Je zegt: "onder de indruk gezet".quote:Op zondag 16 januari 2011 15:56 schreef geertbukken het volgende:
Ik heb gisteren Walking with cavemen gezien en dit heeft mij best wel onder de indruk gezet.
Weet iemand nog een documentaire over de evolutie van de mensheid
quote:Op maandag 17 januari 2011 17:53 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Je zegt: "onder de indruk gezet".
Je praat in ieder geval al als de "cavemen", dus dat je onder de indruk was, verbaas me niet.
pro sabeltandman.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:53 schreef Sabeltandman het volgende:
[..]
Je zegt: "onder de indruk gezet".
Je praat in ieder geval al als de "cavemen", dus dat je onder de indruk was, verbaas me niet.
BBC documentairesquote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef Eclaire84 het volgende:
TS, probeer: "How earth made us" van de BBC eens.
Ik bedoel écht specifiek iets over de evolutie van de mens.quote:Op maandag 17 januari 2011 17:57 schreef Eclaire84 het volgende:
TS, probeer: "How earth made us" van de BBC eens.
time team.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:22 schreef geertbukken het volgende:
[..]
Ik bedoel écht specifiek iets over de evolutie van de mens.
...quote:Op zondag 16 januari 2011 15:56 schreef geertbukken het volgende:
Ik heb gisteren Walking with cavemen gezien en dit heeft mij best wel onder de indruk gezet.
Weet iemand nog een documentaire over de evolutie van de mensheid
...quote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef FiveseveN het volgende:
Evolutieleer is ook maar een theorie, gelijk te plaatsen met de verschillende Godsdiensten. Men moet tenslotte in iets geloven.
Ehm het is meer de waarheden onder ogen zienquote:Op zondag 3 april 2011 23:00 schreef FiveseveN het volgende:
Evolutieleer is ook maar een theorie, gelijk te plaatsen met de verschillende Godsdiensten. Men moet tenslotte in iets geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |