Wilders houdt toch van Joden?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En de houding van de PVV jegens moslims is weer hetzelfde als die van katholieke kerk ten opzichte van joden.
Ja, en?quote:
Hij is een katholiek. En Katholiek Nederland heeft in grote aantallen gestemd op zijn zeer pro-Joodse, pro-Israelische partij.quote:
Ik doelde dan ook niet op de huidige katholieke kerk, maar op die in de Middeleeuwen.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:35 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Hij is een katholiek. En Katholiek Nederland heeft in grote aantallen gestemd op zijn zeer pro-Joodse, pro-Israelische partij.
Die hadden de pik op alles en iedereen dat niet Katholiek (genoeg) was.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik doelde dan ook niet op de huidige katholieke kerk, maar op die in de Middeleeuwen.
Vandaar ook de vergelijking met de PVV. Wilders en consorten hebben de schurft aan alles en iedereen die niet in hun straatje lult.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:41 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Die hadden de pik op alles en iedereen dat niet Katholiek (genoeg) was.
Volgens mij geldt dat voor alle mensen buiten het midden.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar ook de vergelijking met de PVV. Wilders en consorten hebben de schurft aan alles en iedereen die niet in hun straatje lult.
En jij niet dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vandaar ook de vergelijking met de PVV. Wilders en consorten hebben de schurft aan alles en iedereen die niet in hun straatje lult.
dat kan je dan vast uitgebreid voor ons onderbouwen met feiten en quotes? Toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:59 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik zie paralellen tussen de hetze tegen wilders en de hetze tegen heidenen in 1500.
Ik heb er boeken over gelezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
dat kan je dan vast uitgebreid voor ons onderbouwen met feiten en quotes? Toch?
Nee hoor, mensen met een compleet andere denkwijze zijn misschien niet mn allerbeste vrienden, maar ik zal hen nooit een strobreed in de weg leggen. Dit in tegenstelling tot Wilders die moslims onmogelijk wil maken hun religie vrijelijk te belijden.quote:
Lord Vetinari, ga je ook nog op mijn post reageren?quote:Op zondag 16 januari 2011 18:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke hetze tegen welke heidenen waar? Dit soort nep-geneuzel moet je eens afleren. Geef aan waar je parallelen mee ziet of hou je kop.
Jouw denkwijze is dan ook dat de hele wereld maar naar nederland moet kunnen komen.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen met een compleet andere denkwijze zijn misschien niet mn allerbeste vrienden, maar ik zal hen nooit een strobreed in de weg leggen. Dit in tegenstelling tot Wilders die moslims onmogelijk wil maken hun religie vrijelijk te belijden.
En wat dan nog? Ik weet dat figuren als jij mensen als ik liever kwijt dan rijk zijn, maar dat zal me echt een rotzorg zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:39 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Jouw denkwijze is dan ook dat de hele wereld maar naar nederland moet kunnen komen.
Eigenlijk een ideologie van verliezen dus.
Wie is dat in je gebruikersafbeelding trouwens?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef Gulo het volgende:
[..]
Lord Vetinari, ga je ook nog op mijn post reageren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |