abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 14:24:56 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91409813
En hier verder :)
  zondag 16 januari 2011 @ 14:25:34 #2
13783 Anthraxx
pi_91409843
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! :W Ik dacht: ik ga uit bed. Maar nu ik eenmaal uit bed ben, ben ik best erg moe :')
Maar de zon schijnt zo mooi -O-

Bevalt het een beetje, Annie, de sportschool?

En Steer natuurlijk _O_ met het halen van dat magische getal van 63 ;)
Ik vind het eigenlijk een hele fijne sportschool :). Er lopen geen opgepompte mensen rond. Er lopen ook mensen zoals mij rond, die stevig zijn of dik of geef het beestje een naam en die gewoon hun conditie willen verbeteren en goede begeleiding. Verder hangt er wel een los sfeertje en merk ik niet echt dat mensen scheef naar je kijken omdat jij net toevallig die 25ste minuut hardlopen niet red :+.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:26:43 #3
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91409902
Het is gewoon voorjaar! *O*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91410134
Zo boekenkasten zijn leeg en al een volle vuilniszak, 4 doosjes vol troep weggegooid *O*

Hing er reen briefje aan mn deur van iemand een verdieping lager die graag omhoog wil omdat dr vriendje hier woont, nou even laten kijken en als ze het wordt mag t laminaat iig blijven liggen en hoef ik niet op en neer om de toekomstige bewoner het te laten zien _O_
pi_91410150
:W uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen :') maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he :+

Ben nu best rozig O+

Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga wraps maken met kip in kerrysaus en boontjes :9
pi_91410259
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
:W uurtje flink doorgestapt en toen was ik rond (wilde binnen het losloopgebied blijven voor Sam). En toen rende Sam snel richting parkeerplaats, die vond het wel welletjes.. daar ging mijn streven 2 uur te lopen :') maar goed, had zelf ook niet zo'n zin weer het zelfde rondje te doen. Als compensatie Sam onder de douche gezet en stofgezogen. Ook een soort lichaamsbeweging he :+

Ben nu best rozig O+

Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga warps maken met kip in kerrysaus en boontjes :9
Zelf wraps maken? :P

Wij eten salade met peer en feta en oh shit.. ik heb geen feta gekocht :') |:(
Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
pi_91410355
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Whut? oO< ja :Y
  zondag 16 januari 2011 @ 14:34:46 #8
13783 Anthraxx
pi_91410378
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:

Ben nu best rozig O+

Zijn er nog leuke eetplannen voor vanavond?? Ik ga wraps maken met kip in kerrysaus en boontjes :9
Lasagna Bolognese. De saus ga ik zo maken en laat ik een uur of 3/4 pruttelen :9
pi_91410396
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:43 schreef Duderella het volgende:
Bloessie, dat minderen met wijn kan nog wel eens de truc zijn. Behalve de calorietjes die het scheelt, schijnt ook dat alcohol invloed heeft op het metabolisme. Je lijf heeft het zo druk dat 'gif' op te ruimen, dat de rest snel wordt opgeslagen als vet. Of zoiets. Je moet er anders maar even op googlen. Maar minder of geen alcohol is dus dubbele winst.
Goeie tip :) En op gegoogled.

Annie, mooi zo!

Tis lekker buiten O+ Ruim een half uur in de tuin bezig geweest, veel opruimwerkzaamheden gedaan en weer heul veul kegels uit de boom van het gras geharkt :Y) Lekker zo :)
Kop leeg en lijf even op den donder gegeven. Dan nu de was ophangen en lezen.

/dagboek
pi_91410427
quote:

[..]

Ga je de wraps zelf maken? :P

Euhm, zonder feta dus.. en met ui en champignon. En een stokbroodje en een stukje vlees.
Zo beter Sun? ;)
pi_91410451
bijna 100 reacties op mn woning trouwens, :')
pi_91410473
quote:

:D Salade met peer en zonder feta O+

Ik ga Gentse Waterzooi maken, nog nooit eerder gedaan.

Annie, fijn dat het geen opgepompte stoere mannen sportschool is. Ik heb ooit wel bij een dergelijke sportschool gezeten en deed nooit aan fitness omdat al die kerels zo afschrikten. Ik kwam alleen maar voor de stepaerobics en dergelijke. De eigenaar was overigens ooit De Sterkste Man van Nederland geweest, dus dat trekt dan waarschijnlijk wel gelijke types aan ;) Mijn latere sportschool vond ik veel fijner, beetje zoals die van jou nu denk ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91410543
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Goeie tip :) En op gegoogled.

Annie, mooi zo!

Tis lekker buiten O+ Ruim een half uur in de tuin bezig geweest, veel opruimwerkzaamheden gedaan en weer heul veul kegels uit de boom van het gras geharkt :Y) Lekker zo :)
Kop leeg en lijf even op den donder gegeven. Dan nu de was ophangen en lezen.

/dagboek
Soms lijkt een tuin me zo fijn O+ En zeker dat leuke stukje wat jullie hebben, dat je het gevoel hebt in het bos te zijn. En dan niet al te groot, wil niet altijd in de tuin bezig zijn :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 16 januari 2011 @ 14:37:58 #14
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91410554
Dat zou mooi zijn MeMo, als je het met je onderbuurvrouw kan regelen.

Goed geharkt Bluezz! Je krijgt van dit weer echt zin om even in de tuin te kneuteren, vind ik.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91410613
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
bijna 100 reacties op mn woning trouwens, :')
Studentenwoningnood in Utrecht? :o Je mag van je verhuurder zelf een nieuwe bewoner zoeken dus?
Die onderbuurvrouw de woning laten overnemen klinkt als het minste gedoe 8-)
pi_91410650
Pfff ben ineens dood op :O
pi_91410690
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:37 schreef Isabeau het volgende:

Soms lijkt een tuin me zo fijn O+ En zeker dat leuke stukje wat jullie hebben, dat je het gevoel hebt in het bos te zijn. En dan niet al te groot, wil niet altijd in de tuin bezig zijn :7
Dat is het helemaal, ik vond het gescharrel op mijn balkons altijd erg leuk, en nu met deze bossige tuin is he thelemaal heerlijk O+ En wat golfer heeft met koken, lekker bezig zijn en hoofd leeg, je denkt echt nergens aan zo gek :? heb ik met tuingedoe. Tuin hoeft ook niet netjes of zo, maar wel een beetje bijgehouden.
pi_91410711
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Studentenwoningnood in Utrecht? :o Je mag van je verhuurder zelf een nieuwe bewoner zoeken dus?
Die onderbuurvrouw de woning laten overnemen klinkt als het minste gedoe 8-)
nee niet zelf maar had even zelf gereageerd op mn woning om te kijken hoeveel inschrijvingen die had haha, 98 dus _O- en onderbuurvrouw smste net dat ze op nr 1 staat, erg fijn, geen vloer eruit halen, en niet op en neer reizen om te laten zien e.d. dus :) Ga mn stekkie wel missen hoor maar goed
O+ centrum Maastricht O+
pi_91410728
Heerlijke dag idd, hier nu ook al een tijdje volop zon en blauwe lucht O+ ook al even buiten gezeten O+

Kast is geschuurd en gaatjes gedicht, rest is opgeruimd, dus huis ziet er weer rustig uit. Straks eerste keer gronden. Verder opgeruimd en gestofzuigd dus niets geen luie zondag ;) maar we hebben een uberlazy zaterdag gehad dus dat compenseert.

Fijn dat die sportschool zo toegankelijk is Annie, das de sportschool bij ons in het dorp ook. Dan kan je ook veel makkelijker volhouden he?

Ben trouwens benieuwd of onze bolletjes de winter overleefd hebben! Als t goed is komen er sneeuwklokjes en allemaal mooie tulpen en anemonen op een keer O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91410786
Goed bezig Elf met je kast.
Maak je wel voor en na foto's voor ons?
pi_91410816
veels te veel traktaties hier, miscommunicatie.. En nu is er perenclafoutis, appeltaart en zijn er petit fours :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 16 januari 2011 @ 14:43:51 #22
13783 Anthraxx
pi_91410883
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijke dag idd, hier nu ook al een tijdje volop zon en blauwe lucht O+ ook al even buiten gezeten O+

Kast is geschuurd en gaatjes gedicht, rest is opgeruimd, dus huis ziet er weer rustig uit. Straks eerste keer gronden. Verder opgeruimd en gestofzuigd dus niets geen luie zondag ;) maar we hebben een uberlazy zaterdag gehad dus dat compenseert.

Fijn dat die sportschool zo toegankelijk is Annie, das de sportschool bij ons in het dorp ook. Dan kan je ook veel makkelijker volhouden he?

Ben trouwens benieuwd of onze bolletjes de winter overleefd hebben! Als t goed is komen er sneeuwklokjes en allemaal mooie tulpen en anemonen op een keer O+
Het is inderdaad veel makkelijker zo :). Maar ik had wel moeite met opstarten vandaag. Geen idee waarom, maar mijn lichaam wilde niet meewerken. Zweette ook behoorlijk ineens.

Maar wel 4 minuten langer kunnen hardlopen dan het programma :9.
pi_91410911
fijn Anthraxx, goed getroffen :) MeMo, misschien zit er wel een leuke vent tussen ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91410914
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Bluezz het volgende:
Goed bezig Elf met je kast.
Maak je wel voor en na foto's voor ons?
oh, ehm ik kan wel een foto maken van hoe hij er nu uitziet al geschuurd en zo ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91410954
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
veels te veel traktaties hier, miscommunicatie.. En nu is er perenclafoutis, appeltaart en zijn er petit fours :P
Niks mis met keuze. Of dubbele porties :9

Als ik een auto had gehad was ik er denk ik nu ingestapt en naar het bos gereden. Ik heb ineens gewoon behoefte aan bomen (ook als ze kaal zijn :7 ) en stilte en frisse lucht :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')