Hoe doe je dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eens gezwommen met wilde zeehondjes
Ik denk het welquote:Op zondag 16 januari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn gaaf![]()
Ooh en jij komt volgende week ook gewoon toch?
Gecondoleerdquote:Op zondag 16 januari 2011 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gister nog naar de vakantiebeurs geweest. Stond na een uur alweer buiten
Staat in de OP, en je bent van harte welkomquote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Is er weer zo'n Utrechtmeet waar ik nooit mag komen?
Jij mag ook komenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
Is er weer zo'n Utrechtmeet waar ik nooit mag komen?
Nou, ik was op schoolreis naar Vlieland en we waren aan het zwemmen. Op eens dook er een zeehond voor m'n neus op, we keken elkaar een tijdje aan, toen verdween hij. Ik ben verder gegaan met zwemmen en zo, tot er later een groepje zeehonden opdook. Ze zijn toen een eindje met mij en m'n vriendin meegezwommen richting land.quote:
Dat lijkt me best onwerkelijk om mee te makenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik was op schoolreis naar Vlieland en we waren aan het zwemmen. Op eens dook er een zeehond voor m'n neus op, we keken elkaar een tijdje aan, toen verdween hij. Ik ben verder gegaan met zwemmen en zo, tot er later een groepje zeehonden opdook. Ze zijn toen een eindje met mij en m'n vriendin meegezwommen richting land..
Coolquote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik was op schoolreis naar Vlieland en we waren aan het zwemmen. Op eens dook er een zeehond voor m'n neus op, we keken elkaar een tijdje aan, toen verdween hij. Ik ben verder gegaan met zwemmen en zo, tot er later een groepje zeehonden opdook. Ze zijn toen een eindje met mij en m'n vriendin meegezwommen richting land..
Story of your lifequote:
Til je shirt eens op, dan kan ik die knuffel van donderdag op je buik schrijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Beide. Ik zocht naar groepsreizen en kwam zo bij de stands uit die ik al kende, want de andere stands waren alleen voor zelfstandige reizen enzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecondoleerdwas er niks of te druk?
Dat was het ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat lijkt me best onwerkelijk om mee te maken
quote:Op zondag 16 januari 2011 11:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Til je shirt eens op, dan kan ik die knuffel van donderdag op je buik schrijvenAls ik iets op moet tillen, dan kan dat alleen mn boxer zijn, denk niet dat je daar iets op wilt schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, het gebeurt ook niet zo vaak.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
CoolDat lijkt me echt heel gaaf, niet iets wat ik vaker heb gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |