Je doet het ook voor jezelf, Irak stelt nu geen bedreiging meer voor.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh natuurlijk, jullie doen het allemaal voor die arme inwoners waar jullie zo dol op zijn. Ik zou er echt op zitten te wachten als, bijvoorbeeld, Irakees. Je hele familie dood door een Amerikaanse bom, maar gelukkig zijn we van Saddam af. Driewerf hoera.
behalve dat de regering nu ineens sjiitisch is en Iran er dus mogelijk een bondgenoot bij heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet het ook voor jezelf, Irak stelt nu geen bedreiging meer voor.
Irak vormde allang geen bedreiging meer. Daar heeft de eindeloze stroom aan sancties wel voor gezorgd.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je doet het ook voor jezelf, Irak stelt nu geen bedreiging meer voor.
Ja, niks mis mee dan toch?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Irak vormde allang geen bedreiging meer. Daar heeft de eindeloze stroom aan sancties wel voor gezorgd.
Een bondgenoot voor wat, Irak is net zozeer een soeverein land als Friesland dat is.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:40 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
behalve dat de regering nu ineens sjiitisch is en Iran er dus mogelijk een bondgenoot bij heeft
Ik heb bezwaar tegen het voor de katsekut omleggen van mensen.quote:
nog een paar jaarquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een bondgenoot voor wat, Irak is net zozeer een soeverein land als Friesland dat is.
Hun niet, dus ik ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb bezwaar tegen het voor de katsekut omleggen van mensen.
Fysiek niet nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:44 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
nog een paar jaar
Het is niet dat de VS het zich kan veroorloven daar te blijven
Wie zijn zij?quote:
De Ayatollahs en hun speelpopjes, en de dictators met diezelfde popjes en de terroristische organisaties die denken ons om zeep te moeten helpen omdat wij wel beschaving kennen.quote:
Probleem is dat burgers uiteindelijk weer aan het langste eind trekken. Dictators schuwen het gebruik van geweld inderdaad niet. Helaas waren de Iraakse burgers het hardst de lul. De teller staat geloof inmiddels op een paar honderdduizend.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De Ayatollahs en hun speelpopjes, en de dictators met diezelfde popjes en de terroristische organisaties die denken ons om zeep te moeten helpen omdat wij wel beschaving kennen.
Juist, dus ook de mensen in de Twin Towers, Bussen in Londen, Trein in Madrid en ga zo maar door. Dat die terroristische organisaties actief bewapend en gesteund worden door mafkezen als Saddam en Ahmadinejad doet je niets?quote:Op maandag 17 januari 2011 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat burgers uiteindelijk weer aan het langste eind trekken.
Saddam had geen banden met Al-Qaida, dat is nooit bewezen. Iran evenmin. Dat mafketels een stel vliegtuigen in torens boorde, daar kan de Iraakse bevolking natuurlijk niets aan doen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist, dus ook de mensen in de Twin Towers, Bussen in Londen, Trein in Madrid en ga zo maar door. Dat die terroristische organisaties actief bewapend en gesteund worden door mafkezen als Saddam en Ahmadinejad doet je niets?
Waarom zijn hun burgers meer waard dan je eigen?
Daar denken de Israëliërs anders over, want die krijgen Iraans gefinancierde raketten op hun kop om de zoveel tijd, of de actieve financiering en bewapening van terroristische organisaties in Syrië en Libanon. Maar dat boeit je vast weinig.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Saddam had geen banden met Al-Qaida, dat is nooit bewezen. Iran evenmin. Dat mafketels een stel vliegtuigen in torens boorde, daar kan de Iraakse bevolking natuurlijk niets aan doen.
Dat moet natuurlijk worden gestopt, maar dat betekent niet dat het land plat moet worden gegooid. Verder is het westen zelf ook niet vies van het steunen van dubieuze clubjes.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daar denken de Israëliërs anders over, want die krijgen Iraans gefinancierde raketten op hun kop om de zoveel tijd, of de actieve financiering en bewapening van terroristische organisaties in Syrië en Libanon. Maar dat boeit je vast weinig.
Inderdaad, laten we het vriendelijk vragen. Godsdienstwaanzinnigen met wapens en een blinde haat tegen je zullen vast de wapens neerleggen als je alsjeblieft zegt.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk worden gestopt, maar dat betekent niet dat het land plat moet worden gegooid.
Ik denk niet dat Iran de intentie heeft om ons aan te vallen. Nogmaals, ik kijk nogal sceptisch aan tegen Amerikaanse propagandaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het vriendelijk vragen. Godsdienstwaanzinnigen met wapens en een blinde haat tegen je zullen vast de wapens neerleggen als je alsjeblieft zegt.
Ze vallen ons al jaren aan, indirect welliswaar, maar we leveren alleen een tegenprestatie op dit moment, zie de TT.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Iran de intentie heeft om ons aan te vallen. Nogmaals, ik kijk nogal sceptisch aan tegen Amerikaanse propaganda
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |