Ik vind het eigenlijk een hele fijne sportschoolquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Ik dacht: ik ga uit bed. Maar nu ik eenmaal uit bed ben, ben ik best erg moe
Maar de zon schijnt zo mooi
Bevalt het een beetje, Annie, de sportschool?
En Steer natuurlijkmet het halen van dat magische getal van 63
Zelf wraps maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen
maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he
![]()
Ben nu best rozig![]()
Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga warps maken met kip in kerrysaus en boontjes
Lasagna Bolognese. De saus ga ik zo maken en laat ik een uur of 3/4 pruttelenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen
maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he
![]()
Ben nu best rozig![]()
Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga wraps maken met kip in kerrysaus en boontjes
Goeie tipquote:Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Duderella het volgende:
Bloessie, dat minderen met wijn kan nog wel eens de truc zijn. Behalve de calorietjes die het scheelt, schijnt ook dat alcohol invloed heeft op het metabolisme. Je lijf heeft het zo druk dat 'gif' op te ruimen, dat de rest snel wordt opgeslagen als vet. Of zoiets. Je moet er anders maar even op googlen. Maar minder of geen alcohol is dus dubbele winst.
Zo beter Sun?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ga je de wraps zelf maken?
Wij eten salade met peer en feta en oh shit.. ik heb geen feta gekocht![]()
![]()
Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:
Zelf wraps maken?
Wij eten salade met peer en feta en oh shit.. ik heb geen feta gekocht![]()
![]()
Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
Soms lijkt een tuin me zo fijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Goeie tipEn op gegoogled.
Annie, mooi zo!
Tis lekker buitenRuim een half uur in de tuin bezig geweest, veel opruimwerkzaamheden gedaan en weer heul veul kegels uit de boom van het gras geharkt
Lekker zo
Kop leeg en lijf even op den donder gegeven. Dan nu de was ophangen en lezen.
/dagboek
Studentenwoningnood in Utrecht?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna 100 reacties op mn woning trouwens,
Dat is het helemaal, ik vond het gescharrel op mijn balkons altijd erg leuk, en nu met deze bossige tuin is he thelemaal heerlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Soms lijkt een tuin me zo fijnEn zeker dat leuke stukje wat jullie hebben, dat je het gevoel hebt in het bos te zijn. En dan niet al te groot, wil niet altijd in de tuin bezig zijn
nee niet zelf maar had even zelf gereageerd op mn woning om te kijken hoeveel inschrijvingen die had haha, 98 dusquote:Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Studentenwoningnood in Utrecht?Je mag van je verhuurder zelf een nieuwe bewoner zoeken dus?
Die onderbuurvrouw de woning laten overnemen klinkt als het minste gedoe
Het is inderdaad veel makkelijker zoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijke dag idd, hier nu ook al een tijdje volop zon en blauwe luchtook al even buiten gezeten
Kast is geschuurd en gaatjes gedicht, rest is opgeruimd, dus huis ziet er weer rustig uit. Straks eerste keer gronden. Verder opgeruimd en gestofzuigd dus niets geen luie zondagmaar we hebben een uberlazy zaterdag gehad dus dat compenseert.
Fijn dat die sportschool zo toegankelijk is Annie, das de sportschool bij ons in het dorp ook. Dan kan je ook veel makkelijker volhouden he?
Ben trouwens benieuwd of onze bolletjes de winter overleefd hebben! Als t goed is komen er sneeuwklokjes en allemaal mooie tulpen en anemonen op een keer
oh, ehm ik kan wel een foto maken van hoe hij er nu uitziet al geschuurd en zoquote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Goed bezig Elf met je kast.
Maak je wel voor en na foto's voor ons?
Niks mis met keuze. Of dubbele portiesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
veels te veel traktaties hier, miscommunicatie.. En nu is er perenclafoutis, appeltaart en zijn er petit fours
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |