Enige gunstige aan Operation Anchorage was de stealth suit. Voor de rest een waardeloos stukje dlc, evenals mothership zeta.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef Jeff89 het volgende:
Die DM shit is toch hetzelfde idee als Anchorage in FO3? Dus dat je zegmaar in dat gebied geen normale items kan gebruiken, maar alleen de items die je daar vind, en dat je ze ook niet mee terug kan nemen naar de reguliere wereld?
Dat vond ik kut
Broken Steel was tof, the Pit heb ik nooit gespeeld tot mijn spijt. Hoorde dat dat idd de tofste was..quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Enige gunstige aan Operation Anchorage was de stealth suit. Voor de rest een waardeloos stukje dlc, evenals mothership zeta.
The pit en broken steel daarentegen
Die heb ik er bewust even tussenuit gelaten, die vond ik redelijk, maar niks bijzonders. The pit is zeker een aanrader. Coole omgeving, leuk verhaal en zeker een toevoeging aan de game. Had deze als illegale mod, maar uiteindelijk toch maar de goty gehaald omdat ik de game toch de moeite vond.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Broken Steel was tof, the Pit heb ik nooit gespeeld tot mijn spijt. Hoorde dat dat idd de tofste was..
Ik vond trouwens Point Lookout wel heel tof. Toffe sfeer op dat eilandje, en leuke questlijn met die Ghoul
Wat ook handig was aan OA is dat je meteen Power Armor training hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Enige gunstige aan Operation Anchorage was de stealth suit. Voor de rest een waardeloos stukje dlc, evenals mothership zeta.
The pit en broken steel daarentegen
Ik probeer dit zonder grote spoilers te doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja valt ie mee?
Zat er ook aan te denken om hem te halen(voor de 360), maar de reviews waren allemaal toch wel wat negatiefjes.. Als in vooral saaie indoor-levels enzo?
Je kunt in DM alle wapens meenemen naar de mojave.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef Jeff89 het volgende:
Die DM shit is toch hetzelfde idee als Anchorage in FO3? Dus dat je zegmaar in dat gebied geen normale items kan gebruiken, maar alleen de items die je daar vind, en dat je ze ook niet mee terug kan nemen naar de reguliere wereld?
Dat vond ik kut
Ja idd, dat snapte ik van de rest eigenlijk ook al niet... of ze zijn allemaal naar buiten gerend zonder even te wachtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]En trouwens, je kon toch als je Operation: Anchorage uitgespeeld had, de Gauss-rifle, trenchknife en Jingwei shocksword + stealtharmor/winterized Power-armor meenemen uit die kluis?
Simpel: het gedeelte wat je mee kon nemen kreeg je NA de simulatie. De levels zelf waren allemaal sim waardoor je geen loot mee kon nemen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja idd, dat snapte ik van de rest eigenlijk ook al niet... of ze zijn allemaal naar buiten gerend zonder even te wachten
Ja ok, maar uiteindelijk heb je het allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Simpel: het gedeelte wat je mee kon nemen kreeg je NA de simulatie. De levels zelf waren allemaal sim waardoor je geen loot mee kon nemen.
En dus? Je geeft net aan dat je niet snapt dat je in die wereld niks mee kon nemen. Klopt ook, want in de wereld zelf (de sim) kun je niks meenemen. Geen loot van kills die je gemaakt hebt. Dat je op het einde wat trophies meekrijgt is een heel ander verhaal. Feit blijft dat je in de sim zelf niks kunt looten, klaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ja ok, maar uiteindelijk heb je het allemaal
we redeneren precies andersomquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dus? Je geeft net aan dat je niet snapt dat je in die wereld niks mee kon nemen. Klopt ook, want in de wereld zelf (de sim) kun je niks meenemen. Geen loot van kills die je gemaakt hebt. Dat je op het einde wat trophies meekrijgt is een heel ander verhaal. Feit blijft dat je in de sim zelf niks kunt looten, klaar.
Lees die opmerking van Jeff nog even.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
En dus? Je geeft net aan dat je niet snapt dat je in die wereld niks mee kon nemen. Klopt ook, want in de wereld zelf (de sim) kun je niks meenemen. Geen loot van kills die je gemaakt hebt. Dat je op het einde wat trophies meekrijgt is een heel ander verhaal. Feit blijft dat je in de sim zelf niks kunt looten, klaar.
Eerste deel van de zin heb jij een punt, ons (of iig mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:04 schreef Jeff89 het volgende:
Dus dat je zegmaar in dat gebied geen normale items kan gebruiken, maar alleen de items die je daar vind, en dat je ze ook niet mee terug kan nemen naar de reguliere wereld?
Ik download die shit wel gewoon. Steam kan sterven als het aan mij ligt..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 01:31 schreef Georges het volgende:
Al iemand de nieuwe DLC uitgeprobeerd, Honest Hearts?
Ik vond Dead Money erg tegenvallen dus ik wacht wel op de Goty.
Werkt dat uberhaupt? Gekraakte dlc op een legit steam game? Dit omdat ik obsidian geen euro meer gun na het hele crash debacle wat maanden geduurd heeft..quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik download die shit wel gewoon. Steam kan sterven als het aan mij ligt..
Geen crash na de updatequote:Op woensdag 11 mei 2011 14:28 schreef SoldMayor het volgende:
GVD.![]()
Heb nu weer Vegas opgepakt na een tijd. En moest natuurlijk een update downloaden. Ik heb nooit ergens problemen mee gehad in Vegas en nu gvd sinds die laatste update is die in 2 dagen tijd al 5 keer vastgelopen...
Nou ik ben zo iemand die na elke 5 minuten saved.![]()
maar toch het is wel vervelend.
Ik wacht tot die goedkoper wordt. Heb DM wel met heel veel plezier gespeeld en vond de companions tof met goede achtergrondverhalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 12:01 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik download die shit wel gewoon. Steam kan sterven als het aan mij ligt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |