Onder boven '' reageer'' staat een link!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef Swomp het volgende:
Hallo allemaal !
Wat is er nu weer met de radio aan de hand ?![]()
Waar moeten we nu luisteren ?
shit ik heb deel 200 gemist![]()
http://dragem.nl/radio.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef Swomp het volgende:
Hallo allemaal !
over mo de haatmeneerquote:
Niet in dit topicquote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Onder boven '' reageer'' staat een link!
Hoe kan dat dan? De stream doet het niet in winamp.quote:
k thanks, via vlc gaat dus niet meerquote:
Ojaquote:
http://94.23.28.46:8000/quote:Op zondag 16 januari 2011 10:58 schreef Swomp het volgende:
Hallo allemaal !
Hoe krijg ik dat erin?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
k thanks, via vlc gaat dus niet meer?
Waarom is het veranderd ?
http://94.23.28.46:8000/ en dan op listen klikkenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? De stream doet het niet in winamp.
http://94.23.28.46:8000/listen.plsquote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Swomp het volgende:
[..]
k thanks, via vlc gaat dus niet meer?
Waarom is het veranderd ?
Lekker droog hierquote:Op zondag 16 januari 2011 10:59 schreef Dagoduck het volgende:
Het regent hier en het gitaar![ afbeelding ]
Hier ookquote:
Een officiële downer.quote:
Anders ik welquote:Op zondag 16 januari 2011 11:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
De zon schijnt!
Ik krijg zin in terrasjes pakken
Kap effe, ben net blij dat 't koud is!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Anders ik wel!
Het mag van mij heeeeel snel 20+ worden buiten
Dan ga je maar lekker naar alaskaquote:Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kap effe, ben net blij dat 't koud is!
Graag een week of 3 sneeuw, -5 tot -10. Heerlijk!
Eens. Alleen die kutzee verpest het een beetje..quote:Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WW is nog hetzelfde als op de reguliere stream?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
En nee, dit nummer duurt niet zo lang.
Wutt??quote:Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen die vlak bij zee wonenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eens. Alleen die kutzee verpest het een beetje..
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WW is nog hetzelfde als op de reguliere stream?
Oh dan moet ik zo even de link en het ww zoeken hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wutt??
Nee man graad of 23![]()
Heb al een lading verzoekjes via de site ingediend
Ik woon in een schiereilandstadquote:
Ik vlakbij scheveningenquote:
Dat valt onder Chersonisos.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vlakbij scheveningen
Valt dat onder bij de zee?
Ik ben blij dat ik hier woonquote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vlakbij scheveningen
Valt dat onder bij de zee?
Den Helder?quote:
Duitslandquote:Op zondag 16 januari 2011 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vlakbij duitsland!
wij hebben een sloot
quote:
Matsoe Matsoe woont 2 straten verderopquote:
Wat een rust...quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe woont 2 straten verderop..
Geen garp
Zoetermeer present?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe woont 2 straten verderop..
Geen garp
Jdorp of DH?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten over mijn woonplaats gehad, ben er geboren en getogen
Iddquote:Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een smile komen met eendie
doet, die had hier goed gepast
Misschien staat ie hierbij:quote:Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moet een smile komen met eendie
doet, die had hier goed gepast
Je 7 minuten zijn al op !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Swomp het volgende:
Euj wacht, is er nu ook al een knetterkrankjorum.rar ?
Je weet wel overal .rar's vandaan te toveren hè?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:07 schreef Swomp het volgende:
Euj wacht, is er nu ook al een knetterkrankjorum.rar ?
Nog 3 en half minuut heb je..quote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
Nog heel even dago, ik moet nog wat knippen
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je weet wel overal .rar's vandaan te toveren hè?
Jammer dat SwJ liep te dwarsbomenquote:
Ja, maar er gaat wel duchtig een sharr.rar rond.... !quote:
Vanacht liep tie te zeiken dat ik ff wat klootte met de pitchquote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb SwJ hier nog nooit bij ONZ-Radio gezien ??
Misschien omdat hij geen emoties kan tonen dat hij niet van muziek houdt?
Bijna iedereen heb 'm nu!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, maar er gaat wel duchtig een sharr.rar rond.... !
Ik heb iets veel beters, namelijk haar telefoonnummer.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ja, maar er gaat wel duchtig een sharr.rar rond.... !
Hij is wel is langsgekomen hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef mc-Piel het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb iets veel beters, namelijk haar telefoonnummer.
Jisketfet!quote:
Sukkelquote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef mc-Piel het volgende:
Lul niet zo dom. Ik heb gisteravond om 20:00 uur m'n laptop uitgezet en ben niet meer online tot vanmorgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vanacht liep tie te zeiken dat ik ff wat klootte met de pitch
Deze versie was daarvanquote:Op zondag 16 januari 2011 11:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Raggende Mannen...
Opgetreden tijdens Jiskefet maar buiten dat er niets mee te maken
SwJ! Ik had het net over jequote:
We kletsen zo bij ja?!quote:
Sorry, was in de war met Remlofquote:Op zondag 16 januari 2011 11:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Sukkel![]()
[..]
Lul niet zo dom. Ik heb gisteravond om 20:00 uur m'n laptop uitgezet en ben niet meer online tot vanmorgen.
Stream is dood. Nu luisteren we via http://dragem.nl/radio.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 11:16 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Ja, leg eens even uit dan. Zet net mijn computer aan.
Heb ik ook niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dago heb jij het verzoekjes ww? Iemand heeft die via DM gestuurd maar die is weg
ik dm hem welquote:Op zondag 16 januari 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
Dago heb jij het verzoekjes ww? Iemand heeft die via DM gestuurd maar die is weg
Als tegenprestatie moet je mijn verzoekje draaien.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hebbes, ga zo met de lijst bezig![]()
Staat nog veel ouds in
Staat niks van jou in hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 11:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Als tegenprestatie moet je mijn verzoekje draaien.
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:28 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekje voor KKJ![]()
Ik ben ondertussen even de hele top 40 van 2010 aan het binnen trekken want die had ik nog niet
Het wordt nog gezellig hier!quote:
Gewoon wat Terror enzo,quote:Op zondag 16 januari 2011 11:29 schreef PiRANiA het volgende:
Shit om 13:00 al draaien.
Geen idee wat ik wil draaien eigenlijk.
okeej ik tune niet inquote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gewoon wat Terror enzo,
TRSE Creatures Allied - Disposal of outer power ( Eardrums on blood)
Server is Rinus, je moet een andere link gebruiken!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
Moet ik anders heel snel een server in elkaar draaien tot die andere weer up is?
en weet jij soms den link?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Server is Rinus, je moet een andere link gebruiken!
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
Moet ik anders heel snel een server in elkaar draaien tot die andere weer up is?
Zometeen 11. Mijn laptop is traag.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
Ja kom op, 10 luisteraars, wat is dat voor limiet.
Nee, het limiet niet het aantal.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zometeen 11. Mijn laptop is traag.
Koelkast, meester van het bellen van FOK!kers.. jij hebt niet toevallig het nummer van Webhawkje? Dan bellen we die ff live wakker!quote:
Alleen Skype, eens zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast, meester van het bellen van FOK!kers.. jij hebt niet toevallig het nummer van Webhawkje? Dan bellen we die ff live wakker!
Wat een grandioos plan!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:33 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast, meester van het bellen van FOK!kers.. jij hebt niet toevallig het nummer van Webhawkje? Dan bellen we die ff live wakker!
Niet opgeven!!!quote:
Nee die komt nu, ik heb hem vast op gedraaid gezet.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet opgeven!!!
PS: Heb ik nou belgie gemist![]()
???
Yayquote:Op zondag 16 januari 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee die komt nu, ik heb hem vast op gedraaid gezet.
http://dragem.nl/radio.phpquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:36 schreef mc-Piel het volgende:
Waar kan ik heen? Ik kan niet naar duitsland! Kan niet naar duitsland, daar zijn ze zo streng!
kut.. het is plaats, niet plekquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef mc-Piel het volgende:
IS ER LEVEN OP PLUTO?
KUN JE DANSEN OP DE MAAN!
IS ER EEN PLEK TUSSEN DE STERREN, WAAR IK HEEN KAN GAAN?!!!![]()
Bij mij nu wel, net ook de hele tijd niet. Zit denk ik een limiet van 10 luisteraars ook daar.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef mc-Piel het volgende:
IS ER LEVEN OP PLUTO?
KUN JE DANSEN OP DE MAAN!
IS ER EEN PLEK TUSSEN DE STERREN, WAAR IK HEEN KAN GAAN?!!!![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Bij mij nu wel, net ook de hele tijd niet. Zit denk ik een limiet van 10 luisteraars ook daar.
Eetzequote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef Proletariaat het volgende:
Dan ga ik maar pannenkoeken eten
doei
Viel spass!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef Proletariaat het volgende:
doei
Ik om 16uquote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Viel spass!
Ik begin om 1 uur met pannenkoeken bouwen
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef Proletariaat het volgende:
doei
gaat het lukken?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben even met die server bezig hoor
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben even met die server bezig hoor
Nog even gedult, Koelkast hosselt even 'n nieuwe server swa!quote:
Je mag mijn plekje even innemen hoor! Mijn request is net geweest, moet je wel snel klikken!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ze hebben max 10 luisteraars. Alles is dus al bezet
Ga je er NU vanaf?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je mag mijn plekje even innemen hoor! Mijn request is net geweest, moet je wel snel klikken!
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en drukken maar... laat het geld binnenstromen![]()
![]()
Kunstgebitten in Middelburg
Gratis messenger smileys en meerrrrrrrrrrrrrr
Ach scheisse mann!quote:
Geef de goeie link eens?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zit er nu zelf wel weer op als ik de link aan klik..
Je timing is een beetje kut DV!
Nee.quote:
http://dragem.nl/radio.phpquote:
De server is rinusquote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar waarom kunnen er nu maar 10 mensen luisteren? Staat de server in brank?
Radioquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Radio
In 1981 richtte Spijkerman de cabaretgroep Dubbel en Dwars op, die in 1982 meedeed met het Leids cabaretfestival en de publieksprijs won. In 1985 kreeg hij bij de VARA zijn eigen radioprogramma op Radio 3: De Steen en Been Show, dat hij afwisselend met Henk Westbroek en Dolf Jansen presenteerde.
In dit programma was hij de man die met nietsvermoedende gesprekspartners onzinnige telefoongesprekken voerde, waarin hij niet bestaande voorwerpen zoals de drevelkneiper, de kluunwapse en de zuigtrompet behandelde. Daarna speelde hij een seizoen lang het spelletje De Kwisbast, waarin hij "luisteraars" van meestal niet bestaande lokale radiostations onzinnige prijzen liet winnen zoals een drukaars, een stokhoes, een Brabantse slipsnifter, droogknoeper, sper-matje of een navelschep. Toen Spijkerman bekender werd met het voeren van dit soort telefoontjes in Nederland, verschoof hij zijn werkterrein naar België.
In 1988 maakte Spijkerman zijn debuut als presentator van het programma Spijkers met koppen, dat 's zaterdags op Radio 2 werd uitgezonden.
quote:
Ok LOLquote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Radio
In 1981 richtte Spijkerman de cabaretgroep Dubbel en Dwars op, die in 1982 meedeed met het Leids cabaretfestival en de publieksprijs won. In 1985 kreeg hij bij de VARA zijn eigen radioprogramma op Radio 3: De Steen en Been Show, dat hij afwisselend met Henk Westbroek en Dolf Jansen presenteerde.
In dit programma was hij de man die met nietsvermoedende gesprekspartners onzinnige telefoongesprekken voerde, waarin hij niet bestaande voorwerpen zoals de drevelkneiper, de kluunwapse en de zuigtrompet behandelde. Daarna speelde hij een seizoen lang het spelletje De Kwisbast, waarin hij "luisteraars" van meestal niet bestaande lokale radiostations onzinnige prijzen liet winnen zoals een drukaars, een stokhoes, een Brabantse slipsnifter, droogknoeper, sper-matje of een navelschep. Toen Spijkerman bekender werd met het voeren van dit soort telefoontjes in Nederland, verschoof hij zijn werkterrein naar België.
In 1988 maakte Spijkerman zijn debuut als presentator van het programma Spijkers met koppen, dat 's zaterdags op Radio 2 werd uitgezonden.
we gaan het nog een keer proberen ja?!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
we gaan het nog een keer proberen ja?!
Hallon!quote:
Ik wil je wel uitwonen.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Henk_Spermatank het volgende:
Wtf, net een abbo bij NRC afgesloten met studenten korting. Krijg ik een mail dat je uitwonend moet zijn voor de korting.
Met af en toe wat prank-calls tussendoor?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar verzoekjes nu
Opgenomen van gisteravondquote:Op zondag 16 januari 2011 11:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met af en toe wat prank-calls tussendoor?
Soatest en een factuurtje genoeg?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:52 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
Krijg ik dat dan wel zwart op wit. Moet het opsturen naar ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |