Dat valt nog te bezien, ik heb echt maar wat gedaanquote:
Nou ja ik had bananen en de eieren moesten op voor de 21 e of zo dus ik dacht bak bananentaartquote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb echt nog nooit bananentaart op.
Je bent wel altijd creatief met bakken oh-oh
Why?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, ff die VOH singletjes gedownload
Gewoon, ff luisteren hoe het klinkt als ze NIET op van de zenuwen en half jankend direct moeten zingenquote:
Evilllll!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon, ff luisteren hoe het klinkt als ze op van de zenuwen en half jankend direct moeten zingen
Ik maak nooit keetjes, heb je een recept ?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom wel een keetje bij je eten oh-oh als je weer eens iets lekker gemaakt hebt.
Slaat jouw oven niet automagisch af?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak nooit keetjes, heb je een recept ?
![]()
Nou die bananentaart is over een uur klaar
Dat kan ie vast wel maar ik weet niet hoe en ik laat m sowieso liever niet alleen, die oven van mequote:Op zondag 16 januari 2011 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Slaat jouw oven niet automagisch af?
Of laat je hem liever niet alleen?
Ahaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ie vast wel maar ik weet niet hoe en ik laat m sowieso liever niet alleen, die oven van me
Ja dag, jij helpt mij ook nooitquote:Op zondag 16 januari 2011 12:33 schreef Ml-etje het volgende:
Nou oh-oh help mij eens met mijn boodschappenlijstje
quote:
Cat?quote:
Ik ga dadelijk de afwas doen.quote:
Heb ik net gedaan, hele berg van gisteren plus de bakzooiquote:
Hihi met jouw talent geloof ik dat het smaakt maar ik waag me alleen aan de nasiquote:Op zondag 16 januari 2011 12:40 schreef oh-oh het volgende:
Nou, ik had gisteren Indisch ( smoorvlees , rijst, en komkommersalade ) en vandaag maak ik van wat er over is van het vlees en de rijst nassi met wat prei ui en knoflook dr door.
Met krupuk gebakken uitjes en sambal en zo dr bij.
Morgen maak ik pasta met of kip of spek, pijnboompitten, olijven, en een mozarella / tomaat salade, ook voor 2 dagen. En woensdag mss pannekoeken , of pizza, of iets uit de vriezer van pilaf of zo, of aardappelen met vlees en spinazie, maar net waar ik dan zin in heb.
Ik ga de berg van de hele week tackelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan, hele berg van gisteren plus de bakzooi
Nou kom maar door met je receptquote:Op zondag 16 januari 2011 12:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had voor de smoor ook een bumbu, gebruik ik echt nooit maar deze was wel lekker, en ik had dr natuurlijk wel zelf nog van alles bij geflikkerd.
Maar mn vader vond het heerlijk dus het was echt lekker![]()
Nassi met zakjes/ pakjes vind ik zooooooo goor, maar ik vind sowieso nassi/ bami heel moeilijk echt lekker te maken.
Mensen flikkeren er altijd veel te veel in
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga de berg van de hele week tackelen.Nu scheelt het dat ik maar 2 dagen heb gekookt en de andere dagen óf niet thuis was óf opwarmetne had.
Daar heb ik geen recept voor, dat maak ik alleen als ik restjes heb waarmee ik denk dat het lekker wordtquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik geen recept voor, dat maak ik alleen als ik restjes heb waarmee ik denk dat het lekker wordt![]()
Ik heb nu wat smoorvlees over, en rijst van gisteren ( sowieso is oude rijst veel beter dan verse ) en dan wat trassi dr bij, ui, knoflook, pepers. Das alles denk ik.
Toko hierquote:Op zondag 16 januari 2011 12:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik had niks gemarineerd voor die smoor.
Trassi moet je wel goede hebben, van een toko of zo, niet van die conimexmeuk.
Ik heb nog trassi uit Thailand van mn tante
Afwas? Niet echt dus, paar pannen en een stuk of wat borden en bestek.quote:
quote:
Verkeerd geland?quote:
Hoe kun je daar nou trauma's van hebben doos?quote:
Die vieze verrotte luchtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kun je daar nou trauma's van hebben doos?
Oh gelukkig, als ik zie wat er hier in een week doorheen gaatquote:Op zondag 16 januari 2011 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afwas? Niet echt dus, paar pannen en een stuk of wat borden en bestek.
Omdat ik deze week nauwelijks gekookt hebt.
Ik maakte dr gisteren zelf een, ook prima te doenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:57 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb gister een lekker rijsttafeltje gehad bij een Indonesisch restaurant. Diviiiiiine
Tis gedroogde garnaalquote:
Wij hebben er 28 euro p.p. voor gedoktquote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte dr gisteren zelf een, ook prima te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Daar heb ik een systeem voor.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh gelukkig, als ik zie wat er hier in een week doorheen gaat
Trouwens als ik alles laat staan dan ben ik zo door mijn messen heen![]()
Maar is het dan niet lastig afwassen? Dat alles aangekoekt is enzo
Kan ook prima hoor, zolang je inderdaad al die etensresten maar niet laat liggen!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik een systeem voor.Sowieso spoel ik alles af voor ik het neerzet, en de borden laat ik dadelijk weken in heet water. Dan wassen in een nieuw sopje en dan komt het er brandschoon weer uit.
![]()
Ik vind elke dag afwassen toch zo nutteloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben er 28 euro p.p. voor gedoktDure omgeving, waar ons hotelletje zat. Maar het was dan ook wel écht goed klaar gemaakt. Nog nooit zo lekker Indonesische gegeten
![]()
En er kwamen ook celebritieessss
Waar was je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ook als ik het niet zou afspoelen dan blijven etensresten niet lang liggen. Ik heb 3 mini afwasmachientjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan ook prima hoor, zolang je inderdaad al die etensresten maar niet laat liggen!
Bij dit restaurant in Den Dolder gegeten.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wij hebben er 28 euro p.p. voor gedoktDure omgeving, waar ons hotelletje zat. Maar het was dan ook wel écht goed klaar gemaakt. Nog nooit zo lekker Indonesische gegeten
![]()
En er kwamen ook celebritieessss
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind het nog wel meevallen
Lekkerrr!quote:Heb makkelijk te praten, ik kook de Mr ruimt alles op en af dus de vaatwasser wordt ingeladen en die draait 1x per 3 dagen.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik een systeem voor.Sowieso spoel ik alles af voor ik het neerzet, en de borden laat ik dadelijk weken in heet water. Dan wassen in een nieuw sopje en dan komt het er brandschoon weer uit.
![]()
Ik vind elke dag afwassen toch zo nutteloos.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ah, dus jullie wassen ook maar 2 keer per week af!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb makkelijk te praten, ik kook de Mr ruimt alles op en af dus de vaatwasser wordt ingeladen en die draait 1x per 3 dagen.
Ik vond het het zeker waard, maar 56 euro voor 2 bakjes rijst, vier stokjes saté, vier (kleine) bakjes rundvlees, 1 ei, 2 gebakken banaan en 2 gehaktballetjes en groente vind ik niet goedkoop.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]vind het nog wel meevallen
[..]
Lekkerrr!
[..]
Heb makkelijk te praten, ik kook de Mr ruimt alles op en af dus de vaatwasser wordt ingeladen en die draait 1x per 3 dagen.
Nee iddquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het het zeker waard, maar 56 euro voor 2 bakjes rijst, vier stokjes saté, vier (kleine) bakjes rundvlees, 1 ei, 2 gebakken banaan en 2 gehaktballetjes en groente vind ik niet goedkoop.
Ik zat hartstikke vol na afloop, dus het was prima gedoseerd allemaal.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee iddmaar meestal zijn rijsttafels toch wel wat groter dan dat
Dan ist goedquote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zat hartstikke vol na afloop, dus het was prima gedoseerd allemaal.
Dat geloof ik graag!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, voor dat geld zet ik je wel wat meer voor je neus GB
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dus jullie wassen ook maar 2 keer per week af!*wijst*
Een vaatwasser zou voor mij een uitkomst zijn, maar ik vind het teveel geld voor iets wat eigenlijk pure luiigheid van mijn kant is. En ik erger me niet echt aan een vol stukje aanrecht, dus ik blijf gewoon stapelen.
Ik dus ook niet. Als ze al een restje krijgen, dan uit de hand.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik laat de honden echt zelden mn bord schoonlikken, eigenlijk nooit, als er iets over blijft wat ze mogen hebben dan krijgen ze het in hun eigen bakjes
Dan komen we toch over 3 dagen?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een rijsttafel heb ik minstens 2 dagen de tijd nodig, dus sorry
Oef en ik heb net je link opgeslagenquote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het het zeker waard, maar 56 euro voor 2 bakjes rijst, vier stokjes saté, vier (kleine) bakjes rundvlees, 1 ei, 2 gebakken banaan en 2 gehaktballetjes en groente vind ik niet goedkoop.
Hij zei toch niet wanneer?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een rijsttafel heb ik minstens 2 dagen de tijd nodig, dus sorry
Ik ook. Maar ik ben er nog steeds niet groot genoeg voor vinnik.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik later groot ben wil ik ook een vaatwassert hoor
Ik wel, maar m'n huis nietquote:Op zondag 16 januari 2011 13:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben er nog steeds niet groot genoeg voor vinnik.
Als dit huis bij aankoop een vaatwassert had gehad, dan had ik hem er zeker niet uitgesloopt. Maja, je kunt niet alles hebben.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
AfwasmachineIk heb een bloedhekel aan afwassen, dus ik ruim dat ding met plezier in en uit
quote:
Dat deed ik ook altijdquote:Op zondag 16 januari 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het voor 1 persoon echt totale onzin, en ik vind afwassen geen ramp, ik doe onder het koken al een boel, en ik droog nooit af maar zet alles in mn afdruiprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |