Dat valt nog te bezien, ik heb echt maar wat gedaanquote:
Nou ja ik had bananen en de eieren moesten op voor de 21 e of zo dus ik dacht bak bananentaartquote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt nog nooit bananentaart op.
Je bent wel altijd creatief met bakken oh-oh
Why?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ff die VOH singletjes gedownload
Gewoon, ff luisteren hoe het klinkt als ze NIET op van de zenuwen en half jankend direct moeten zingenquote:
Evilllll!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, ff luisteren hoe het klinkt als ze op van de zenuwen en half jankend direct moeten zingen
Ik maak nooit keetjes, heb je een recept ?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom wel een keetje bij je eten oh-oh als je weer eens iets lekker gemaakt hebt.
Slaat jouw oven niet automagisch af?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak nooit keetjes, heb je een recept ?
![]()
Nou die bananentaart is over een uur klaar
Dat kan ie vast wel maar ik weet niet hoe en ik laat m sowieso liever niet alleen, die oven van mequote:Op zondag 16 januari 2011 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Slaat jouw oven niet automagisch af?
Of laat je hem liever niet alleen?
Ahaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ie vast wel maar ik weet niet hoe en ik laat m sowieso liever niet alleen, die oven van me
Ja dag, jij helpt mij ook nooitquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
Nou oh-oh help mij eens met mijn boodschappenlijstje
quote:
Cat?quote:
Ik ga dadelijk de afwas doen.quote:
Heb ik net gedaan, hele berg van gisteren plus de bakzooiquote:
Hihi met jouw talent geloof ik dat het smaakt maar ik waag me alleen aan de nasiquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik had gisteren Indisch ( smoorvlees , rijst, en komkommersalade ) en vandaag maak ik van wat er over is van het vlees en de rijst nassi met wat prei ui en knoflook dr door.
Met krupuk gebakken uitjes en sambal en zo dr bij.
Morgen maak ik pasta met of kip of spek, pijnboompitten, olijven, en een mozarella / tomaat salade, ook voor 2 dagen. En woensdag mss pannekoeken , of pizza, of iets uit de vriezer van pilaf of zo, of aardappelen met vlees en spinazie, maar net waar ik dan zin in heb.
Ik ga de berg van de hele week tackelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hele berg van gisteren plus de bakzooi
Nou kom maar door met je receptquote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor de smoor ook een bumbu, gebruik ik echt nooit maar deze was wel lekker, en ik had dr natuurlijk wel zelf nog van alles bij geflikkerd.
Maar mn vader vond het heerlijk dus het was echt lekker![]()
Nassi met zakjes/ pakjes vind ik zooooooo goor, maar ik vind sowieso nassi/ bami heel moeilijk echt lekker te maken.
Mensen flikkeren er altijd veel te veel in
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de berg van de hele week tackelen.Nu scheelt het dat ik maar 2 dagen heb gekookt en de andere dagen óf niet thuis was óf opwarmetne had.
Daar heb ik geen recept voor, dat maak ik alleen als ik restjes heb waarmee ik denk dat het lekker wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |