Was je er uberhaupt dan?quote:
Sabbelenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.
Zo maar eens op een paracetamolletje sabbelen en de trein pakken naar ergens.
Ja, ze hadden alleen nog maar Heineken. Alhoewel de vervanger Amstel nou niet echt veel beter is, maar de Brand was ook op (maar daar ben ik ook niet echt fan van).quote:
Je wilt welquote:
Yuki dr was moet nog opgehangen wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar ik ben het verleerd.
Zo maar eens op een paracetamolletje sabbelen en de trein pakken naar ergens.
Ik heb wel 2 uur geslapen, of wat er voor moest doorgaan.quote:
Niet op een paracetamolquote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt wel
[..]
Yuki dr was moet nog opgehangen worden
Ooh, dat klinkt leuk.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet op een paracetamol
Maar WT is idd welkom om mijn was te doen
Ja nog maar net..quote:
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken benquote:
Ja smerig is dat. Ik snap ook niet dat kleine man altijd op zijn paracetamol kauwt, terwijl het toch halfjes zijn...quote:Op zondag 16 januari 2011 12:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet op een paracetamol
Maar WT is idd welkom om mijn was te doen
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken ben![]()
He Qtjequote:
Ik deel het graagquote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, wat een moment om mee te mogen maken, dankjewel!
Oh. Ja, dat dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:00 schreef tralalalars het volgende:
[..]
nog ff 1 min wachten .. ff nog .... geduld ..... bijna ..... spannend nu .... elk moment nu .... JA!!! nu kan ik ook zeggen dat ik uren wakken ben![]()
dat is best wel lang geleden dat ik zo lang geslapen hebquote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh. Ja, dat dus.
Ik was ook precies om 11 uur wakker
Ja met losse handjesquote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
Wel erg trouwens, ik ben ook ongeveer 2u wakker en in die tijd ff 2 topics geholpen vol te blaffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |