Onder water?quote:
Lieverd? ER BLOEIT IETS!quote:
Dankje voor je medelevenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Arme Reks
En hij heeft het al zo zwaar vandaag
Ook al zo'n hoofdpijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef The_Dean het volgende:
Arme Reks
En hij heeft het al zo zwaar vandaag
Nee een steekje losquote:
Ey! Niet mijn uitspraak gaan jatten he.quote:[..]
Lieverd? ER BLOEIT IETS!
Ja en over een kwartier moet ik weer richting de kroeg.. Ik heb zo'n zwaar levenquote:
Onwijs zwaar jongen, pfoe, wat een medelijden heb ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en over een kwartier moet ik weer richting de kroeg.. Ik heb zo'n zwaar leven
pff, je hebt het er maar druk mee..quote:Op zondag 16 januari 2011 13:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja en over een kwartier moet ik weer richting de kroeg.. Ik heb zo'n zwaar leven
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onwijs zwaar jongen, pfoe, wat een medelijden heb ik.
*kijkt heel verdrietig naar enorm dik boek dat ik moet leren*
Hulp nodig?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Onwijs zwaar jongen, pfoe, wat een medelijden heb ik.
*kijkt heel verdrietig naar enorm dik boek dat ik moet leren*
Het ligt al open! Op pagina 19! Wat de eerste pagina is die ik moet lezen...quote:Op zondag 16 januari 2011 13:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zielige jijIk heb zo'n vermoeden dat dat boek vandaag ook niet meer open gaat
Thunderbart!quote:
Heb jij een apparaatje dat alles in mijn hoofd gestampt krijgt?quote:
Nee, helaasquote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heb jij een apparaatje dat alles in mijn hoofd gestampt krijgt?
De vorige 18 pagina's was de inhoudsopgave?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het ligt al open! Op pagina 19! Wat de eerste pagina is die ik moet lezen...
En inleiding...quote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De vorige 18 pagina's was de inhoudsopgave?
Of plaatjesquote:Op zondag 16 januari 2011 14:01 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De vorige 18 pagina's was de inhoudsopgave?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |