Alsnog, je stemquote:Op zondag 16 januari 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar verzoekjes nu
Koelkast, ik benoem je hierbij tot beste Dj van ONZ Radioquote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
Oh die overgangen zijn bijna om over klaar te komen. OTS
De server is Rinusquote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef utopie het volgende:
welke mongool heeft er 2 topics geopent? tevens de stream ligt er bij mij af.. ben ik de enige die net in tuned ?
Okee, ja heb hier op de laptop die nieuwe versie, snap d'r geen hol van. Ff kijken of het lukt.quote:
dus het is niet via onz-radio.nl nuquote:Op zondag 16 januari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De server is Rinus
De testserver heeft max 10 users
Ben bezig met een tempserver
Vrij weinig verschil van de vorige. Je krijgt gewoon een schermpje met dat je mij moet accepteren.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Okee, ja heb hier op de laptop die nieuwe versie, snap d'r geen hol van. Ff kijken of het lukt.
Ik ben een leek hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De server is Rinus
De testserver heeft max 10 users
Ben bezig met een tempserver
Jij blijft met je poten van die play knop af de komende 10 min. Ik moet de plek van mc-piel even innemenquote:
ik kijk wel even of Graseter op skype isquote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een leek hoormaar kan je niet gewoon de oude server (laten) resetten?
De beheerder (webhawkjuh) is er niet. Niet online, skype neemt ie niet op.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet voldoende zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Soatest en een factuurtje genoeg?
Ja, maar webhawkje ofzo weet het nog nietquote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ach de zender heeft gewoon nog kinderziektes.... komt vast allemaal wel goed
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij blijft met je poten van die play knop af de komende 10 min. Ik moet de plek van mc-piel even innemen
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:03 schreef utopie het volgende:
op welke stream zitten jullie nu dan? Ik krijg geen gehoor via de normale
Maar die kan niet broadcasten volgens dit lijstjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:02 schreef 8108139dpths het volgende:
De wiki (http://wiki.fok.nl/index.php/ONZin_radio_tutorial) zou eigenlijk even aangepast moeten worden. Het downloaden van een niet-zo-legale-versie van VirtualDJ is nergens voor nodig. VirtualDJ Home FREE kan meer dan voldoende voor de amateur-DJ, en is, zoals de naam suggereert, geheel gratis.
Ik en 9 andere zitten te luisteren op de teststreamquote:Op zondag 16 januari 2011 12:03 schreef utopie het volgende:
Aha okequote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik en 9 andere zitten te luisteren op de teststream
Ik zie het net ja. Maar de broadcast functie zit wel degelijk in Home (of zou dat komen omdat ik eerder die niet-zo-legale-versie heb gedownload?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maar die kan niet broadcasten volgens dit lijstje
Dan ga ik het nog maar eens proberenquote:
Geen idee ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik zie het net ja. Maar de broadcast functie zit wel degelijk in Home (of zou dat komen omdat ik eerder die niet-zo-legale-versie heb gedownload?), al heb ik 'm nog niet geprobeerd.
Het lukt me niet..quote:Op zondag 16 januari 2011 12:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeg niet dat jij nog steeds er niet op zit.
Laat maar, vergeet wat ik heb gezegd. De Home FREE edition kan -niet- broadcasten, merk ik zojuist.quote:
Dat denk ik niet, maar hij is de beheerder dus de enige die er wat aan kan doenquote:
Van downloaden is nog nooit iemand slechter gewordenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Laat maar, vergeet wat ik heb gezegd. De Home FREE edition kan -niet- broadcasten, merk ik zojuist.
Dan weet ik wat me vanmiddag te doen staan hè?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van downloaden is nog nooit iemand slechter geworden
welles, britney spears moest van een G6 naar een G5quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van downloaden is nog nooit iemand slechter geworden
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dan weet ik wat me vanmiddag te doen staan hè?![]()
Dat is wel schandalig, koop meteen al haar cd'squote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
welles, britney spears moest van een G6 naar een G5![]()
Terecht verzoek!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:09 schreef utopie het volgende:
Verzoekje, ookal kan ik niet op de stream:
Godver. Ik probeer al bijna een uur erop te komen. Pikt iemand anders telkens m'n plaats inquote:Op zondag 16 januari 2011 12:11 schreef Zokunen het volgende:
hehe, ik denk dat ik er vrij snel op kwam doordat winamp gewoon blijft reconnecten
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godver. Ik probeer al bijna een uur erop te komen. Pikt iemand anders telkens m'n plaats in
Ik heb hem al, nu doet het systeem 't correct.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:11 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Ik heb een plaatje aangevraagd, staat die er nu wel goed tussen in de lijst?
Ook winamp gebruiken dan, die blijft gewoon hammeren, of even wachten tot koelkast de temp server up heeftquote:Op zondag 16 januari 2011 12:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Godver. Ik probeer al bijna een uur erop te komen. Pikt iemand anders telkens m'n plaats in
Die pagina wil niet weergeven bij mij als ik op de links klik.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ook winamp gebruiken dan, die blijft gewoon hammeren, of even wachten tot koelkast de temp server up heeft
Of wachten totdat Webhakweje bereikbaar is.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ook winamp gebruiken dan, die blijft gewoon hammeren, of even wachten tot koelkast de temp server up heeft
http://dragem.nl/radio.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 12:14 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is die dragem stream nou ook alweer?
Maakt niet uit, goed opgelost!quote:
listen.pls kan ik niet downloaden vanwege dat hij de pagina niet laad!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een soort magic touch volgens mij![]()
druk 1 keer op F5 en ik heb radio
ik ben dat dan ookquote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef utopie het volgende:
dit zuigt [ afbeelding ] ik ben er wel weer als de normale stream weer up is
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef SawIt het volgende:
[..]
listen.pls kan ik niet downloaden vanwege dat hij de pagina niet laad!
En bij de stream zit ik nu al 10x te f5en
De 3e keer dat het me lukt terwijl niemand erop komtquote:Op zondag 16 januari 2011 12:17 schreef SawIt het volgende:
[..]
listen.pls kan ik niet downloaden vanwege dat hij de pagina niet laad!
En bij de stream zit ik nu al 10x te f5en
Ik kom later wel weer ff kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De 3e keer dat het me lukt terwijl niemand erop komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |