je wint een piemelquote:
Super krijg ik er een zakje bij?quote:
jupquote:Op zondag 16 januari 2011 08:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Super krijg ik er een zakje bij?
Nou ben helemaal blij nuquote:
binnen een maandquote:Op zondag 16 januari 2011 08:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nou ben helemaal blij nuwanneer kan ik hem verwachten?
hmm dat kan nog best lang durenquote:
ik doe er wel een strik omheenquote:Op zondag 16 januari 2011 08:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm dat kan nog best lang duren
ja ja daar wordt het echt mooier vanquote:
2dequote:Op zondag 16 januari 2011 09:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn jullie allemaal diep in slaap of druk aan het fappen?
Muziek uitzoekenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn jullie allemaal diep in slaap of druk aan het fappen?
meer woodstockquote:Op zondag 16 januari 2011 09:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Muziek uitzoeken
Er komen nog meer klassiekertjes aan-aan-aan-aan
goeiemorgen paulquote:
http://dragem.nl/radio.php tijdelijkquote:
kom maarquote:
had t niet over mezelfquote:
nee die woont niet meer thuisquote:Op zondag 16 januari 2011 09:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had t niet over mezelf.. heb je geen buurmeisje?
meen?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:09 schreef dragems het volgende:
meen lekker alle nummers van de stream op
server plat ?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:09 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Waarom doet die andere het niet dan
andersomquote:
lelijkquote:
Zucht okay.. waar moet ik heen fietsen?quote:
Is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zucht okay.. waar moet ik heen fietsen?
gebruik mijn handen dan niet hoor
raaltequote:Op zondag 16 januari 2011 09:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zucht okay.. waar moet ik heen fietsen?
gebruik mijn handen dan niet hoor
quote:
dat dusquote:
toppie begin vast zonder jequote:
Fiets 05:54 09:13 03:19quote:
wat? waar woon je dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Fiets 05:54 09:13 03:19
Te voet toon ook route te voet
ben er dus met 3 uur en 20 minuutjes
Met de auto 1 uur en 4 minutenquote:
drente?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Met de auto 1 uur en 4 minuten
Natuurlijk en met een H he DrentHe... sjonge jongequote:
ja sorry ben al ff wakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 09:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Natuurlijk en met een H he DrentHe... sjonge jonge
wat gezellig van jequote:Op zondag 16 januari 2011 09:19 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry ben al ff wakker
ik ga ook zo
Watjequote:Op zondag 16 januari 2011 09:19 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry ben al ff wakker
ik ga ook zo
ja sorry moet ff slapen kom anders naast me liggenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijf ik straks remy alleen over![]()
Je hebt de DJ nogquote:Op zondag 16 januari 2011 09:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijf ik straks remy alleen over![]()
doe rustigquote:
paul is denk ik al weer slapenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt de DJ nogEn zo langzamerhand worden er mensen wakker.
kan niet mijn band is lek!quote:Op zondag 16 januari 2011 09:21 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry moet ff slapen kom anders naast me liggen
dat is zo.. maar ja.. zo spraakzaam ben je nog niet echt vind ikquote:Op zondag 16 januari 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt de DJ nogEn zo langzamerhand worden er mensen wakker.
yupquote:
slaap wel tot je er bent dan kun je me wakker makenquote:Op zondag 16 januari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet mijn band is lek!
en duurt pokke lang voor ik bij je ben op de fiets
pownedquote:Op zondag 16 januari 2011 09:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is zo.. maar ja.. zo spraakzaam ben je nog niet echt vind ik
tsss moet ik je wakker maken... zuigend zekerquote:Op zondag 16 januari 2011 09:24 schreef dragems het volgende:
[..]
slaap wel tot je er bent dan kun je me wakker maken
kan maar slaap vaak op me buik dus moet je me eerst omdraaienquote:Op zondag 16 januari 2011 09:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tsss moet ik je wakker maken... zuigend zeker
word hem zowiezo niet.. je moet de deur open maken voor mequote:Op zondag 16 januari 2011 09:27 schreef dragems het volgende:
[..]
kan maar slaap vaak op me buik dus moet je me eerst omdraaien
Waar gaat dit overquote:Op zondag 16 januari 2011 09:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
word hem zowiezo niet.. je moet de deur open maken voor me![]()
ach en je bent je slaap ook nodig.. 3 uurtjes heb je niks aan
sex wat anders?quote:
over dragems wakker zuigen.. enzoquote:
duhquote:Op zondag 16 januari 2011 09:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
over dragems wakker zuigen.. enzo
link?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kaput, we draaien op de testserver
doeidoeiquote:
quote:
Tot hoelaat?quote:
10 tot 11 zou ik gaan...quote:
Uiterlijk 10 uur, vanaf dan is het weer gereserveerdquote:
Lekkerquote:
Jaquote:
Zeg maar als je klaar bentquote:
Straks ga ik draaien dan zet ik m uit, dan luisteren er nog 4..quote:
En wat als ik Neil Young - Down By The River (Live versie van 30 minuten) erin gooi?quote:
Dan ookquote:Op zondag 16 januari 2011 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En wat als ik Neil Young - Down By The River (Live versie van 30 minuten) erin gooi?
Doe ik niet, is zo eentonigquote:Op zondag 16 januari 2011 09:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan ookHet laatste nummer is trouwens ingezet nu. Nog 3 minuten en hij is van jouw
quote:
F5 drukken..quote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij doet het hier weer niet.
Moet je perse Winamp geïnstalleerd hebben ofzeuw
Dankjequote:Op zondag 16 januari 2011 09:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je was super
![]()
* ik is fan*
Vanaf hoe laat was je?quote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
DankjeIk vond het ook leuk om te doen.
http://dragem.nl/radio.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 09:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij doet het hier weer niet.
Moet je perse Winamp geïnstalleerd hebben ofzeuw
Dank jequote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef ValHallen het volgende:
Heb je wel de goede stream Stokstaart?
http://dragem.nl/radio.php Deze heb je voorlopig nodig
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://dragem.nl/radio.php
Server heeft last van downquote:Op zondag 16 januari 2011 10:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dank je![]()
Had heel eigenwijs op het icoontje in de OP geklikt
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef StephanL het volgende:
Lig het aan mij of kan ik niet connecten via Winamp? Tot nu toe geen problemen gehad. Probeer het vanmiddag nog wel even.
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
http://dragem.nl/radio.php
Slechte kwalitiet.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie van mijn super te gekke fantastische fotow
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie van mijn super te gekke fantastische fotow
I know maar afgezien van dat vind ik hem helemaaal coowlquote:
Van mij welquote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
geen idee, ik wil wel een half uurtje, mag dat?
Server is down:quote:Op zondag 16 januari 2011 10:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
geen idee, ik wil wel een half uurtje, mag dat?
Geen idee, vanacht om 4 uur 35 ineens..quote:
als ik ga draaien meot ik zeker ook weer de inloggegevens aanpassen?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, vanacht om 4 uur 35 ineens..
Heb je een VLC of iTunes link voor de nieuwe stream? Ik zit namelijk op m'n iPod.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, vanacht om 4 uur 35 ineens..
80 naar 8000quote:Op zondag 16 januari 2011 10:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
als ik ga draaien meot ik zeker ook weer de inloggegevens aanpassen?
Geen idee hoe dat werktquote:Op zondag 16 januari 2011 10:06 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Heb je een VLC of iTunes link voor de nieuwe stream? Ik zit namelijk op m'n iPod.
http://94.23.28.46:8000/quote:Op zondag 16 januari 2011 10:06 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Heb je een VLC of iTunes link voor de nieuwe stream? Ik zit namelijk op m'n iPod.
ooh, die serverquote:Op zondag 16 januari 2011 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
80 naar 8000
[..]
Geen idee hoe dat werkt
'Southern Man' is zomers, want dat gaat over het zuiden van Amerika en daar schijnt bijna altijd de zon!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:15 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben wel toe aan wat zomers DJ??? Zonnetje schijnt
Radio ONZquote:
Vind het wel een lekker nummer hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Radio ONZ
Ik zal er verandering in brengen! straks.
Doeidoeiquote:Op zondag 16 januari 2011 10:23 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens ontbijten en al die zooi. Ik zie jullie straks weer
Eet smakelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 10:23 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar goed, ik ga maar eens ontbijten en al die zooi. Ik zie jullie straks weer
mij.quote:
Goeden smaak hebt u meneer Dagoduckquote:
Je wilt er niet nog wat kruiden bij?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Goeden smaak hebt u meneer Dagoduck
Er komen nog wel wat ruigere platen voorbij zoquote:
nee alleen af en toe mag het iets zoeter, en af en toe iets pittigerquote:Op zondag 16 januari 2011 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt er niet nog wat kruiden bij?
toch geen terror ofzowquote:Op zondag 16 januari 2011 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komen nog wel wat ruigere platen voorbij zo
Nee zo erg nou ook weer nietquote:
Prima hoor. Makkelijk als je een hoop muzieksoorten trekt.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er komen nog wel wat ruigere platen voorbij zo
Hooguit Hardrock..quote:
damagwelquote:
Afgelopen donderdag oid.. heb ik een heel uur hardrock gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 10:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damagwelje doet ut ja niet de hele tijd
niej van mijquote:Op zondag 16 januari 2011 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Afgelopen donderdag oid.. heb ik een heel uur hardrock gedaande helft waren gewoon aanvragen..
http://dragem.nl/radio.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 10:34 schreef wiebelstront het volgende:
heb ik iets gemist? vlc en itunes kunnen niet verbinden.
Hierna draai ik harde bluesrockquote:Op zondag 16 januari 2011 10:34 schreef Apuleius het volgende:
[..]
*subwoofer weer terugschuiven doet
http://dragem.nl/radio.phpquote:Op zondag 16 januari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Niemand een VLC link ipv die gare player?
hoihoiquote:
Server down..quote:Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef wiebelstront het volgende:
[..]
GVD waarom hebben jullie weer iets anders? het werkte toch?
Ben je alweer bezig?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef Dagoduck het volgende:
@ djkoelkast ik zou nog maar even niet inschakelen..
Hey Koelkast!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai![]()
Niemand een VLC link ipv die gare player?
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ben je alweer bezig?![]()
Gisteren was toch ook fun
er staat teststream?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://94.23.28.46:8000/listen.pls
Mercikes
De 80 ligt blijkbaar plat.
Ik moet toch mijn broodjes uit de oven halen zoquote:Op zondag 16 januari 2011 10:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Maar ik draai precies nu een wat ruiger gitaar plaatje..
Heb vannacht je show nog ff geluisterd!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb vannacht je show nog ff geluisterd!
Toppie![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Goed dat je je vermaakt hebt!
Vanmiddag trouwens weer een fout uurtje (incl the best of mijn telefoongesprekken)
Whehehe ja ik ook hoor, vanmiddag zend ik er een paar uit in mijn foute uurtje.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef mc-Piel het volgende:
@Koelkast: Ik moet nog steeds giechelen als ik aan gisteravond terugdenk haha, wat een show met SSB en alles.. en mevrouw klomp
Heb je een linkje voor me? Dan kan ik dat op een rustig moment even terug luisteren.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Goed dat je je vermaakt hebt!
Vanmiddag trouwens weer een fout uurtje (incl the best of mijn telefoongesprekken)
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]TRIGGERFINGER[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Whehehe ja ik ook hoor, vanmiddag zend ik er een paar uit in mijn foute uurtje.
Maar ik ga nu even de broodjes doen want mijn hele beeld is gewoon geel (al mijn eigen posts/quotes van mij worden geel) ofwel ik post te veel
Vrijdag (met Dora) http://hotfile.com/dl/970(...)ijdag_avond.zip.htmlquote:Op zondag 16 januari 2011 10:40 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor me? Dan kan ik dat op een rustig moment even terug luisteren.
Hartelijk dank en eet smakelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vrijdag (met Dora) http://hotfile.com/dl/970(...)ijdag_avond.zip.html
Zaterdag (met SSB) http://hotfile.com/dl/970(...)erdag_avond.zip.html
Even kijken of ik het red en anders draai ik hem tussen 15 en 16quote:Op zondag 16 januari 2011 10:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Verzoekje: White Town - Your Woman
Ik draai, ik had Piranja gePMd maar toen sliep ie gisteravond denk alquote:Op zondag 16 januari 2011 10:43 schreef mc-Piel het volgende:
Wie draait er nu eigenlijk? Automatische piloot of Dago?
Er klopt namelijk geen poep van 't rooster op de site!
Okee! Maar dan gaat ie dalijk dus wel op automatische piloot?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai, ik had Piranja gePMd maar toen sliep ie gisteravond denk alen de komende 2 uur zijn nog leeg, maar ik ga nog ff naar mn oma
Hoe laat precies? Dan ga ik wel even verzoekjes er in kachelenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai, ik had Piranja gePMd maar toen sliep ie gisteravond denk alen de komende 2 uur zijn nog leeg, maar ik ga nog ff naar mn oma
Gaat niemand het overnemen dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Okee! Maar dan gaat ie dalijk dus wel op automatische piloot?
Volgens het rooster nietquote:Op zondag 16 januari 2011 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gaat niemand het overnemen dan?
charmante gedachtequote:Op zondag 16 januari 2011 10:45 schreef mc-Piel het volgende:
De tering ik zit hier trouwens een partij bierscheten te laten!
Ga bijna van me stokkie door mezelf
Normaal heb ik hele sterke darmen.. maar na een avondje bierdrinken en kut roepen protesteren ze wel enigszinsquote:
Koelkast saves de day!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat precies? Dan ga ik wel even verzoekjes er in kachelen
Jaaaa verzoekjesquote:Op zondag 16 januari 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoe laat precies? Dan ga ik wel even verzoekjes er in kachelen
Ik moet saaie administratieve dingen doen vanmiddag, kan ik net zo goed jullie verzoekjes tussendoor doenquote:
Nee woon gelukkig in verweggiestan..... maar heb helaas een heel goede fantasiequote:Op zondag 16 januari 2011 10:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Normaal heb ik hele sterke darmen.. maar na een avondje bierdrinken en kut roepen protesteren ze wel enigszins
excuses, ik hoop dat je ze niet tot daar ruikt!![]()
En al woonde je in de buurt..quote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nee woon gelukkig in verweggiestan..... maar heb helaas een heel goede fantasie![]()
Ach je wordt zelf al gestraft ja![]()
Dat weten wequote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n slechte band he
Ben je de hond aan het vergassen !quote:Op zondag 16 januari 2011 10:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En al woonde je in de buurt..
1 keer inademen via je neus en je reukvermogen is dusdanig aangetast dat je de rest niet meer ruikt..
Ajoh, de enige die d'r hier last van zou kunnen hebben is de hond, de rest is toch niet thuis
Yeah, ARME HOND!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je de hond aan het vergassen !:o
Ik weet wel wie hem nooit zal hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Foo Fighters komen deze lente met een nieuwe CD, moet je raden wie hem als eerste heeft!
Hij is ruiger dan wat je nu hoortquote:Op zondag 16 januari 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hem nooit zal hebben
Dat dacht ik.. kom net tot de ontdekking dat de mand ook leeg isquote:Op zondag 16 januari 2011 10:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je de hond aan het vergassen !
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet wel wie hem nooit zal hebben
Mwa, hier wordt in elk geval niet in geschreeuwd en die vent heeft niet zo'n boutstem. Ik vind 't niet mooi, maar wel minder irritant.quote:
'die vent' je hebt het wel over Dave Grohl hoor! DE GOD van ROCK!!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mwa, hier wordt in elk geval niet in geschreeuwd en die vent heeft niet zo'n boutstem. Ik vind 't niet mooi, maar wel minder irritant.
DE rockgod is Jordan Rudess ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
'die vent' je hebt het wel over Dave Grohl hoor! DE GOD van ROCK!!
valt vanzelf van z'n stokkiequote:Op zondag 16 januari 2011 10:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat dacht ik.. kom net tot de ontdekking dat de mand ook leeg is![]()
Dus die is mee met de ouders! De vogel is nog wel thuis
Dit nummer doet me denken aan de tijd dat ik m'n auto nog aan moest zwengelenquote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan nu een nummer van heel oud geleden lang.
Maar tot hoe laat draai jij en tot hoe laat is het gat? Ik heb even het rooster niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:53 schreef Dagoduck het volgende:
En dan nu een nummer van heel oud geleden lang.
Volgens het rooster draaide dago alleen vannacht. Nu draait hij tot 11, en dan om 13 is pirania pas weer. Dus er is een gat van 2 uurquote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar tot hoe laat draai jij en tot hoe laat is het gat? Ik heb even het rooster niet.
Ik draai tot 11 uur of ietsie later dan dan is Piranja om 13 uur.quote:Op zondag 16 januari 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar tot hoe laat draai jij en tot hoe laat is het gat? Ik heb even het rooster niet.
Tussen 15 en 16 ben ik ook nog..quote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Volgens het rooster draaide dago alleen vannacht. Nu draait hij tot 11, en dan om 13 is pirania pas weer. Dus er is een gat van 2 uur
Brul maar als je klaar bent, dan plemp ik hem er inquote:Op zondag 16 januari 2011 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik draai tot 11 uur of ietsie later dan dan is Piranja om 13 uur.
True, True!quote:
Die is al een week hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |