Zondequote:Op zondag 16 januari 2011 16:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja wilde eigenlijk wel zwemmen, maar mijn reactie liet het niet toe.
Ik vind hem heel tof hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 16:10 schreef tdrone het volgende:
ik heb iedere keer eenmoment als ik mijn header zie
Dan quote je by handquote:
Dat is ook zo'n gedoe...quote:Op zondag 16 januari 2011 16:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan quote je by hand
[quote ][img ]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img ][b ] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1592428/1/25#9141533 9 ]zondag 16 januari 2011 16:11[/url ] schreef Lutte het volgende:[/b ]
Grrrrr. Ik wil quoten.
[/quote ]
Jawel maar je kan ook gewoon doen @QDK en dan je verhaal typenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:14 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dan quote je by hand
[quote ][img ]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img ][b ] Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1592428/1/25#9141533 9 ]zondag 16 januari 2011 16:11[/url ] schreef Lutte het volgende:[/b ]
Grrrrr. Ik wil quoten.
[/quote ]
Werd wel weer tijd voor goed weer, ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:16 schreef Franneh het volgende:
En toch ben ik vrolijker door de zon en het lekkere weer.
okquote:Op zondag 16 januari 2011 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd voor goed weer, ja.
Winter ben ik ook tevreden mee.. als de zon zich ook af en toe laat zien. Met sneeuw.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werd wel weer tijd voor goed weer, ja.
Sneeuw is an sich niet zo'n ramp. Tot je naar school moet met het OVquote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Winter ben ik ook tevreden mee.. als de zon zich ook af en toe laat zien. Met sneeuw.
Maar zomer weer zonder jas en gedoe enzo en vrolijk gewoon.
Iddquote:Op zondag 16 januari 2011 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Had dat nou niet gezegdnu is farnsworth er weer
Sneeuw is mooi.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sneeuw is an sich niet zo'n ramp. Tot je naar school moet met het OV. En zomer sowieso
. Eindelijk weer fatsoenlijk naar buiten kunnen zonder 4 jassen aan te doen
.
Als je het over de duivel hebt, trap je hem vanzelf op zn staartquote:Op zondag 16 januari 2011 16:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd![]()
"alsof je het over de duivel hebt"
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Franneh het volgende:
[..]
Sneeuw is mooi.
Naar je werk gaan met sneeuw en OV is ook klote ja.
Maar goed.. binnenkort de lente weer.
Die snap ik nietquote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebt, trap je hem vanzelf op zn staart
Dan is het goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent veel erger, weet je toch?
Is er een nieuwe lay-out dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
Ik begin die nieuwe layout te snappen... Als dalijks de bugs verholpen zijn en ik gewoon kan quoten,.
Dan word je er nat van?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
Ik begin die nieuwe layout te snappen... Als dalijks de bugs verholpen zijn en ik gewoon kan quoten,.
ik kan gewoon quoten op mijn Ipod hoor rechtonderen bij de postsquote:Op zondag 16 januari 2011 16:25 schreef Lutte het volgende:
Ik vind m wel fijn, alleen blijft het invoeren knopje soms te lang op bezig staan, waardoor ik niet kan posten totdat ik de pagina refresh, heel vervelendquote:Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef Prof.Farnsworth het volgende:
Ik mis de oude layout wel. Mensen zeggen wel eens dat verandering niet slecht hoeft te zijn maar toch is het dat wel altijd..
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
Doe eens een smiley posten iemand alsjeblieft.
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk weer lammetjes in de wei
.
quote:
ik wel gewoonquote:Op zondag 16 januari 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
@ tdrone De knopjes staan er ook wel, kan er alleen niet op drukken.
Ik zie ze wel, maar heb ook nog gewoon de oude lay-out geloof ik, zie er geen verschil in.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vaag, dat zie ik ook niet op mn mobiel
Maar ik heb een Samsung Star, misschien zie ik het vanaf de 25e welquote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie ze wel, maar heb ook nog gewoon de oude lay-out geloof ik, zie er geen verschil in.
Ik heb een Samsung Jetquote:Op zondag 16 januari 2011 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik heb een Samsung Star, misschien zie ik het vanaf de 25e wel
Oke, ik neem de 25e een Htc Desire dus ik denk dat het dan wel luktquote:
Wat valt onder grotere beeldschermen? Dit?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:31 schreef tdrone het volgende:
alleen touchphones met grotere beeldschermen hebben de nieuwe
Ohh, die is wel nicequote:Op zondag 16 januari 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke, ik neem de 25e een Htc Desire dus ik denk dat het dan wel lukt
Fijn, ik heb al hongerquote:
Blackberry, iPhones, Androids.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wat valt onder grotere beeldschermen? Dit?
[ afbeelding ]
voor verdere info:quote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn, ik heb al honger.
[..]
Blackberry, iPhones, Androids.
Ik ook daarom las ik het denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 16:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Fijn, ik heb al honger.
[..]
Blackberry, iPhones, Androids.
quote:
Mooizoquote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
JavaScript stond uit, nu doet alles het gewoon. Smileys, quoten, de hele mikmak.
Fijnquote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
JavaScript stond uit, nu doet alles het gewoon. Smileys, quoten, de hele mikmak.
quote:
-opbokken met je spam-quote:
Banketbakkersroom wintquote:Op zondag 16 januari 2011 16:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Echt wel. Slagroom.![]()
Oke nu soep. 16.40
Hahahaah die is wel mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef 92Merel het volgende:
Kijk wat een geniale stoel !
[ afbeelding ][ afbeelding ]http://www.zeutch.com/design/zigert-artem-19007
wel mooi, niet praktischquote:Op zondag 16 januari 2011 16:44 schreef 92Merel het volgende:
Kijk wat een geniale stoel !
[ afbeelding ][ afbeelding ]http://www.zeutch.com/design/zigert-artem-19007
Vind m echt heel mooi bedacht met dat verdwijnpunt en gebruik van glas, waardoor je de zitting/rugleuning niet/amper zietquote:
Dat niet neequote:
Nee joh, zit gewoon een rugleuning inquote:Op zondag 16 januari 2011 16:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
Als je wilt leunen kletter je door die stoel heen
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee joh, zit gewoon een rugleuning in
Tdrone, dit praktisch genoeg?
[ afbeelding ]http://www.zeutch.com/design/big-bird-by-tom-foulsham-18063
Ooooh ik dacht dat er geen leuning in zatquote:Op zondag 16 januari 2011 16:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee joh, zit gewoon een rugleuning in
Tdrone, dit praktisch genoeg?
[ afbeelding ]http://www.zeutch.com/design/big-bird-by-tom-foulsham-18063
Dacht ik eerst ook, je ziet het ook niet eigenlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 16:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht dat er geen leuning in zat
okquote:Op zondag 16 januari 2011 16:48 schreef QuincydeKoster het volgende:
HAMSTEREEEEEEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Die is wel heel tofquote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, je ziet het ook niet eigenlijk![]()
Deze is ook wel tof, een laptopdock
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel een mooi geluid uitkomenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEBBEN!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHA bread of lightquote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk ik ook ja
Deze site is ook echt geniaal http://variationsonnormal.com/speed-creating/
http://dominicwilcox.file(...)5261.jpg?w=430&h=531 Wtfquote:Op zondag 16 januari 2011 16:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk ik ook ja
Deze site is ook echt geniaal http://variationsonnormal.com/speed-creating/
Ik zeg niksquote:Op zondag 16 januari 2011 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://dominicwilcox.file(...)5261.jpg?w=430&h=531 Wtf_
Nee joh. Dat doe ik alleen in de avond/ochtend/nacht. Niet in de middag. Gekkie!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Knorretje! lekker geneukt enzo?
ow okequote:Op zondag 16 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee joh. Dat doe ik alleen in de avond/ochtend/nacht. Niet in de middag. Gekkie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Overdag kan ook toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee joh. Dat doe ik alleen in de avond/ochtend/nacht. Niet in de middag. Gekkie!
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
Iemand nog een auto nodig?Ja kom maar brengenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:56 schreef 92Merel het volgende:
Iemand nog een auto nodig?Mercedes Biome, bazenautoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Jep.quote:
Ik doe ook nog wel andere dingen in de middag.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okein de middag fap je alleen maar?
owquote:Op zondag 16 januari 2011 16:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doe ook nog wel andere dingen in de middag.
Ik kon dit erover vinden. Misschien dat je er iets aan hebt.quote:
Heel erg. Mijn vriend woont op zichzelf, dus hebben we niet zoveel last vanquote:
Da's handig. Ik ben slechts 16, en mag nog niet op mijzelf wonenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Heel erg. Mijn vriend woont op zichzelf, dus hebben we niet zoveel last van
Nee, veel te handig dit, als ik met iemand wil neuken ga ik wel naar diegene toe en sluit me op in zn kamer ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's handig. Ik ben slechts 16, en mag nog niet op mijzelf wonenIk zou het ook nog niet eens willen
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, veel te handig dit, als ik met iemand wil neuken ga ik wel naar diegene toe en sluit me op in zn kamer ofzo
Is ook een stuk goedkoper zoquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's handig. Ik ben slechts 16, en mag nog niet op mijzelf wonenIk zou het ook nog niet eens willen
Ik weet nog niet wanneer ik uit huis ga. Na 6 VWO sowieso, maar misschien al een half jaar omdat ik hier dan niet meer kán wonen. Moet ik nog even met mijn papa en mama overleggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is ook een stuk goedkoper zo![]()
Hij is 21, dus dat scheelt ook wel
NOOOOEEEEEEES, ik moet over 3 maanden mijn eigen zorgverzekering enzo gaan betalenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is ook een stuk goedkoper zo![]()
Hij is 21, dus dat scheelt ook wel
Heb je enig idee wat je dat grapje gaat kosten?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik uit huis ga. Na 6 VWO sowieso, maar misschien al een half jaar omdat ik hier dan niet meer kán wonen. Moet ik nog even met mijn papa en mama overleggen.
Niet meer kan wonen? Hoezo dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wanneer ik uit huis ga. Na 6 VWO sowieso, maar misschien al een half jaar omdat ik hier dan niet meer kán wonen. Moet ik nog even met mijn papa en mama overleggen.
Nicequote:
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat je dat grapje gaat kosten?
Maar je krijgt wel zorgtoeslag, dus dat scheelt nog ietsquote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
NOOOOEEEEEEES, ik moet over 3 maanden mijn eigen zorgverzekering enzo gaan betalen
Ben benieuwd hoe je dat zo gaat bekostigen dan.quote:
Maar dan kost het toch ongeveer 160 per maand ofzo?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel zorgtoeslag, dus dat scheelt nog iets
Lang verhaal, komt erop neer dat mijn ouders héél graag in de bergen wonen, in verband met een lognziekte, en veel betere lucht. En we hebben er al een keer een half jaar gewoond, en dat ging veel beter. Nu is de vraag alleen nog wanneer ze gaan. En dat is Kerst volgend jaar, of Zomervakantie volgend jaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet meer kan wonen? Hoezo dat?
Mijn plan is om in augustus/september op kamers te gaan. Moet me nog wel even ergens inschrijven trouwens
Hangt er vanaf wat je in je pakket wil hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar dan kost het toch ongeveer 160 per maand ofzo?
Moet je een hoofd update laten doenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet maar mijn hoofd was gewoon vol.Succes nog!
ik wilde al zeggen want met mijn loon red ik dat bijna nietquote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je in je pakket wil hebben.
Mijn pakket is ¤150/maand, wat best duur is voor een zorgverzekering. Dit, omdat ik fysio all-in wil hebben. Maar als je dat niet wil, de goedkoopste zijn geloof ik iets van 70 per maand.
Ohja, dan is berglucht wel beter als je daar last van hebt. En jij blijft dan liever in Nederland kan ik me voorstellen.. Helpen ze jou dan nog wel mee qua geld, omdat zij degene zijn die weg zijn, of moet je het allemaal zelf regelen?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lang verhaal, komt erop neer dat mijn ouders héél graag in de bergen wonen, in verband met een lognziekte, en veel betere lucht. En we hebben er al een keer een half jaar gewoond, en dat ging veel beter. Nu is de vraag alleen nog wanneer ze gaan. En dat is Kerst volgend jaar, of Zomervakantie volgend jaar.
Haha dankjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stiekem ook niet maar mijn hoofd was gewoon vol.Succes nog!
Nee, die helpen mij wel qua geld. Die leggen al geld opzij sinds toen ik 10 was om dat te kunnen betalen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dan is berglucht wel beter als je daar last van hebt. En jij blijft dan liever in Nederland kan ik me voorstellen.. Helpen ze jou dan nog wel mee qua geld, omdat zij degene zijn die weg zijn, of moet je het allemaal zelf regelen?
Ik zou eventjes gaan kijken wat voor jou dan het handigst isquote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde al zeggen want met mijn loon red ik dat bijna niet
ik hoef sowieso geen fysio dus dat scheelt al een hoop denk ik
En jij blijft dan in Nederland?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lang verhaal, komt erop neer dat mijn ouders héél graag in de bergen wonen, in verband met een lognziekte, en veel betere lucht. En we hebben er al een keer een half jaar gewoond, en dat ging veel beter. Nu is de vraag alleen nog wanneer ze gaan. En dat is Kerst volgend jaar, of Zomervakantie volgend jaar.
Oh wow, dat ze al zo lang weten dat ze die kant op willen.. Maar dat scheelt wel echt een hoop lijkt me.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, die helpen mij wel qua geld. Die leggen al geld opzij sinds toen ik 10 was om dat te kunnen betalen.
Ja. In Nederland is mijn hele leven. En om op je 17/18e te gaan emigreren lijkt mij niet erg leuk.quote:
Je ouders betalen alles voor je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik betaal ook niet heel veel zelf hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon nog bij mijn ouders maar hoef maar heel weinig zelf te betalen..
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
Het werkt !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
heeuj spammert edit je eigen post maar eens wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
Om op je 17/18e zonder ouders te leven lijkt mij niet erg leuk. Je kunt nergens echt op terugvallen, je moet jezelf maar overal mee zien te redden.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. In Nederland is mijn hele leven. En om op je 17/18e te gaan emigreren lijkt mij niet erg leuk.
Lijkt mij ook niet heel geweldig. Al weet ik wel dat ik altijd bij mijn oma zou kunnen intrekken en dat ik genoeg andere familie heb om op terug te vallen. Maar toch niet fijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om op je 17/18e zonder ouders te leven lijkt mij niet erg leuk. Je kunt nergens echt op terugvallen, je moet jezelf maar overal mee zien te redden.
Ik baal al dat ik 7 t/m 11 maart 1 week naar Barneveld moetquote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om op je 17/18e zonder ouders te leven lijkt mij niet erg leuk. Je kunt nergens echt op terugvallen, je moet jezelf maar overal mee zien te redden.
Helegaar niet, ik kan hem niet openen.quote:
Dat zijn maar vijf dagen, das geen week.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik baal al dat ik 7 t/m 11 maart 1 week naar Barneveld moet
Waarom hebben wij dat nou niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helegaar niet, ik kan hem niet openen.
Wat wel cool is is de postteller, die laat zien hoevaak je in een topic hebt gepost.
Oh das wel grappigquote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Helegaar niet, ik kan hem niet openen.
Wat wel cool is is de postteller, die laat zien hoevaak je in een topic hebt gepost.
Het zal voelen als een weekquote:Op zondag 16 januari 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zijn maar vijf dagen, das geen week.
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik baal al dat ik 7 t/m 11 maart 1 week naar Barneveld moet
Ik ben wel wat gewend, ik ga dan ook nog naar Afrika, rondreizen. Da's ook zonder ouders.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Open maar een topic in FB.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
heeuj spammert edit je eigen post maar eens weg
Ja, ik zou misschien ook wel bij familie/een hele goede vriend kunnen intrekken, maar ik kan nu al bijna niet zonder mijnquote:Op zondag 16 januari 2011 17:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet heel geweldig. Al weet ik wel dat ik altijd bij mijn oma zou kunnen intrekken en dat ik genoeg andere familie heb om op terug te vallen. Maar toch niet fijn.
Ik zit een week (van 1 tot 8 april) in Rome btw, dat je er vast op voorbereid bent.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Het zal voelen als een week
Muttiekint.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik zou misschien ook wel bij familie/een hele goede vriend kunnen intrekken, maar ik kan nu al bijna niet zonder mijnmama
.
.
Moederskindjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik zou misschien ook wel bij familie/een hele goede vriend kunnen intrekken, maar ik kan nu al bijna niet zonder mijnmama
.
.
quote:
Ik kan al vanaf mijn 10e met mijn oma twee weken op vakantie in Europa, zij betaalt alles (doet ze bij ieder kleinkind), maar ik kan denk ik niet zolang zonder mijn mamsquote:
HAHA WAT EEN GRAP,quote:Op zondag 16 januari 2011 17:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit een week (van 1 tot 8 april) in Rome btw, dat je er vast op voorbereid bent.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik kan al vanaf mijn 10e met mijn oma twee weken op vakantie in Europa, zij betaalt alles (doet ze bij ieder kleinkind), maar ik kan denk ik niet zolang zonder mijn mams.
Ik zou echt gelijk ja zeggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Ik kan al vanaf mijn 10e met mijn oma twee weken op vakantie in Europa, zij betaalt alles (doet ze bij ieder kleinkind), maar ik kan denk ik niet zolang zonder mijn mams.
Mja, ik vind het an sich niet zo heel ergquote:Op zondag 16 januari 2011 17:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent niet de enigesoms heeft het ook z'n nadelen
Ik zou echt niet met mijn oma's op vakantie willen, de ene omdat ze irritant is en de ander omdat ze 1 km per uur looptquote:Op zondag 16 januari 2011 17:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou echt gelijk ja zeggen.
Naja, bij de ene oma, de andere is niet meer in staat om op vakantie te gaan en vind ik na een uur meestal wel irritant worden![]()
Ja, ik denk dat ik het nu sowieso niet meer doe. Ik heb nu hele andere interesses dan zij en het enige waar ik binnen Europa heen zou willen is Rusland. En ik denk niet dat zij dat willen doen, omdat koudquote:Op zondag 16 januari 2011 17:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zou echt gelijk ja zeggen.
Naja, bij de ene oma, de andere is niet meer in staat om op vakantie te gaan en vind ik na een uur meestal wel irritant worden![]()
Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, ik vind het an sich niet zo heel erg. Ik kan wel een weekje weg o.i.d. zonder mijn ouders, maar het is niet zo dat ik lang weg kan zonder ze
.
En het geeft wel altijd weer zo'n fijn gevoel als ik weer thuis ben.
hahahquote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zou echt niet met mijn oma's op vakantie willen, de ene omdat ze irritant is en de ander omdat ze 1 km per uur loopt
Moet je in de zomer gaan? Rusland heeft gewoon een landklimaat, dus 's zomers wordt het daar best warm.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik het nu sowieso niet meer doe. Ik heb nu hele andere interesses dan zij en het enige waar ik binnen Europa heen zou willen is Rusland. En ik denk niet dat zij dat willen doen, omdat koud.
Ja ik ga in Juli 1 weekje naar Engeland met vriendin en 2 vrienden dus ik hoop dat ik zo lang zonder mijn mammie kanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
hahahBij mij zit de een dus aan de zuurstof, kan niet eens 1 km lopen etc en de ander is afgelopen jaar nog naar griekenland, oman en japan geweest
tennist nog elke week, fietst etc dus die is nog super actief. (is 76 inmiddels geloof ik)
Ohh tofquote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ga in Juli 1 weekje naar Engeland met vriendin en 2 vrienden dus ik hoop dat ik zo lang zonder mijn mammie kan
Ja. Het is ook weer niet dat ik persé na twee weken bij ze moet zijn o.i.d. maar ik ben toch wel graag thuis ja. En als ik met vrienden weg zou gaan zal het ook allemaal wel meevallen, maar dat gaan we wsl deze zomer wel doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik ben zelf inmiddels 3x op vakantie geweest zonder ouders.
1e keer was een uitwisseling met denemarken toen ik 14 was en andere 2 keer waren afgelopen zomer, weekje terschelling en weekje parijs. Maar Zero, ben je ooit van plan om op jezelf te gaan wonen dan?
Haha zijn ze zo verschrikkelijk?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Lutte het volgende:
Twee weken zonder ouders!
Het langste voor mij is een schoolkamp van vijf dagen, maar dan zag je ze nog maar drie dagen niet.
Ja, ik wil in de winter gaanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha zijn ze zo verschrikkelijk?![]()
Mn familie gaat ook wel eens zonder mij weg trouwens (eigen keus om dan niet mee te gaan)
En zero:
[ afbeelding ]
Ohh oke, dat idee kreeg ik een beetje namelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Het is ook weer niet dat ik persé na twee weken bij ze moet zijn o.i.d. maar ik ben toch wel graag thuis ja. En als ik met vrienden weg zou gaan zal het ook allemaal wel meevallen, maar dat gaan we wsl deze zomer wel doen.
Oh en ja, tuurlijk ben ik van plan ooit op mezelf te wonen.
en je hebt nu je rijbewijs nog nietquote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh tof![]()
Ik wil deze zomer met een vriendin door europa gaan rijden
Dat lijkt mij ook echt niet fijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef Zeroku het volgende:
Maar net als een vriend van me. Die ouders zijn best rijk, die gaan 5/6 keer per jaar op vakantie en hij gaat nooit mee, omdat hij daar geen zin in heeft en die ouders gaan altijd met vrienden etc. Maar hij zit dan altijd 2/3 weken thuis. En ook omdat die beide fulltime werken ziet hij zijn ouders bijna nooit. Het zal ook wel met de opvoeding te maken hebben/wat je gewend bent, maar dát zou ik echt niet kunnen.
Omdat Russische mutsquote:
Morgen rij ik afquote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
en je hebt nu je rijbewijs nog niet
Mja, da's wel minder ja, als er echt helemaal niks te doen is.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook echt niet fijn.
Mijn familie heeft dan een huis in frankrijk op een berg waar niks te doen is. En ik ga meestal wel mee, maar heb er niet altijd zin in, omdat ik me na een paar dagen echt stierlijk begin te vervelen.
Ik ken trouwens het perfecte rusland-obsessed meisje voor jequote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat Russische muts. Nee, maar ik denk dat het dan zoveel toffer uitziet daar. En als ik dan in de zomer daar kom en het valt tegen dan heb ik daar zo'n kutbeeld van, terwijl het waarschijnlijk supertof daar is
.
Nikitaquote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ken trouwens het perfecte rusland-obsessed meisje voor je
Priscilla. Ze is Nederlands, haar ouders zijn rijk, ze heeft een aparte kledingsmaak en wil niets liever dan naar rusland emigreren.quote:
Misschien dat het wel wat erger klonk dan dat het wasquote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh oke, dat idee kreeg ik een beetje namelijk
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien dat het wel wat erger klonk dan dat het was. Maar ik vind het ook wel tof om af en toe alleen thuis te zijn en alleen te doen waar ik zin in heb
.
Hoezo gaat ze niet danquote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Priscilla. Ze is Nederlands, haar ouders zijn rijk, ze heeft een aparte kledingsmaak en wil niets liever dan naar rusland emigreren.
Ik mis iets denk ikquote:
Oohquote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee
Alleen dat je alles kan doen waar je zin in hebt
Hallo, chocolaatje waar ik geen omschrijving voor weetquote:
Nouja zegquote:Op zondag 16 januari 2011 17:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hallo, chocolaatje waar ik geen omschrijving voor weet
Bosquote:
Nee, echt niet. Ja je komt wel aardig over. Maar om meteen te gaan zeggen hey chocolaatje om op te eten enzo.. Nee dat vind ik net te ver gaan.quote:
haha het was een grapje bosquote:Op zondag 16 januari 2011 17:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ja je komt wel aardig over. Maar om meteen te gaan zeggen hey chocolaatje om op te eten enzo.. Nee dat vind ik net te ver gaan.
Okeequote:Op zondag 16 januari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha het was een grapje bos
Kan ook, ikblijf maar bij chocolaatjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik noem haar gewoon Chocolade Kuikentje
Wil jij me wat dingen leren?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Oeh oeh! Dan ben ik haantje de voorste!
Met plezier.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wil jij me wat dingen leren?
Zodra je weet dat je er klaar voor bent. Dat kan nu zijn, maar het kan ook nog dagen/maanden/weken/jaren/minuten/seconden/lichtjaren/meters/liters duren.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef honkeytonk het volgende:
Oeh oeh! Dan ben ik haantje de voorste!
Ik ben er al klaar voorquote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zodra je weet dat je er klaar voor bent. Dat kan nu zijn, maar het kan ook nog dagen/maanden/weken/jaren/minuten/seconden/lichtjaren/meters/liters duren.
Non.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Heeft iemand mijn vriendje zien posten vandaag?
[VOH]Jennifer Ewbank waar ze in de halve finale staat #5quote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Neinquote:Op zondag 16 januari 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Ik zie net dat ik een berichtje heb op FaceBook.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[VOH]Jennifer Ewbank waar ze in de halve finale staat #5
Dit is zijn laatste post van voor de schermen. Dus van vannacht.
Helaas...
Okee, fijn dan. Ben je weer gerustgesteld.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik een berichtje heb op FaceBook.
En ze zijn nog aan de layout aan het rommelen dus veel zal ik er niet zijn vanavond, ik kan zo niet FOK!ken.
haha oke ,ik mis je nu alquote:Op zondag 16 januari 2011 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik een berichtje heb op FaceBook.
En ze zijn nog aan de layout aan het rommelen dus veel zal ik er niet zijn vanavond, ik kan zo niet FOK!ken.
De instellingen worden niet goed opgeslagen/steeds gereset. Omdat ze aan het werk zijn.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, fijn dan. Ben je weer gerustgesteld.
Dan FOK! je er weer op los?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
De instellingen worden niet goed opgeslagen/steeds gereset. Omdat ze aan het werk zijn.
Maar als het eenmaal werkt.
Niks meer dan normaalquote:
Jup. Nu springt ie steeds weg en heb ik maar de helft van mijn modfeatures.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan FOK! je er weer op los?
Aaaahw Bos ik wil je even knuffelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niks meer dan normaal
Je houdt van hem...
Nou dan ben je snel ongerust als je even niks van hem hoort..
wat irritant zegquote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Nu springt ie steeds weg en heb ik maar de helft van mijn modfeatures.
quote:
Ook halloquote:Op zondag 16 januari 2011 18:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een brakke layout, de helft van mijn knopjes werken niet of maar half (quote ed.), en ik word steeds uitgelogd... Dus ik negeer je niet, dit is overmacht.
Wees blij dat je genieten kanquote:Op zondag 16 januari 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Prima, gezellige discussies gevoerd, ik genoot
Ja ben ik ook, de nachtbagger meuk bracht mijn humeur naar een hoger niveauquote:
Ja ik heb dat vandaag al zevenhonderd keer gezegd, heb ook de hele middag niet kunnen quoten en ik praat een beetje langs iedereen heen.quote:
We weten dat je het niet zo bedoeldquote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik heb dat vandaag al zevenhonderd keer gezegd, heb ook de hele middag niet kunnen quoten en ik praat een beetje langs iedereen heen.
nachtbagger doet tegenwoordig niks meer bij mijquote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ben ik ook, de nachtbagger meuk bracht mijn humeur naar een hoger niveau
ehm okquote:Op zondag 16 januari 2011 18:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nachtbagger doet tegenwoordig niks meer bij mij
spoken zie ik inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC kortaf, ik zou je negeren... Man je ziet spoken.
hoezo dacht je dat je pc zou uitvallen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja sorry ik was bang dat de pc uit zou vallen, wat is er dan?
De muziek viel stil dus ik was bang dat ie vast zou lopen, bleek dat het lied was afgelopenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hoezo dacht je dat je pc zou uitvallen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De muziek viel stil dus ik was bang dat ie vast zou lopen, bleek dat het lied was afgelopen
Ahh dat heb ik ook in spelletjes valt muziek weg en hapert ie even dan duw je je toetsenbord beetje boos weg gaat het spel door en verlies jequote:Op zondag 16 januari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De muziek viel stil dus ik was bang dat ie vast zou lopen, bleek dat het lied was afgelopen
ok, succesquote:Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
I'm out, heb me opvrolijking gevonden
Mooizoquote:Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
Dat is mooiquote:Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |