Luie donderquote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet ik boodschappen doen, niet zo'n zin in
Stockholm!quote:
Je bent het zusje van MissB?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Blegh waarom laat ik me steeds teleurstellen?
Prima, straks ekte italiaanse pizza etenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stockholm!
Knuffelmeisje ligt ff lekker te slapen, dus vandaar...
Hoest met u?
Samzzie! Feestje wordt zooo mooi he. Heb hele vette dingetjes bedacht.quote:
Tisser?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Blegh waarom laat ik me steeds teleurstellen?
Da's beter (lees: het enige acceptabele op pizza-gebied! ;-)...quote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Prima, straks ekte italiaanse pizza eten![]()
Toch geen gekke dingen he?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samzzie! Feestje wordt zooo mooi he. Heb hele vette dingetjes bedacht.
Hoestie met jou?
Zo'n mooi feestje?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Samzzie! Feestje wordt zooo mooi he. Heb hele vette dingetjes bedacht.
Hoestie met jou?
Alleen maar! Maar dat maakt het juist zo leuk... ;-)quote:Op zondag 16 januari 2011 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch geen gekke dingen he?
Goed, goed! Druk aan het leren voor de tentamens. Met jou?
wanneer jij ongeveer weer aan de bak moet ben ik wegquote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen maar! Maar dat maakt het juist zo leuk... ;-)
Ah da's minder, wanneer heb je ze?
Ja, hier goed. Nog 1 dagje Zweden (eerste keer en Stockholm is een leuke stad met veel winkeltjes en goeie restaurantjes, en we slapen op een boot, echt tov) en dan weer naar NL. En dan nog een weekje vakantie en weer aan de bak....
Waar brengen jouw heerlijke billen jou heen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
wanneer jij ongeveer weer aan de bak moet ben ik weg
trouwens ik heb een aparte notebook, ik krijg sommige geluiden via en interne speakers en koptelefoonmaar niet alle geluiden
![]()
Chiliquote:Op zondag 16 januari 2011 17:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar brengen jouw heerlijke billen jou heen dan?
echte italiaanse pizzaquote:Op zondag 16 januari 2011 17:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Prima, straks ekte italiaanse pizza eten![]()
Vet! Y ya hablas espanol, no?quote:
Tofquote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alleen maar! Maar dat maakt het juist zo leuk... ;-)
Ah da's minder, wanneer heb je ze?
Ja, hier goed. Nog 1 dagje Zweden (eerste keer en Stockholm is een leuke stad met veel winkeltjes en goeie restaurantjes, en we slapen op een boot, echt tov) en dan weer naar NL. En dan nog een weekje vakantie en weer aan de bak....
Als ik het zo lees is het zo simpel te begrijpen wat je bedoelt, maar als het dan wordt gesproken volg ik het echt niet meerquote:
Pa mi el tercer, pero lo mas bonito de todos!quote:
1 mesquote:Op zondag 16 januari 2011 18:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Pa mi el tercer, pero lo mas bonito de todos!
Cuanto tiempo te quedas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |