quote:
Weet ikquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ophangen is toch een van de minder erge taken vind ik.
Ik heb al een boel klappen gehad van jequote:
Strijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Water drinken!quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
Oj mijn brakke hoofd wil maar niet bijtrekken
Ik vind het anders wel echt klote, maar ding hangt ook boven de trap, krijg altijd last van mn rug omdat ik ver moet bukken.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ikVind ik ook
Ik heb alleen geen zin
Vind je het heel gek?quote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
Oj mijn brakke hoofd wil maar niet bijtrekken
Zelfstrijkende overhemden!quote:
Daar wordt die kop niet mooier van, het is meer de buitenkant dan de binnenkant vandaagquote:
Jaquote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus je bent gewoon weer om niks aan het zeuren!?
Ik weet het goed gemaakt voor als ik op mezelf woon, ik hang dat wat gestreken moet worden gewoon in mijn stoomcabinequote:
quote:
kop onder de kraan (koud)quote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wordt die kop niet mooier van, het is meer de buitenkant dan de binnenkant vandaag
Dan flink lang douchenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wordt die kop niet mooier van, het is meer de buitenkant dan de binnenkant vandaag
Alsof je t zo vervelend vindquote:Op zondag 16 januari 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb al een boel klappen gehad van jeBut why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |