Ik kots erop, echt waar. Zo heb je de 22-jarige student Roderick-Jan die in de lokale kroeg draait. En natuurlijk de 10-jarige Tim die ook zijn eerste CD-spelertje heeft gehad. En allemaal "oh, kijk mij toch een stoer zijn!", gadverdamme!
Maar dit soort MBO-zwakstromers maken niet echt de dienst uit. Nee, het gaat meer om de grote namen als David Guetta, Afrojack en Vato Gonzalez. Een indruk van hoe dit gaat.
"WAUW KIJK IK DRAAI PLAATJE A EN BEWEEG MIJN HOOFDTELEFOON COOL HE"
"HE NU START IK PLAATJE B EN VERANDER HET TEMPO EEN BEETJE"
"WAAUAUAW KIJK MIJ VAN PLAATJE A NAAR PLAATJE B GEGAAN ZIJN"
En ondertussen zit TS zo:
Gaap.

Elke lamlul met een beetje ritmegevoel kan dat. En zich maar god voelen

En dan het volk dat het goed vind, daar kun je helemaal om lachen. "Ja maar hij maakt zulke goede nummers!". Kom op man, denk je nou echt dat die gasten dat zelf doen? Daar worden gewoon mensen voor ingehuurd. Kijk voor de grap eens naar het nieuwste album van Armin, dat is gewoon helemaal gemaakt door Benno de Goeij (voor de niet-weters, de held van Rank 1

)
En nee, TS is geen metalautist, maar kom op, wat is er nu zo boeiend aan DJ's? Wees dan gewoon een echte baas als je daar staat en doe eens wat origineels. Neem bijvoorbeeld Sasha, Deadmau5 en Daft Punk die gewoon live hun shit staan te produceren. Of Shiftee, die met een nummer en een stel loopjes iets heel nieuws ervan maakt.