met je aantal posts per dag zo te zien? ')
Nee op je profiel bij aantal posts per dagquote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee. Waar zie je dat?In dat topic?
Hoe oud ben je dan?quote:
Ohwquote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee op je profiel bij aantal posts per dag
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?![]()
[..]
OhwIk zal ook maar eens kijken
of hier:quote:Op zondag 16 januari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee. Waar zie je dat?In dat topic?
21quote:Op zondag 16 januari 2011 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?![]()
[..]
OhwIk zal ook maar eens kijken
Wat, die van 16-01 is tot nu toe? Zoveelquote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
of hier:
http://www.thuisserver.ne(...)keytonk&sub_forum=8&
Bedanktquote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
of hier:
http://www.thuisserver.ne(...)keytonk&sub_forum=8&
Ik bedoelde je gemiddelde aantal posts per dag die is vandaag van 113 naar 115 gestegenquote:
Zoveel is't niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:39 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Wat, die van 16-01 is tot nu toe? Zoveel
Komt omdat ik nog niet zo lang op FOK! zitquote:Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik bedoelde je gemiddelde aantal posts per dag die is vandaag van 113 naar 115 gestegen
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Komt omdat ik nog niet zo lang op FOK! zit
Pudding.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Geenidee, ik lach om alles van jou
ik ben heel gebalanceerd alleen wat uitschieters om 9:00 en 18:00quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef Dyr. het volgende:
Ik ben wel duidelijk veel actief tussen 0.00 en 2.00, 50% van mijn posts tussen die tijden
waar zie je dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
Dat brengt mij op plaats 13 sinds ik op FOK! zit.
en waar zie je ditquote:Op zondag 16 januari 2011 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
In mijn tijd op FOK! heb ik 163 topics geopend
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)eytonk&sub_forum=49&
In general chat sta jij op 10quote:Op zondag 16 januari 2011 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
Tong heeft dit jaar 3178 topics geopend.
Écht? Waarbij? Bij topics geopend of posts?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In general chat sta jij op 10
postsquote:Op zondag 16 januari 2011 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Écht? Waarbij? Bij topics geopend of posts?
addictedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nooit minder dan 2 keer gereageerd in een topic.
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:50 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nooit minder dan 2 keer gereageerd in een topic.
Dat is niet aan zijn puberhumor besteedquote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom je zeker nooit in KLB of NWS ofzo
Klopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan kom je zeker nooit in KLB of NWS ofzo
ik had mn jas al aanquote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was bijna voor de trein gesprongen
had je dat filmpje gezien met die hond en die trein?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
Ik was bijna voor de trein gesprongen
Wil ik hem zien?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
had je dat filmpje gezien met die hond en die trein?![]()
Haiquote:
Goed, net even met de poezen van de buurman gespeeldquote:
Ja goed, ook even met de poes gespeeld, die bleef zeuren om aandachtquote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Goed, net even met de poezen van de buurman gespeeld. Hij ligt in het ziekenhuis
. Und du
?
Over wat voor "poes" hebben we het?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja goed, ook even met de poes gespeeld, die bleef zeuren om aandacht
Niet weer.... mijn katquote:Op zondag 16 januari 2011 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Over wat voor "poes" hebben we het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |