abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:33:52 #101
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93587127
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:11 schreef Jeff89 het volgende:
Steam claimt dat ze mijn New Vegas niet kunnen overzetten van mijn broertje's naar mijn account, omdat er al wat uren op gespeeld zijn.. Fair enough in principe.
MAAR! Nu claimt die Steam customer support dat 'It cost us money to run the servers, so your brother can play the game'.. Ja HO ff.. Het is niet eens meen multiplayer spel, dus die servers runnen alleen voor de achievements (ALS ze daar al speciale servers voor draaien).. Tevens staat er nergens op het doosje van mijn Fallout, dat ik een Steam powered iets koop, en heb ik nooit om Steam gevraagd..
Nu breekt m'n klomp toch wel.. Met ze 'it cost us money'. NEE DIKKE! Het heeft mij geld gekost! Het eerste spel wat ik sinds tijden legaal koop, en direct weer een bak gezeik van hier tot tokyo. Ik heb gemaild dat als ik blijkbaar een 'steam subscription' heb, ik 'm opzeg en m'n 27.50 terug wil, omdat ik niet tevreden zijn. Etterbakken.. Beetje claimen dat ik ze geld kost..
Zoals Deecruise's reactie hierboven, je broertje kan toch elk van zijn games aan jou "giften"? Gespeelde uren zouden niet uit moeten maken.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:27 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Hier was ik ook verbaasd over. Koop je voor een berg geld een collectors edition, je plaatst de disk -> begint ie via steam te downloaden????
Voor veel mensen is het ook een nadeel om spellen alléén via steam te kopen, zonder een retailversie op de planken. Dus 't is maar net wat je wil.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:40:04 #102
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93589626
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:33 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zoals Deecruise's reactie hierboven, je broertje kan toch elk van zijn games aan jou "giften"? Gespeelde uren zouden niet uit moeten maken.

[..]

Voor veel mensen is het ook een nadeel om spellen alléén via steam te kopen, zonder een retailversie op de planken. Dus 't is maar net wat je wil.
Ben ik met je eens maar je begrijpt me verkeerd: het moet OF op de disk staan, of de fysieke schijf moet niks met steam te maken hebben. Het gaat zelfs zo ver dat als ik de verbindingskabel eruit trek en new vegas probeer te starten ik een foutmelding krijg dat er geen verbinding met steam gemaakt kan worden.

Ik heb toch een disk en het is een singleplayer? Snap je wat ik bedoel? Dit hoort gewoon niet, klaar.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:49:47 #103
97079 Jeff89
Conquer All
pi_93590031
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik heb toch een disk en het is een singleplayer? Snap je wat ik bedoel? Dit hoort gewoon niet, klaar.
Mijn idee precies.. En dan bijdehante berichten krijgen van klantenservice van 'we don't transfer serial keys' en 'we run serves that cost money'...
Ik koop een fysieke versie van een singleplayer game, en dan zou ik helemaal niet met de Steam klantenservice in de clinch hoeven liggen, toch?
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:53:39 #104
97079 Jeff89
Conquer All
pi_93590212
Wat een drama eigenlijk :') 70 uur vrijwel vlekkeloze gameplay op m'n Piratebay versie.. Na 35 uur de game toch maar gekocht, om de developer te supporten.. En nu al meer gezeik met die legale versie als dat ik ooit met de piratenversie had >_<
En als bonus crasht de Steam versie ook nog eens regelmatig als ik ALT+TAB, iets wat de illegale ook niet deed..
  donderdag 3 maart 2011 @ 22:55:46 #105
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_93618453
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:40 schreef DeeCruise het volgende:
Het gaat zelfs zo ver dat als ik de verbindingskabel eruit trek en new vegas probeer te starten ik een foutmelding krijg dat er geen verbinding met steam gemaakt kan worden.
Bedoel je hiermee dat jij alleen kan spelen met je internetconnectie aan?

Want ik kan gewoon in de offline-modus aan New Vegas beginnen, of welk ander spel dan ook.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:49 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Mijn idee precies.. En dan bijdehante berichten krijgen van klantenservice van 'we don't transfer serial keys' en 'we run serves that cost money'...
Ik koop een fysieke versie van een singleplayer game, en dan zou ik helemaal niet met de Steam klantenservice in de clinch hoeven liggen, toch?
Nee, als een vorm van service hadden ze er al wat aan moeten doen.

Maar geef nou 's antwoord op onze vraag: :)

Volgens steam is jouw spel, je broertjes spel. Dus jouw broertje zou gewoon die versie moeten kunnen overzetten naar jouw steam-account, als een gift. Had je dat al geprobeerd en is 't niet gelukt? Of heb je alleen geprobeerd om jouw retailversie op jouw steamaccount te installeren en ging dat niet omdat hij nog steeds op je broertjes naam stond, b.w.v.s?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 09:07:19 #106
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_93628105
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Want ik kan gewoon in de offline-modus aan New Vegas beginnen, of welk ander spel dan ook.

[..]

Volgens steam is jouw spel, je broertjes spel. Dus jouw broertje zou gewoon die versie moeten kunnen overzetten naar jouw steam-account, als een gift. Had je dat al geprobeerd en is 't niet gelukt? Of heb je alleen geprobeerd om jouw retailversie op jouw steamaccount te installeren en ging dat niet omdat hij nog steeds op je broertjes naam stond, b.w.v.s?
Werkt ook wel, maar waarom is die koppeling er zonder dat dit aangekondigd is? Waarom niet automatisch in offline modus?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:18:42 #107
97079 Jeff89
Conquer All
pi_93632890
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef The_Substitute het volgende:

Nope, die versie is altijd en alleen maar speelbaar vanaf mijn broertjes account.. Ik heb dat gift gebeuren gevraagd, dit is het antwoord:

quote:
8 Message by Support Tech Henry on Thu, 3rd Mar 2011 9:40 pm
Hello,

Games must be purchased as gifts. Games that have been registered to an account cannot then be gifted to other users.

We will be unable to transfer this game to another account. You must be logged in to the original account it was registered to in order to play the game.
Dit hebben ze 4x gezegd in andere bewoordingen.. Op het feit dat ik helemaal niet akkoord gegaan ben met een Steam subscription, dat ik een fysieke versie bezit, of dat het ze helemaal geen geld kost om het op hun servers te draaien (want singleplayer) gaan ze niet in. NV is linked aan die account, klaar..
Ik heb ook in principe wel toegang tot die account, en kan 'm daarop gewoon spelen, maar het principe staat me nog steeds zwaaaar tegen.
pi_94019650
Volgende week ga ik het ook weer eens proberen.
pi_94021900
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

[..]

Hmm nogal logisch dat het niet kan :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 13 maart 2011 @ 11:40:05 #110
97079 Jeff89
Conquer All
pi_94038905
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm nogal logisch dat het niet kan :)
Logisch ja, dat je een retail versie van een spel koopt, met doosje boekje en serial, en dat Steam je dan gaat vertellen wat je er wel en niet mee mag doen :') Heel logisch.
  zondag 13 maart 2011 @ 12:00:45 #111
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_94039453
Gister voor de eerste keer 'The Fort' even helemaal uitgemoord >:)

Daarnaast ook bijna alle achievements gehaald behalve.... The Courier that broke the bank... Iemand tips?
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 13 maart 2011 @ 12:09:35 #112
97079 Jeff89
Conquer All
pi_94039707
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:00 schreef numero_uno het volgende:
Gister voor de eerste keer 'The Fort' even helemaal uitgemoord >:)

Daarnaast ook bijna alle achievements gehaald behalve.... The Courier that broke the bank... Iemand tips?
Als je luck 7 of hoger is kan je behoorlijk snel veel geld verdienen met BlackJack als je een beetje tactisch verdubbelt en split..Je kan volgens mij een implant halen voor luck, en sowieso een +1 luck sleepwear halen bij Mick and Ralphs. (staat ook in link hieronder) En hier:

http://www.ps3trophies.or(...)-who-broke-bank.html

Legt iemand uit hoe je ook met lage luck snel kan winnen. (met 2000 chips een save maken voor een roulette tafel en alles inzetten op de groene 0.. verlies -> start over | win -> save).
  zondag 13 maart 2011 @ 12:56:29 #113
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94041389
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:09 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

met 2000 chips een save maken voor een roulette tafel en alles inzetten op de groene 0.. verlies -> start over | win -> save).
Cheaten om een trophie te halen :')
  zondag 13 maart 2011 @ 14:21:04 #114
97079 Jeff89
Conquer All
pi_94044952
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:56 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Cheaten om een trophie te halen :')
Is reloaden nu al cheaten? Jij maakt ook meteen een nieuwe character als je 'n keer dood gaat?
Sowieso, hij vraagt om tips.. Dit zijn tips :P
  zondag 13 maart 2011 @ 15:06:59 #115
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_94047082
Heb een character klaar staan met 8 luck als basis dus met die sexy sleepwear en de implant gaan we maar eens lekker black jacken :)
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 13 maart 2011 @ 20:22:33 #116
97079 Jeff89
Conquer All
pi_94062645
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:06 schreef numero_uno het volgende:
Heb een character klaar staan met 8 luck als basis dus met die sexy sleepwear en de implant gaan we maar eens lekker black jacken :)
Vooral tactisch verdubbelen en splitten!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:43:31 #117
62182 Georges
That's the shit
pi_94493939
Ik zit eraan te denken om fallout nieuw leven in te blazen met mods.
Iemand ervaring daarmee, voegt het veel toe of is veel nogal glitchy?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_94499435
Ik ben weer begonnen. Vandaag heb ik misschien ook weer eens eventjes tijd.
  woensdag 23 maart 2011 @ 09:30:08 #119
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_94500510
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 14:21 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Is reloaden nu al cheaten? Jij maakt ook meteen een nieuwe character als je 'n keer dood gaat?
Sowieso, hij vraagt om tips.. Dit zijn tips :P
Doodgaan is autoload naar laatste savegame.. Reloaden omdat je niet wint met blackjack en dit continu herhalen zodat je de trophie kunt halen zie ik als cheaten ja..
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:07:46 #120
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_94503252
Blackjacken is zo'n eitje.. met een Luck van 8 kun je prima de bank leegspelen. Ja als je risico volle moves gaat doen kan je snel verliezen.. dan vind ik ook reloaden een beetje jammer..

b.t.w. iemand al dead money op de ps3 gespeeld? zo ja aanrader of niet? Ik kan het namelijk niet uitstaan dat er een platinum trophy staat met 85% :@
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:30:56 #121
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_95251174
quote:
11s.gif Op woensdag 23 maart 2011 11:07 schreef 67Impala het volgende:
b.t.w. iemand al dead money op de ps3 gespeeld? zo ja aanrader of niet? Ik kan het namelijk niet uitstaan dat er een platinum trophy staat met 85% :@
Is een aanrader. :Y
Ik speel 'm dan wel op de pc, maar ik vind Dead Money tot nu toe de beste uitbreiding van een Fallout-game. Alleen de manier al waarop het verhaal en karakters geschreven zijn. Ik vond het van tevoren, aan de hand van de screenshots, er verre van overtuigend uitzien, maar het heeft me aangenaam verrast.

Tips voor je aan DM begint:
• Wacht tot je ongeveer lvl 20 bent.
• Neem Veronica een keer mee en doe haar quest 'I Could make you care'. (voordat je DM doet.)
  zaterdag 9 april 2011 @ 09:53:11 #122
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_95251411
Hm dan ga ik hem denk zeker opnieuw oppakken naar AC: Brotherhood! ^O^
Lekker opnieuw beginnen en een nieuw character bouwen :D
  zaterdag 9 april 2011 @ 12:00:28 #123
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_95254335
quote:
11s.gif Op zaterdag 9 april 2011 09:53 schreef 67Impala het volgende:
Hm dan ga ik hem denk zeker opnieuw oppakken naar AC: Brotherhood! ^O^
Lekker opnieuw beginnen en een nieuw character bouwen :D
Vooral doen. 8-)

Er worden trouwens in DM een rits aantal hints gegeven over de nieuwe dlc's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik vind 't onderhand tijd voor een volgende uitbreiding. :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 09-04-2011 17:22:52 ]
pi_95257905
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 09:30 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Is een aanrader. :Y
Ik speel 'm dan wel op de pc, maar ik vind Dead Money tot nu toe de beste uitbreiding van een Fallout-game. Alleen de manier al waarop het verhaal en karakters geschreven zijn. Ik vond het van tevoren, aan de hand van de screenshots, er verre van overtuigend uitzien, maar het heeft me aangenaam verrast.

Tips voor je aan DM begint:
• Wacht tot je ongeveer lvl 20 bent.
• Neem Veronica een keer mee en doe haar quest 'I Could make you care'. (voordat je DM doet.)
Ja valt ie mee?
Zat er ook aan te denken om hem te halen(voor de 360), maar de reviews waren allemaal toch wel wat negatiefjes.. Als in vooral saaie indoor-levels enzo?
..non est vivere sed valere vita est ..
  zaterdag 9 april 2011 @ 14:04:25 #125
97079 Jeff89
Conquer All
pi_95258515
Die DM shit is toch hetzelfde idee als Anchorage in FO3? Dus dat je zegmaar in dat gebied geen normale items kan gebruiken, maar alleen de items die je daar vind, en dat je ze ook niet mee terug kan nemen naar de reguliere wereld?
Dat vond ik kut :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')