Dat valt nog te bezien, ik heb echt maar wat gedaanquote:
Nou ja ik had bananen en de eieren moesten op voor de 21 e of zo dus ik dacht bak bananentaartquote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt nog nooit bananentaart op.
Je bent wel altijd creatief met bakken oh-oh
Why?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ff die VOH singletjes gedownload
Gewoon, ff luisteren hoe het klinkt als ze NIET op van de zenuwen en half jankend direct moeten zingenquote:
Evilllll!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, ff luisteren hoe het klinkt als ze op van de zenuwen en half jankend direct moeten zingen
Ik maak nooit keetjes, heb je een recept ?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom wel een keetje bij je eten oh-oh als je weer eens iets lekker gemaakt hebt.
Slaat jouw oven niet automagisch af?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak nooit keetjes, heb je een recept ?
![]()
Nou die bananentaart is over een uur klaar
Dat kan ie vast wel maar ik weet niet hoe en ik laat m sowieso liever niet alleen, die oven van mequote:Op zondag 16 januari 2011 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Slaat jouw oven niet automagisch af?
Of laat je hem liever niet alleen?
Ahaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ie vast wel maar ik weet niet hoe en ik laat m sowieso liever niet alleen, die oven van me
Ja dag, jij helpt mij ook nooitquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
Nou oh-oh help mij eens met mijn boodschappenlijstje
quote:
Cat?quote:
Ik ga dadelijk de afwas doen.quote:
Heb ik net gedaan, hele berg van gisteren plus de bakzooiquote:
Hihi met jouw talent geloof ik dat het smaakt maar ik waag me alleen aan de nasiquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik had gisteren Indisch ( smoorvlees , rijst, en komkommersalade ) en vandaag maak ik van wat er over is van het vlees en de rijst nassi met wat prei ui en knoflook dr door.
Met krupuk gebakken uitjes en sambal en zo dr bij.
Morgen maak ik pasta met of kip of spek, pijnboompitten, olijven, en een mozarella / tomaat salade, ook voor 2 dagen. En woensdag mss pannekoeken , of pizza, of iets uit de vriezer van pilaf of zo, of aardappelen met vlees en spinazie, maar net waar ik dan zin in heb.
Ik ga de berg van de hele week tackelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hele berg van gisteren plus de bakzooi
Nou kom maar door met je receptquote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor de smoor ook een bumbu, gebruik ik echt nooit maar deze was wel lekker, en ik had dr natuurlijk wel zelf nog van alles bij geflikkerd.
Maar mn vader vond het heerlijk dus het was echt lekker![]()
Nassi met zakjes/ pakjes vind ik zooooooo goor, maar ik vind sowieso nassi/ bami heel moeilijk echt lekker te maken.
Mensen flikkeren er altijd veel te veel in
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de berg van de hele week tackelen.Nu scheelt het dat ik maar 2 dagen heb gekookt en de andere dagen óf niet thuis was óf opwarmetne had.
Daar heb ik geen recept voor, dat maak ik alleen als ik restjes heb waarmee ik denk dat het lekker wordtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen recept voor, dat maak ik alleen als ik restjes heb waarmee ik denk dat het lekker wordt![]()
Ik heb nu wat smoorvlees over, en rijst van gisteren ( sowieso is oude rijst veel beter dan verse ) en dan wat trassi dr bij, ui, knoflook, pepers. Das alles denk ik.
Toko hierquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik had niks gemarineerd voor die smoor.
Trassi moet je wel goede hebben, van een toko of zo, niet van die conimexmeuk.
Ik heb nog trassi uit Thailand van mn tante
Afwas? Niet echt dus, paar pannen en een stuk of wat borden en bestek.quote:
quote:
Verkeerd geland?quote:
Hoe kun je daar nou trauma's van hebben doos?quote:
Die vieze verrotte luchtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kun je daar nou trauma's van hebben doos?
Oh gelukkig, als ik zie wat er hier in een week doorheen gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afwas? Niet echt dus, paar pannen en een stuk of wat borden en bestek.
Omdat ik deze week nauwelijks gekookt hebt.
Ik maakte dr gisteren zelf een, ook prima te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister een lekker rijsttafeltje gehad bij een Indonesisch restaurant. Diviiiiiine
Tis gedroogde garnaalquote:
Wij hebben er 28 euro p.p. voor gedoktquote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dr gisteren zelf een, ook prima te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Daar heb ik een systeem voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh gelukkig, als ik zie wat er hier in een week doorheen gaat
Trouwens als ik alles laat staan dan ben ik zo door mijn messen heen![]()
Maar is het dan niet lastig afwassen? Dat alles aangekoekt is enzo
Kan ook prima hoor, zolang je inderdaad al die etensresten maar niet laat liggen!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik een systeem voor.Sowieso spoel ik alles af voor ik het neerzet, en de borden laat ik dadelijk weken in heet water. Dan wassen in een nieuw sopje en dan komt het er brandschoon weer uit.
![]()
Ik vind elke dag afwassen toch zo nutteloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben er 28 euro p.p. voor gedoktDure omgeving, waar ons hotelletje zat. Maar het was dan ook wel écht goed klaar gemaakt. Nog nooit zo lekker Indonesische gegeten
![]()
En er kwamen ook celebritieessss
Waar was je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ook als ik het niet zou afspoelen dan blijven etensresten niet lang liggen. Ik heb 3 mini afwasmachientjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan ook prima hoor, zolang je inderdaad al die etensresten maar niet laat liggen!
Bij dit restaurant in Den Dolder gegeten.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben er 28 euro p.p. voor gedoktDure omgeving, waar ons hotelletje zat. Maar het was dan ook wel écht goed klaar gemaakt. Nog nooit zo lekker Indonesische gegeten
![]()
En er kwamen ook celebritieessss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het nog wel meevallen
Lekkerrr!quote:Heb makkelijk te praten, ik kook de Mr ruimt alles op en af dus de vaatwasser wordt ingeladen en die draait 1x per 3 dagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik een systeem voor.Sowieso spoel ik alles af voor ik het neerzet, en de borden laat ik dadelijk weken in heet water. Dan wassen in een nieuw sopje en dan komt het er brandschoon weer uit.
![]()
Ik vind elke dag afwassen toch zo nutteloos.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah, dus jullie wassen ook maar 2 keer per week af!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb makkelijk te praten, ik kook de Mr ruimt alles op en af dus de vaatwasser wordt ingeladen en die draait 1x per 3 dagen.
Ik vond het het zeker waard, maar 56 euro voor 2 bakjes rijst, vier stokjes saté, vier (kleine) bakjes rundvlees, 1 ei, 2 gebakken banaan en 2 gehaktballetjes en groente vind ik niet goedkoop.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind het nog wel meevallen
[..]
Lekkerrr!
[..]
Heb makkelijk te praten, ik kook de Mr ruimt alles op en af dus de vaatwasser wordt ingeladen en die draait 1x per 3 dagen.
Nee iddquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het het zeker waard, maar 56 euro voor 2 bakjes rijst, vier stokjes saté, vier (kleine) bakjes rundvlees, 1 ei, 2 gebakken banaan en 2 gehaktballetjes en groente vind ik niet goedkoop.
Ik zat hartstikke vol na afloop, dus het was prima gedoseerd allemaal.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee iddmaar meestal zijn rijsttafels toch wel wat groter dan dat
Dan ist goedquote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat hartstikke vol na afloop, dus het was prima gedoseerd allemaal.
Dat geloof ik graag!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, voor dat geld zet ik je wel wat meer voor je neus GB
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dus jullie wassen ook maar 2 keer per week af!*wijst*
Een vaatwasser zou voor mij een uitkomst zijn, maar ik vind het teveel geld voor iets wat eigenlijk pure luiigheid van mijn kant is. En ik erger me niet echt aan een vol stukje aanrecht, dus ik blijf gewoon stapelen.
Ik dus ook niet. Als ze al een restje krijgen, dan uit de hand.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik laat de honden echt zelden mn bord schoonlikken, eigenlijk nooit, als er iets over blijft wat ze mogen hebben dan krijgen ze het in hun eigen bakjes
Dan komen we toch over 3 dagen?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een rijsttafel heb ik minstens 2 dagen de tijd nodig, dus sorry
Oef en ik heb net je link opgeslagenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het het zeker waard, maar 56 euro voor 2 bakjes rijst, vier stokjes saté, vier (kleine) bakjes rundvlees, 1 ei, 2 gebakken banaan en 2 gehaktballetjes en groente vind ik niet goedkoop.
Hij zei toch niet wanneer?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een rijsttafel heb ik minstens 2 dagen de tijd nodig, dus sorry
Ik ook. Maar ik ben er nog steeds niet groot genoeg voor vinnik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik ook een vaatwassert hoor
Ik wel, maar m'n huis nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben er nog steeds niet groot genoeg voor vinnik.
Als dit huis bij aankoop een vaatwassert had gehad, dan had ik hem er zeker niet uitgesloopt. Maja, je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
AfwasmachineIk heb een bloedhekel aan afwassen, dus ik ruim dat ding met plezier in en uit
quote:
Dat deed ik ook altijdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het voor 1 persoon echt totale onzin, en ik vind afwassen geen ramp, ik doe onder het koken al een boel, en ik droog nooit af maar zet alles in mn afdruiprek
Nou ja en dat dus, echt millieuvriendelijk is het niet, ik vind het echt onzinquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Ml-etje het volgende:
Moet bekennen dat die vaatwasser best een hoop geld kost.
Water-elektriciteit. Schoonmaaktabletten, ontharder, reinigingbeurt en luchtverfrissertjes![]()
En ik kan hem niet inruimen althans dan past er minder in dan bij wie dan ook.
Ruim hem wel uit
Moeten we doen; wat zal ze d'r de schijtbalen van hebbenquote:
Ik kook zo snel (pakjesssss...) dat ik voor tussendoor afwassen geen tijd heb. Maar afdruiprek is ook mijn grote vriend.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het voor 1 persoon echt totale onzin, en ik vind afwassen geen ramp, ik doe onder het koken al een boel, en ik droog nooit af maar zet alles in mn afdruiprek
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Rewimo het volgende:
Nou ja ik heb gewoon een hekel aan huishouden
Wat me eraan doet denken dat ik vanmiddag het een en ander aan was wil wegwerken. Daar heb ik geen hekel aan trouwens
Klopt hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja en dat dus, echt millieuvriendelijk is het niet, ik vind het echt onzin
Jij weet nu waar ze woont he? Toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Moeten we doen; wat zal ze d'r de schijtbalen van hebben
Daarom heb ik een klein stukje aanrecht gereserveerd. Anders zou het echt gaan stapelen tot mijn servies op was en dat is echt te gek.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb gewoon een teiltje voor de afwas is ie vol word het gedaan op de meest vreemde tijden vaak
Ja wel z'n gangetje, gister bij 2 huizen wezen kijken, volgende zaterdag weer, die zaterdag erna is het open huis bij sommigen, dus hoop te zienquote:Op zondag 16 januari 2011 13:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn keuken is giga, ik heb er een jaar over gedaan de keukenkastjes vol te stouwen. Dus uiteraard zit er nu een hoop crap in die ik maar één keer per jaar gebruik.
![]()
Maar da's dus al één huizenzoek criterium voor jullie.Hoe staat het met de hypotheek- en huizenjacht trouwens?
Maar nog niet hét huis gevonden dus? Of zijn jullie je echt nog aan het oriënteren?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wel z'n gangetje, gister bij 2 huizen wezen kijken, volgende zaterdag weer, die zaterdag erna is het open huis bij sommigen, dus hoop te zienEn er was gister weer een leuke op Funda waar we óók weer willen gaan kijken
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:39 schreef Strega het volgende:
Nou wat een fijne TT, bedankt Oh-Oh![]()
Midas is inderdaad weer thuis! Heerlijk, Hij rent en springt en speelt weer.
Dat lusteloze is helemaal weg.
De kliniek belde vanmorgen dat hij koortsvrij was.
Iedereen hier blij, Jamie heeft hem gelijk helemaal gewassen, Tashi is alweer met hem aan het spelen.
Meneer zit alweer voor zijn eigen breedbeeld, (het raam met doorzichtig voederhuisje) te kijken.
Nu maar eerst met z'n allen brunchen!
In Bleiswijk staan ook wat leuke huisjes te koop nu!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wel z'n gangetje, gister bij 2 huizen wezen kijken, volgende zaterdag weer, die zaterdag erna is het open huis bij sommigen, dus hoop te zienEn er was gister weer een leuke op Funda waar we óók weer willen gaan kijken
Of nooit meer dan een jaar ergens blijven wonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Alles wat je een jaar niet meer aangeraakt/gebruikt hebt kun je gelijk weggooien. Scheelt een hoop inpakwerk.
Jij bezige bij!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:36 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooooooo, hele keuken gepoetst. De kastjes moesten weer eens gesopt worden![]()
Straks even dweilen, want mevrouw Poes werd een beetje rellerig in dat nachtje dat we weg waren
Ik ga ook es even naar buiten. Net in de tuin was het inderdaad heerlijk!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo en weer terug, ik had geen winterjas aan, slechts een vest, en het was zoooooooo zalig buiten![]()
![]()
![]()
Nee nog niet denk ik, gister wel echt een leuke gezien, maar daar was de keuken niet zo best van (als in; heel klein, dus ook weinig van te maken). Wel een leuke wijk, en daar stond dus gister een nieuw huisje te koop wat er stukken beter uit zagquote:Op zondag 16 januari 2011 13:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar nog niet hét huis gevonden dus? Of zijn jullie je echt nog aan het oriënteren?
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
In Bleiswijk staan ook wat leuke huisjes te koop nu!![]()
Snel in Rotterdam, snel in Den Haag, wat wil je nog meer?
Beter wat te lang rondkijken dan een miskoop doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet denk ik, gister wel echt een leuke gezien, maar daar was de keuken niet zo best van (als in; heel klein, dus ook weinig van te maken). Wel een leuke wijk, en daar stond dus gister een nieuw huisje te koop wat er stukken beter uit zagDus das wel een kanshebber
Ga samenwonen! Threesome!quote:[..]Ik wil een hypotheek en jij wil er van af, toch?
Ja klopt, qua ligging is het wel leukquote:Op zondag 16 januari 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
Ik doelde meer op andere huisjes hier.
Maar ik weet niet of deze regio uberhaupt interessant voor jullie is. Geen idee.
Het is hier in elk geval goed te betalen vergeleken met er omheen en je zit evengoed vlakbij de grote steden en dicht bij de snelweg. Het was maar een idee
Dat laatste zal opgelost worden door een eigen station (hier bij de aansluiting met de A12 in de buurt begreep ik) maar het is idd heel dorps, dus als je daar niet van houdt dan houdt het opquote:Op zondag 16 januari 2011 15:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja klopt, qua ligging is het wel leukMaar iets te dorps, en iets te slecht te bereiken met OV
Ja precies, gelukkig wil niet iedereen hetzelfdequote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zal opgelost worden door een eigen station (hier bij de aansluiting met de A12 in de buurt begreep ik) maar het is idd heel dorps, dus als je daar niet van houdt dan houdt het op![]()
Ik hou heel erg van dorps, zou nooit in een grote stad willen wonen (zou er doodongelukkig worden) dus ik zoek het graag zelf op als ik er behoefte aan heb, maar keer weer graag terug naar het dorpse daarna. Maar da's puur persoonlijk idd.
In welke mega stad ben jij ook al weer opgegroeid?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar jullie zijn beide ook provinciaaltjes natuurlijk
Papendrecht DCquote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In welke mega stad ben jij ook al weer opgegroeid?
Provinciaaltjessss jeeeee Stadse jonguh jijquote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Klopt, dat was ook even de bedoeling en is lekker.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja precies, gelukkig wil niet iedereen hetzelfde![]()
Hoe is jouw weekendje?ik heb je weinig gezien hier de afgelopen dagen?
That's what I'm sayingquote:
Nah das ook wel beetje waar wij naar toe willenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een stadsmens, maar ik woon nu wel aan de rand van de stad, en ik werk in het centrum, dus ik hoef van beide niks te missen
Ik laat mijn oerwoud gewoon oerwoud zijn tot ergens eind maartquote:Op zondag 16 januari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook even de bedoeling en is lekker.
Gewoon even een paar dagen rust, is even nodig soms![]()
Ik zit nog steeds in badjas () en heb heel slecht (niet) geslapen vannacht, dus ik ga zo nog even een Ingetje doen. Maar eerst even naar het tuincentrum, want de tuin hier is een compleet oerwoud geworden en daar moet ik ook maar eens een beginnetje me gaan maken.
Niets mis met provinciaaltjesquote:Op zondag 16 januari 2011 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ja da's ideaal voor jou dan, best of both worldsquote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben echt een stadsmens, maar ik woon nu wel aan de rand van de stad, en ik werk in het centrum, dus ik hoef van beide niks te missen
Heb je niet aan de wax-actie meegedaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik laat mijn oerwoud gewoon oerwoud zijn tot ergens eind maart![]()
Poor puppy!quote:
Was dat bij de intratuin dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je niet aan de wax-actie meegedaan?
Jezus fuck, he was having a ballquote:
Als ik het durfde deed ik hetquote:Op zondag 16 januari 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ga je in je badjas naar het tuincentrum Anne Flodder?
quote:Op zondag 16 januari 2011 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je niet aan de wax-actie meegedaan?
Lekker toch, soms moet je gewoon ff lekker autist zijn en een beetje schijt aan de wereld hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, dat was ook even de bedoeling en is lekker.
Gewoon even een paar dagen rust, is even nodig soms![]()
Ik zit nog steeds in badjas () en heb heel slecht (niet) geslapen vannacht, dus ik ga zo nog even een Ingetje doen. Maar eerst even naar het tuincentrum, want de tuin hier is een compleet oerwoud geworden en daar moet ik ook maar eens een beginnetje me gaan maken.
Ik was net echt in oude joggingbroek op oude gympen met vies oud fleecevest het veld in, want modderbad, boeiequote:
Nee het bed van Manhattan is zaligheidquote:Op zondag 16 januari 2011 15:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou in sommige steden nog wel kunnen wonen, maar Rotterdam vind ik echt drie keer niks.
Kan ook zijn omdat het altijd regent als ik er ben, maar tochIk word er een beetje depressief van.
Niet van het bed in Manhattan trouwens
Met dat staartje bijna in zijn gatje?quote:
Same here.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben hier ook wel eens een paar dagen niet geweest, niemand die me mist
Is goeddddquote:Op zondag 16 januari 2011 15:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
Zullen we elkaar de volgende keer missen?
Ja precies, dat heb je al snel in R'dam. Geen parkeerplek of je kan bij je huis nog welgeteld 1 parkeerplek kopen voor een bizar bedrag. En als je dan 2 auto's hebt is het pech óf nog een parkeerplek kopen. En als iemand een dagje op visite komt kunnen ze ff 2 tientjes in de parkeerautomaat gooien.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het bed van Manhattan is zaligheid
Dat uitzicht vanuit het bed ook!
Maar midden in zo'n stad, blergh. Als je dan visite krijgt heb je elke keer dat gekut met waar ze moeten parkeren enzo. En jij zelf ook.
Ja, Chico heeft als enige van de chinezen hier correcte staartdracht, die krulstaarten omhoog das een fokfout, echt waarquote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met dat staartje bijna in zijn gatje?
Psies. Ik ben zelfs niet naar mijn vader's verjaardag gegaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker toch, soms moet je gewoon ff lekker autist zijn en een beetje schijt aan de wereld hebben
Ah okeequote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies. Ik ben zelfs niet naar mijn vader's verjaardag gegaan.
Gewoon even niets. Dus dat doe ik volgend weekend, die maandag gaan ze dan ook weer naar Afrika voor een tijdje, dus dat kan dan mooi tegelijk.
Joh!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, Chico heeft als enige van de chinezen hier correcte staartdracht, die krulstaarten omhoog das een fokfout, echt waar
quote:
Ja ik vind het ook geweldig voor zequote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah okeeLeuk voor ze dat ze weer gaan!
En hoe doen ze het dan? Georganiseerde rondreis oid? Het lijken me nou niet landen om daar ff zonder plan zelf rond te gaan trekken iigquote:Op zondag 16 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook geweldig voor zeKenia en Zimbabwe gaan ze heen deze keer.
En afgelopen week op de Vakantiebeurs hebben ze alweer inspiratie opgedaan voor de volgende Afrika reis
Weet je naar welke parken ze in Kenia gaan?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook geweldig voor zeKenia en Zimbabwe gaan ze heen deze keer.
En afgelopen week op de Vakantiebeurs hebben ze alweer inspiratie opgedaan voor de volgende Afrika reis
Als je een hotel hebt en dus wel gewoon vervoer van punt A naar punt B, valt een safari zelf prima te regelen. Is ons gelukt in ieder gevalquote:Op zondag 16 januari 2011 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoe doen ze het dan? Georganiseerde rondreis oid? Het lijken me nou niet landen om daar ff zonder plan zelf rond te gaan trekken iigDat was achteraf in Egypte al best een hele opgaaf
Mjah ik bedoelde meer dat tweede dus, dat je daar alleen een hotelletje hebt en lekker zelf met een reisgids onder je arm er op uit gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 15:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je een hotel hebt en dus wel gewoon vervoer van punt A naar punt B, valt een safari zelf prima te regelen. Is ons gelukt in ieder geval![]()
Maar je moet dus absoluut niet zo stom zijn om even in je eentje naar de markt te gaan (twee mensen uit ons hotel deden dat wel, nou die hadden echt mazzel dat een taxi chauffeur ze een soort van gered heeft, want al die mensen willen iets aan de Westerse mensen verkopen en als je niks koopt vinden ze dat niet leuk, zeg maar).
Zalige foto!quote:
Nog niet, maar ik krijg hun hele reisschema per dag altijd, voor als er iets is.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet je naar welke parken ze in Kenia gaan?![]()
Ja! Die met dat baby-neushoorntje in huis?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zalige foto!
[..]
Nog niet, maar ik krijg hun hele reisschema per dag altijd, voor als er iets is.
Dus van de week weet ik hetVorig jaar zijn ze daar ook geweest als gedeelte van een georganiseerde rondreis, nu willen ze langer in die regio blijven en meer zelf doen. Dus ben benieuwd!
Ik zag gister een geweldig programma op Animal Planet over Imire Wildpark in Oost-Zimbabwe, waar ze ook een reddings/fokprogramma hebben lopen voor de black rhino's. Mooi daar ook zeg!
Ja, precies.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah ik bedoelde meer dat tweede dus, dat je daar alleen een hotelletje hebt en lekker zelf met een reisgids onder je arm er op uit gaat
Oh, ik ben benieuwd!quote:Op zondag 16 januari 2011 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zalige foto!
[..]
Nog niet, maar ik krijg hun hele reisschema per dag altijd, voor als er iets is.
Dus van de week weet ik hetVorig jaar zijn ze daar ook geweest als gedeelte van een georganiseerde rondreis, nu willen ze langer in die regio blijven en meer zelf doen. Dus ben benieuwd!
Ik zag gister een geweldig programma op Animal Planet over Imire Wildpark in Oost-Zimbabwe, waar ze ook een reddings/fokprogramma hebben lopen voor de black rhino's. Mooi daar ook zeg!
Hehe jaquote:Op zondag 16 januari 2011 15:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, precies.
Vlak bij ons hotel zat een soort van "mall" met winkeltjes en eettentjes enzo en daar kon je gewoon heen (met daglicht dan, zelfs schemer was al niet veilig, maar da's meer omdat ze daar als gekken rijden). Ons hotel zat dan ook in een wijk waar de rijke Kenianen woonden zeg maar.
Ik wil ook weer naar Afrika.quote:
Ja! Ik heb de hele tijd zitten kijken, 'There's a rhino in my house!'.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! Die met dat baby-neushoorntje in huis?
Afrikaquote:Op zondag 16 januari 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Afrika en Zuid-Amerika trekken mij echt totaal niet.
Oh en Noord-Amerika nog minder
En een huis.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook
En Azie, en Noord-Amerika, en Zuid-Amerika, en Australie
Momenteel eerst maar eens een huisquote:Op zondag 16 januari 2011 15:56 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso kán er heel veel, het is maar net waar je prioriteit ligt
Ik vind 'm mooi. Al is het uiteraard nog een beetje kut, omdat er iets fout staat waardoor niemand dus UI's van anderen zietquote:
Al dat soort dingetjes zal ook vast nog aan gewerkt en opgelost wordenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm mooi. Al is het uiteraard nog een beetje kut, omdat er iets fout staat waardoor niemand dus UI's van anderen zietmaar dat zullen we maar als schoonheidsfoutje zien
Ja hoor, er is gewoon een topic overquote:Op zondag 16 januari 2011 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Al dat soort dingetjes zal ook vast nog aan gewerkt en opgelost worden
Ik doe met je mee!quote:Op zondag 16 januari 2011 16:02 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo weer off, druk druk druk enzo
Ik vind Haarlem wel een leuke stadquote:Op zondag 16 januari 2011 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 44 jaar in de stad gewoond (Haarlem), maar ik mis het voor geen meter. Ik wil echt niet meer weg hier
Ik denk dat als ik wat ouder ben (no punquote:Op zondag 16 januari 2011 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb 44 jaar in de stad gewoond (Haarlem), maar ik mis het voor geen meter. Ik wil echt niet meer weg hier
Scandinavie lijkt me ook erg gaaf, en het oostblok. Ik wil nog steeds naar Tsjernobyl, en gewoon iets als Ruslandquote:Op zondag 16 januari 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou graag naar Japan gaan, en China, en Nieuw Zeeland en Australië , maar ook naar Scandinavië , Ierland of Schotland
Niet als je naar Woerden gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik wat ouder ben (no pun) of kids heb ik ook wat meer voordelen aan een durp zie. Momenteel vind ik het gewoon lekker dat je zo ff naar de bios kan, of 's avonds en in het weekend naar een supermarkt en/of avondwinkel ofzo. En je lekker lopend of op je fiets naar de kroeg kan gaan
Is het ook. Maar toch mis ik het niet.quote:
Mwah, sommige winkels zijn hier langer open dan in Haarlemquote:Op zondag 16 januari 2011 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik denk dat als ik wat ouder ben (no pun) of kids heb ik ook wat meer voordelen aan een durp zie. Momenteel vind ik het gewoon lekker dat je zo ff naar de bios kan, of 's avonds en in het weekend naar een supermarkt en/of avondwinkel ofzo. En je lekker lopend of op je fiets naar de kroeg kan gaan
quote:Op zondag 16 januari 2011 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
En ik ga straks ook uit eten....
In delft, dus met de auto
Hmm, daar gaat de 'alles lekker lopend of op de fiets doen'-theorie
Ik ben opgegroeid in een durrup en als kind was dat wel fijn. Zoals je zegt; lekker veel plek om te spelen. Maar toen ik eenmaal naar de middelbare school ging vond ik het steeds vervelender worden. Had eigenlijk geen contacten meer in het dorp maar moest wel elke keer 8 km fietsen (door weer en wind) voor ik bij school of vriendinnetjes was. En als het donker was altijd vragen of mijn ouders konden rijden.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mwah, sommige winkels zijn hier langer open dan in HaarlemBios hebben we ook in de buurt, drinken doen we niet dus dat missen we niet - bovendien zou je dat hier prima op fietsafstand kunnen doen
) En we zijn allebei geen uitgaanders (behalve uit eten gaan
) dus dat missen we sowieso niet. Voor een kind is het natuurlijk heerlijk om "buiten" op te groeien. Alle ruimte, lekker spelen, kamperen in de tuin met vriendjes en noem maar op
Hutje op de hei?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik ben in 3 minuutjes lopen bij een supermarkt of een restaurant![]()
Maar later als ik groot ben wil ik zelfs BUITEN een dorp wonen
Hutje aan het waterquote:
Las net je update in het topic van Vamp; ben benieuwd naar de foto'squote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
whow, wereldreizigers, ben nooit verder geweest dan Italie en heb nog noooooooit gevlogen zelfs, niet bang of zo maar is er nooit van gekomen, burgertrut als ik ben![]()
prachtige foto's trouwens
Haha als het alleen aan mij had gelegen was ik ook nooit zover gegaan hoor, maar gelukkig heb ik hele lieve schoonouders die een keer met z'n allen een verre reis wilden makenquote:Op zondag 16 januari 2011 16:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
whow, wereldreizigers, ben nooit verder geweest dan Italie en heb nog noooooooit gevlogen zelfs, niet bang of zo maar is er nooit van gekomen, burgertrut als ik ben![]()
prachtige foto's trouwens
Wat gaaf dat je zo dichtbij bent geweest! Waar ben jij geweest in Zuid-Afrika? Wij hadden een auto en zijn van Kaapstad naar Johannesburg gereden (met een stukje vliegen). Ik heb ook veel giraffen gezien en veel zebra's. Helaas net niet de big Fivequote:Op zondag 16 januari 2011 16:35 schreef Cat22 het volgende:
Ook mooie foto's Oognip.![]()
Ik heb helaas niet veel olifanten gezien toen ik daar was. Maar wel veel giraffenen toen ik heb paard gereden heel dichtbij allerlei beesten geweest. Graseters uiteraard.
Ik heb ook Kaapstad-Joburg gedaan. Met een groepsreis, zonder vliegen. Wij zijn het binnenland ingegaan dus Durban links laten liggen.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat gaaf dat je zo dichtbij bent geweest! Waar ben jij geweest in Zuid-Afrika? Wij hadden een auto en zijn van Kaapstad naar Johannesburg gereden (met een stukje vliegen). Ik heb ook veel giraffen gezien en veel zebra's. Helaas net niet de big Five
Smakelijk!quote:
Wij hebben ook Durban links laten liggen, we hebben alleen na 2 weken van Porth Elisabeth naar Durban gevlogen en van daaruit onder andere naar het krugerpark. Wij zijn in totaal een maand geweest en ook de sloppenwijken enzo bekeken, heel indrukwekkend! Hoe lang ben jij geweest?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ook Kaapstad-Joburg gedaan. Met een groepsreis, zonder vliegen. Wij zijn het binnenland ingegaan dus Durban links laten liggen.
27 dagen. Wij zijn ook naar Kruger park geweest (wie niet, als je daar bent?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben ook Durban links laten liggen, we hebben alleen na 2 weken van Porth Elisabeth naar Durban gevlogen en van daaruit onder andere naar het krugerpark. Wij zijn in totaal een maand geweest en ook de sloppenwijken enzo bekeken, heel indrukwekkend! Hoe lang ben jij geweest?
Waarmee?quote:
Watissur?quote:
Awwwquote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Het zit een beetje tegen gewoon
Mn huis is een bende omdat ik aan het opruimen ben (ziet u de logica?) en nu kreeg ik een ingepakte kast op mn teen
Dus ik zit nu op de bank (wat ik eigenlijk niet mag van mezelf want ik moet muren opmeten en rommel opruimen)
Evillll kast!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:25 schreef tombolafan het volgende:
Het zit een beetje tegen gewoon
Mn huis is een bende omdat ik aan het opruimen ben (ziet u de logica?) en nu kreeg ik een ingepakte kast op mn teen
Dus ik zit nu op de bank (wat ik eigenlijk niet mag van mezelf want ik moet muren opmeten en rommel opruimen)
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
Wat Cat zegt, het moet eerst een rommel worden voor het mooi wordt.
uhuh, en hoer meer / langer de rommel is, hoe mooier het wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 17:27 schreef Ml-etje het volgende:
Wat Cat zegt, het moet eerst een rommel worden voor het mooi wordt.
Eigenlijk moet alles meteen gebeuren van me, als ik het eenmaal in mn hoofd hebquote:Op zondag 16 januari 2011 17:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awwwje kan toch niet alles tegelijk?
Wat moet er nu nog perse gebeuren?
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
uhuh, en hoer meer / langer de rommel is, hoe mooier het wordt
mijn kamer wordt volgens die logica ooit supermooi
Bij jou heet dat gigolo.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]Die ben ik nog niet tegen gekomen in mn rommel
Als het een leuke is dan hou ik hemquote:
Ik heb er speciaal voor jou geen termijn aan gehangen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
uhuh, en hoer meer / langer de rommel is, hoe mooier het wordt
mijn kamer wordt volgens die logica ooit supermooi
Wat zit je dan nog achter de laptop!? Opruimen jij!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het een leuke is dan hou ik hem
Eerst opmetenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zit je dan nog achter de laptop!? Opruimen jij!
Zo wel: rood lampje erboven en in het raamkozijn zettenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef tombolafan het volgende:
Die ben ik nog niet tegen gekomen in mn rommel
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo wel: rood lampje erboven en in het raamkozijn zetten
Pic!quote:
Zo ik altijd tegen mammaELisaB zeg: "Overal is markt voor; probeer het gewoon een keer!"quote:Op zondag 16 januari 2011 18:02 schreef tombolafan het volgende:
Mmmmmm, pooier worden, is ook wel iets idd
Ja, ik ga beide posten (hoe het nu is en hoe ik het wil), en dan mogen jullie zeggen wat je leuker vindtquote:
Goed idee, ben benieuwdquote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik ga beide posten (hoe het nu is en hoe ik het wil), en dan mogen jullie zeggen wat je leuker vindt(Cat, niet verraden hoe het nu is
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfffffffffffffffffffffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga beide posten (hoe het nu is en hoe ik het wil), en dan mogen jullie zeggen wat je leuker vindt(Cat, niet verraden hoe het nu is
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ooooooooooooooooit gaat de bank vervangen worden voor gewoon een 2-3 zits ipv een hoekbankachtig iets (en als ik weer groot ben wil ik een echte hoekbank)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Als mijn bank echt oud en op is, komt hier een eckte grote hoekbank. Ik heb er nu plek zat voor en dat zit volgens mij nog net iets lekkerder. En ik kan er meer bezoek op kwijt.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
En ooooooooooooooooit gaat de bank vervangen worden voor gewoon een 2-3 zits ipv een hoekbankachtig iets (en als ik weer groot ben wil ik een echte hoekbank)
'quote:Op zondag 16 januari 2011 18:36 schreef Rewimo het volgende:
Wat is dat rechthoekje met dezelfde kleur als de bank?
Mwah, dan weet ik niet zo goed waar mn tv moetquote:Is de bank met de rug tegen de schuine muur nog een optie?
Nee, dat is een boekenkastquote:Op zondag 16 januari 2011 18:38 schreef Oognip het volgende:
Is dat helemaal links een piano ofzo? Anders kun je daar toch niet meer achter gaan zitten?
nee, dat is de deur naar de halquote:
Ze heeft een appartement.quote:
Die zie ik nu ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 18:37 schreef tombolafan het volgende:
Mwah, dan weet ik niet zo goed waar mn tv moet
Op het bovenste plaatje op dat zwarte bovenin, op het onderste plaatje op het witte naast de boekenkastquote:
Aha via de deur naar de hal komt bezoek en jijzelf binnen?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat is een boekenkast
[..]
nee, dat is de deur naar de halDie andere deur is de deur naar de tuin
Die kunnen ook een voor en achterdeur hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze heeft een appartement.![]()
En geen piano Oognip.
Ja, dat wilde ik eerst ook, maar mn koelkast kan bijna nergens anders, dus die staat daar toch maarquote:Op zondag 16 januari 2011 18:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aha via de deur naar de hal komt bezoek en jijzelf binnen?
Dan zou ik die deur en de muur waar de deur aan grenst als je binnenkomt zo "plat" mogelijk aankleden. Dus dat je niet tegen een hoge kast aankijkt als je binnen komt, dat geeft een ruimtelijker gevoel.
Op foto 2? Een zwarte wandkastquote:
Jep die. Op foto 1 is ie ook maar dan kleiner toch? Misschien gaat het je inderdaad vervelen als je tafel zo in het midden staat. Wat Rewimo zegt dus.quote:
Op foto 1 is het een andere zwarte kastquote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep die. Op foto 1 is ie ook maar dan kleiner toch? Misschien gaat het je inderdaad vervelen als je tafel zo in het midden staat. Wat Rewimo zegt dus.
En de kast die daar staat dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef oh-oh het volgende:
Foto 2 en dan de tafel tegen de schuine wand, als je dan met meer dan 2 mensen er aan zit kun je hem altijd nog wat meer de kamer in trekken.
quote:Zo,ik zit ook aan mn eten.
Net alle honden gewassen, nog een ronde gedaan, en de voorraadkast in de berging es onder handen genomen
Maar ik heb OOK een mac, waar ik mn foto's op doe enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh en het bureau flikkerde ik dr uit, je hebt een laptop, dus aan je tafel heb je voldoende
Noem jij ons asociaal?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Eindelijk visiteloos, nu asociaal ff internetten
Nee, das idd niet praktischquote:Op zondag 16 januari 2011 19:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, 2 vind ik leuker, maar een tafel midden in de ruimte lijkt me alles behalve praktisch
Oh, inmiddels stond er al een nieuwe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |