abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 januari 2011 @ 02:31:17 #1
296198 SirJohn
Gelletje doet wonderen...
pi_91398104
Ik ga het even kort houden,
ik hoop echter wel dat iemand mij kan helpen.
een tijdje geleden heb ik een filmpje gemaakt over stof/orbs in mijn huis
ik zelf heb er nog niet echt een verklaring voor en wil hier eigenlijk wel het fijne van weten.
wie heeft tips voor mij?
Nee! Ik discrimineer nooit! Ik maak alleen maar onderscheid...
  zondag 16 januari 2011 @ 02:34:53 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91398177
Stofdeeltjes die oplichten door "dat felle licht" waar je zelf zo'n last van had.

Opgelost slotje.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_91398654
:')
pi_91398939
Zoals in elke foto en video, stofdeeltjes buiten focus die belicht worden door flits of lamp. Knijp je diafragma en je zal zien, weg zijn je "obrs" :')

Oh, en stop met roken, je hele treiter is geel |:(
  zondag 16 januari 2011 @ 04:07:26 #5
296198 SirJohn
pi_91399528
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:18 schreef baquelappe het volgende:
Zoals in elke foto en video, stofdeeltjes buiten focus die belicht worden door flits of lamp. Knijp je diafragma en je zal zien, weg zijn je "obrs" :')

Oh, en stop met roken, je hele treiter is geel |:(
ja ik weet het, ben ook niet trots dat ik rook ofzo... maar ja kan er niet vanaf blijven.
wat bedoel je eigenlijk met treiter? :/
  zondag 16 januari 2011 @ 04:10:24 #6
296198 SirJohn
pi_91399546
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:34 schreef SpecialK het volgende:
Stofdeeltjes die oplichten door "dat felle licht" waar je zelf zo'n last van had.

Opgelost slotje.
tjah, opzich kan ik daar ook heel erg nuchter in zijn... orbs tsktsk... man das gewoon de weerkatsing van het licht... maar ja wat als mensen toch anders zeggen... wat op de reactie van iemand op youtube las ik dat stof dwarrelt... en dat deed het niet in het filmpje....
  zondag 16 januari 2011 @ 06:54:09 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91400278
Moet zeggen.. toen ik je filmpje aanzette had ik ook verwacht om dat gedwarrel te zien (stof voor de lens) maar dit is wel anders toch. Lijken wel lichtflitsjes?
The truth was in here.
pi_91406119
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef SirJohn het volgende:
Ik ga het even kort houden,
ik hoop echter wel dat iemand mij kan helpen.
een tijdje geleden heb ik een filmpje gemaakt over stof/orbs in mijn huis
ik zelf heb er nog niet echt een verklaring voor en wil hier eigenlijk wel het fijne van weten.
wie heeft tips voor mij?
Orbs bestaan dus zeer zeker wel, k heb ook foto's waar ik geen flits heb gebruikt en foto van mn webcam dus ook zonder flits waar dus ook orbs opstaan. Weet alleen zo ff niet op welke cd die staat heb ze gebrand.
Wat jij hebt gefilmt zijn orbs in beweging. k Zie ze wel vaker op filmpjes die mensen hebben gemaakt en k zie ze zelfs met het blote oog. Op internet kan je er veel over vinden googlen maar.
Je hebt ze ook in allerlei kleuren, groen , blauw etc etc
Dit is wel een leuke site : http://home.kpn.nl/lichtbol/
  zondag 16 januari 2011 @ 13:04:59 #9
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_91406144
Interessante links!
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_91420281

OMG! Deze hond heeft een dubbele kont :o

Ontopic, hier zie ik een orb op waarvan ik wel geloof dat het er een is. Van andere foto's kan ik me voorstellen dat het stofdeeltjes zijn, maar dit is toch wel een echte orb lijkt me zo.

Een lichteffect lijkt me zich namelijk niet echt voor te doen in de schaduw van die vrouw. Of toch? :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:20:59 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91421372
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]

OMG! Deze hond heeft een dubbele kont :o

Ontopic, hier zie ik een orb op waarvan ik wel geloof dat het er een is. Van andere foto's kan ik me voorstellen dat het stofdeeltjes zijn, maar dit is toch wel een echte orb lijkt me zo.

Een lichteffect lijkt me zich namelijk niet echt voor te doen in de schaduw van die vrouw. Of toch? :{
Tis dezelfde kleur als de vaas achterin bij het raam :P

Nee ik weet het niet zeker nee. Zo heb ik ook nog ergens een foto waar vreemde rook op staat wat ik niet kan verklaren.
The truth was in here.
pi_91421430
Je vriendin is met haar poes bezig?
pi_91421899
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken die hele foto niet hoor, het is een van de foto's van een van de links van hierboven :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:37:28 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91422067
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik ken die hele foto niet hoor, het is een van de foto's van een van de links van hierboven :')
Nee een quote uit filmpje van TS :')
The truth was in here.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:20:42 #15
296198 SirJohn
pi_91424059
quote:
Op zondag 16 januari 2011 18:22 schreef Sapstengel het volgende:
Die was te verwachten :P
pi_91429779
Als een orb geen stofje is of geen lichtprobleem of cameraprobleem wat is het dan wel? :)
pi_91441486
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Flammie het volgende:
Als een orb geen stofje is of geen lichtprobleem of cameraprobleem wat is het dan wel? :)
Een kipfilet :P

Maar even serieus, als we wisten wat het was hadden we dit topic niet geopend he? Zoals ik het zie zijn orbs energievormen met een zeker bewustzijn en intelligentie.
  maandag 17 januari 2011 @ 00:34:03 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_91445429
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 04:10 schreef SirJohn het volgende:

[..]

tjah, opzich kan ik daar ook heel erg nuchter in zijn... orbs tsktsk... man das gewoon de weerkatsing van het licht... maar ja wat als mensen toch anders zeggen... wat op de reactie van iemand op youtube las ik dat stof dwarrelt... en dat deed het niet in het filmpje....
Gefeliciteerd. Je bent de eerste persoon in de gehele wereld bij wie de lucht stofvrij is.

Ik heb de jongens National Geographic al ingelicht. Ze komen over een weekje bij je filmen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_91452321
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Flammie het volgende:
Het kunnen eintiteiten zijn, die op deze mannier reizen. Reizen op deze mannier kost niet zoveel energie. Dit heb ik echter ook maar gelezen.
pi_91452439
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 23:06 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Een kipfilet :P

Maar even serieus, als we wisten wat het was hadden we dit topic niet geopend he? Zoals ik het zie zijn orbs energievormen met een zeker bewustzijn en intelligentie.
Nou kom kom, er zullen vast een aantal gedachten over zijn.. ik vraag me af waarom mensen stellig denken of weten dat het entiteiten zijn of de geesten van overledenen.. Kun je met orbs communiceren om dat te weten te komen? Waarom zou men denken dat het entiteiten of geesten zijn. Hebben mensen het gevraagd aan de orbs? Ik begrijp dat niet zo goed :P
  maandag 17 januari 2011 @ 10:13:24 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91452660
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nou kom kom, er zullen vast een aantal gedachten over zijn.. ik vraag me af waarom mensen stellig denken of weten dat het entiteiten zijn of de geesten van overledenen.. Kun je met orbs communiceren om dat te weten te komen? Waarom zou men denken dat het entiteiten of geesten zijn. Hebben mensen het gevraagd aan de orbs? Ik begrijp dat niet zo goed :P
Goeie vraag eigenlijk wel.
The truth was in here.
pi_91452723
Heb je wel eens zonlicht op je kamer schijnen? Dan zie je heeeel veel orbs,
  maandag 17 januari 2011 @ 10:20:31 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_91452861
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:15 schreef algebra010 het volgende:
Heb je wel eens zonlicht op je kamer schijnen? Dan zie je heeeel veel orbs,
Heb je het fimpje ook gekeken of roep je maar wat?

Het lijkt mij logisch dat we allemaal bekend zijn met dwarrelende stofjes, regen, sneeuw en dat wanneer er dan een foto gemaakt word met flits er mogelijk veel stofjes gefotografeerd kunnen worden. (Test: Schud je gordijnen eens uit terwijl een ander een foto maakt)

Maar er lijkt zich ook een "stofje" voor te kunnen doen die mensen ervaren als een lichtballetje, en op de film zien we lichtflitsen. Beide boeiend en beide onderscheiden ze zich van normaal vliegend stof zover.
The truth was in here.
pi_91453067
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Heb je het fimpje ook gekeken of roep je maar wat?

Het lijkt mij logisch dat we allemaal bekend zijn met dwarrelende stofjes, regen, sneeuw en dat wanneer er dan een foto gemaakt word met flits er mogelijk veel stofjes gefotografeerd kunnen worden. (Test: Schud je gordijnen eens uit terwijl een ander een foto maakt)

Maar er lijkt zich ook een "stofje" voor te kunnen doen die mensen ervaren als een lichtballetje, en op de film zien we lichtflitsen. Beide boeiend en beide onderscheiden ze zich van normaal vliegend stof zover.
Waar zie jij lichtflitsen? Ik zie alleen stofdeeltjes, sommige dicht, sommige ver van de lens verwijderd. Sowieso onzinnig om onbekende dingen op camera meteen te linken aan entiteiten, wat is de redenatie daarachter?
pi_91453339
tijd om een keer te stofzuigen
pi_92147785
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 10:05 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik denk dat het overleden mensen zijn die op deze manier bij ons komen kijken hoe het hier gaat.
En ja je kan met ze communiceren, ik vraag nl van te voren of ze op de foto willen komen. Maar ik ben gestopt met steeds maar foto's te maken, omdat ik van een medium hoorde dat het dan net zoiets word als glaasje draaien. Ik wil nl niks oproepen.
Ik heb een foto van mn huwelijk en daar staat rechts achter me een orb op de foto, het medium dacht dat het wel eens mn overleden broer kon zijn. Zelf had ik dat idee al voordat zei het me vertelde.
Ik heb veel foto's met orbs bijna altijd als mensen foto's van me nemen staan er orbs op k denk zelf dat het mn gidsen zijn.
pi_92160555

Dit plaatje interpreteer je wel als 3D, want je weet dat voorwerpen kleiner lijken naarmate ze verder van de af staan. De bergen nemen toch wel iets van ruimte in beslag, maar je ziet ze op de horizon; zodoende weet je dat ze heel groot zijn.

Toch blijft dit plaatje tweedimensionaal; je interpreteert diepte, maar je ziet het niet. Bij foto's is dat hetzelfde.

Van 'orbs' weet je niet waar ze zijn. Ze kunnen op of heel dichtbij de lens zijn op het moment dat ze worden gefotografeerd. Dan zijn ze heel klein, zoals stofdeeltjes. Ze zijn groter als ze verder van de lens staan. Maar op de foto kan je dat niet achterhalen.

Er kunnen nog heel veel andere verklaringen zijn voor orbs. De CCD zou misschien op dat moment niet goed hebben gewerkt, omdat er een straal ultraviolet licht op valt. Ik noem maar wat. Of een lichtstraal wordt door blinkende voorwerpen diverse keren weerkaatst en belichten stof, damp of nevel.

Zoveel verklaringen die ik logischer vind dan geesten.
pi_92162958
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 07:02 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]

Dit plaatje interpreteer je wel als 3D, want je weet dat voorwerpen kleiner lijken naarmate ze verder van de af staan. De bergen nemen toch wel iets van ruimte in beslag, maar je ziet ze op de horizon; zodoende weet je dat ze heel groot zijn.

Toch blijft dit plaatje tweedimensionaal; je interpreteert diepte, maar je ziet het niet. Bij foto's is dat hetzelfde.

Van 'orbs' weet je niet waar ze zijn. Ze kunnen op of heel dichtbij de lens zijn op het moment dat ze worden gefotografeerd. Dan zijn ze heel klein, zoals stofdeeltjes. Ze zijn groter als ze verder van de lens staan. Maar op de foto kan je dat niet achterhalen.

Er kunnen nog heel veel andere verklaringen zijn voor orbs. De CCD zou misschien op dat moment niet goed hebben gewerkt, omdat er een straal ultraviolet licht op valt. Ik noem maar wat. Of een lichtstraal wordt door blinkende voorwerpen diverse keren weerkaatst en belichten stof, damp of nevel.

Zoveel verklaringen die ik logischer vind dan geesten.
Hoe verklaar je dan de orbs die ik met het blote oog zie? en hoe verklaar je dan mn foto die ik met de webcam nam zonder flits en ook orbs op aanwezig waren.
Hoe verklaar je dan dat toen ik een foto wou nemen, naar t schermpje van mn telefoon keek en een orb recht op me af zag vliegen?
pi_92166205
Wat het precies is weet ik niet, maar ik vind dit filmpje wel heel interessant:

pi_92166777
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:06 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan de orbs die ik met het blote oog zie?
Glasvochttroebelingen. Troebelingen in het glasvocht werpen een schaduw op het netvlies, hetgeen je kan waarnemen als circles, puntjes, spinnenwebben, kralensnoer, vliegjes.

quote:
en hoe verklaar je dan mn foto die ik met de webcam nam zonder flits en ook orbs op aanwezig waren.
Ik heb niet veel verstand van camera's/webcams, maar ik meen mij iets te herinneren dat de groote van de opening van het diafragma te maken heeft met het wel of niet zien van stofdeeltjes.

quote:
Hoe verklaar je dan dat toen ik een foto wou nemen, naar t schermpje van mn telefoon keek en een orb recht op me af zag vliegen?
Zagen anderen het ook? :)
pi_92171130
Zoveelste "orbs bestaan wel! Orbs bestaan niet! Je hebt teveel gezopen! Hou op met snuiven! Maar ze bestaan wel!"-topic...
;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_92172390
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:03 schreef Sofi het volgende:

[..]

Glasvochttroebelingen. Troebelingen in het glasvocht werpen een schaduw op het netvlies, hetgeen je kan waarnemen als circles, puntjes, spinnenwebben, kralensnoer, vliegjes.

[..]

Ik heb niet veel verstand van camera's/webcams, maar ik meen mij iets te herinneren dat de groote van de opening van het diafragma te maken heeft met het wel of niet zien van stofdeeltjes.

[..]

Zagen anderen het ook? :)
Ik zie orbs vliegen dat heeft echt niks met vuiltjes op mn netvlies te maken en ze gingen ook zeer snel. Ze zien eruit als een lichtbol en niet als die dingen die jij net noemde
En ja mn man heeft het ook gezien want die zat naast me.
Ik heb ook een film gezien van mensen die spoookhuizen onderzoeken,ook zij zagen ze met het blote oog tijdens het filmen. Zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.

http://www.paranormalactivities.nl/spookhuishuissen2.php
helemaal naar beneden scrollen en daar staat het filmpje.
pi_92179691
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:00 schreef DjinN het volgende:
Zoveelste "orbs bestaan wel! Orbs bestaan niet! Je hebt teveel gezopen! Hou op met snuiven! Maar ze bestaan wel!"-topic...
;(
Wat een onzin, er heeft nog niemand ook maar iets in die richting gezegd.
TS geeft aan dat hij een filmpje heeft gemaakt over stof/orbs in zijn huis en op zoek is naar mogelijke verklaringen.. en die krijgt hij dan ook.

Niet zo overdrijven he ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:29 schreef mousy31 het volgende:

[..]
Ik heb ook een film gezien van mensen die spoookhuizen onderzoeken,ook zij zagen ze met het blote oog tijdens het filmen. Zal eens kijken of ik dat terug kan vinden.

Kan het filmpje nu niet bekijken, maar zal het zeker doen als ik thuis ben. Vind het altijd wel leuke materie :)
pi_92183462
@TS: je vriendin is even met haar poes bezig??? :o
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:26:50 #35
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_92187430
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 18:08 schreef vosss het volgende:
@TS: je vriendin is even met haar poes bezig??? :o
Spuit elf :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_92187487
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:53 schreef Sofi het volgende:

[..]

Wat een onzin, er heeft nog niemand ook maar iets in die richting gezegd.
TS geeft aan dat hij een filmpje heeft gemaakt over stof/orbs in zijn huis en op zoek is naar mogelijke verklaringen.. en die krijgt hij dan ook.

Niet zo overdrijven he ;)

[..]

Kan het filmpje nu niet bekijken, maar zal het zeker doen als ik thuis ben. Vind het altijd wel leuke materie :)
Is het een beetje moeilijk voor je om goed te lezen of niet? Ik heb nergens gezegd dat ze wel of niet bestaan. Dus zeg tegen mij niet dat ik moet overdrijven. Lees jij maar eerst even goed mijn reactie door voordat je erop reageert ;)
Aangezien jij hier pas 1 dag geregistreerd staat weet je dus niet dat er al tig topics over dit onderwerp zijn en dat het altijd op hetzelfde uitloopt:
Een discussie of TS wel of geen echte orbs heeft gezien, wat uitloopt in een wel-niet-wel-nietdiscussie dat uiteindelijk resulteerd in een slotje omdat er mensen zijn die niet normaal kunnen reageren en het argument van "teveel gezopen? teveel gesnoven? glasvochtvertroebeling" maar weer eens tevoorschijn toveren.

Zo, nu mag jij weer :Y
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_92197301
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat jij beweert hebt of ze wel of niet bestaan, ik geef enkel aan dat je wat hard van stapel loopt om te zeggen dat dit weer het zoveelste wellus-nietus-moddergooi topic is :)

Dat ik me nu pas geregistreerd heb om te kunnen reageren, wil natuurlijk niet zeggen dat ik helemaal nieuw ben. Ik lees al geruime tijd mee, maar had tot nu toe geen behoefte om te reageren.
Ik weet dan ook dat het, met enige regelmaat, mis gaat in TRU. Maar je moet er natuurlijk niet een 'self fulfilling prophecy' van maken ;)
pi_92207854
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:28 schreef DjinN het volgende:omdat er mensen zijn die niet normaal kunnen reageren en het argument van "teveel gezopen? teveel gesnoven? glasvochtvertroebeling"
Waarom is dat geen normale reactie?

Bij alle foto's en films over orbs die ik heb gezien, heb ik het gevoel dat het toch met licht te maken heeft. Als het zo is dat meerdere mensen serieus gloeiende lichtbollen in hun huis zien vliegen, zou de discussie over orbs toch anders zijn.

Ik zie het nu als een discussie dat mensen niet kunnen verklaren waarom er witte bollen op foto's en video's verschijnen en dat een groep van die mensen denkt: het is niet verklaarbaar, dus het moeten wel geesten zijn.
pi_92212084
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:06 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan de orbs die ik met het blote oog zie? en hoe verklaar je dan mn foto die ik met de webcam nam zonder flits en ook orbs op aanwezig waren.
Pulzzar ik had je deze vragen gesteld zou je die nog willen beantwoorden?
pi_92231765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:18 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Pulzzar ik had je deze vragen gesteld zou je die nog willen beantwoorden?
Daar is al door iemand anders antwoord op gegeven.

Als je het echt wilt weten, kan je misschien langsgaan bij een fotograaf. Die kunnen misschien een duidelijk antwoord geven op wat de lichtgevende bolletjes precies zijn. Als je materiaal meeneemt zoals foto's en video's, weten ze waar je het over hebt.

Het ontbreken van een flits, wil niet zeggen dat het daarmee paranormaal is, want er zijn ook andere lichtbronnen en misschien blinkende voorwerpen die het licht afbuigen, waardoor je toch vlekjes krijgt.

Blijf je nog steeds overtuigd van dat orbs echt een soort van geesten zijn en je wilt dat bewijzen. Gebruik dan bijvoorbeeld twee of meer videocamera's die op dezelfde tijd filmen, maar elk vanaf een andere hoek. Vrijwel elke videocamera kan je zo instellen dat ze bij de opnames ook de tijd op de seconde nauwkeurig weergeven. Zie je op elke opname bij dezelfde tijd ook dezelfde 'orbs', dan heb je hoe dan ook iets heel interessants vastgelegd. :)

Maar wat precies zie je met het blote oog? Vergelijkbaar met het filmje in de OP? Of echt vliegende lichtbollen?
pi_92232651
@Pulzzar
Ik zie dus duidelijk met mn blote oog een lichtbol door de kamer schieten, mn man ziet ze soms ook. Door de snelheid worden ze een beetje langwerpig en zie je meer een soort streep. Echter als ze blijven hangen zie ik duidelijk een lichtbol.En een van mn hondjes ziet ze ook soms volgt ze de lichtbol met haar hoofd. Sommige orbs hebben kleur k heb al een paar keer een blauwe gezien met het blote oog.
Ik heb een link geplaatst ik zou je aanraden om dat filmpje eens te kijken.

[ Bericht 10% gewijzigd door mousy31 op 02-02-2011 17:48:43 ]
  donderdag 3 februari 2011 @ 12:44:36 #42
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_92268718

Vandaag gemaakt op de zaak bij een camera test.
Dit is het effect van IR verlichting en stof.
pi_92268871
Maar stof vliegt toch niet zo? die dwarrelt toch?
pi_92271747
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:48 schreef mousy31 het volgende:
Ligt er maar helemaal aan van welke stof de orb is gemaakt. Relatief zware deeltjes stof kunnen ook in een rechte lijn vallen en zeker als ze door een externe bron in beweging gezet worden alle kanten op. Zeer lichte deeltjes stof lijken te zweven (heel langzaam te vallen/dwarrelen).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:10:37 #45
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92275243
wat zijn die orbs dan? :') deeltjes van onze lieve heer of aliens of geesten?
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:29:37 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_92276162
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:23 schreef mousy31 het volgende:
@Pulzzar
Ik zie dus duidelijk met mn blote oog een lichtbol door de kamer schieten, mn man ziet ze soms ook. Door de snelheid worden ze een beetje langwerpig en zie je meer een soort streep. Echter als ze blijven hangen zie ik duidelijk een lichtbol.En een van mn hondjes ziet ze ook soms volgt ze de lichtbol met haar hoofd. Sommige orbs hebben kleur k heb al een paar keer een blauwe gezien met het blote oog.

Mijn zusje ook een keer een blauwe orb gezien , de twee anderen die erbij waren zagen de orb niet maar ze ging aanwijzen waar de orb te zien was en die is op de foto gekomen en verder heb ik ook wel eens verschillende kleuren orbs waargenomen waaronder een blauwe .

[ Bericht 15% gewijzigd door Summers op 04-02-2011 23:39:03 (foto niet te zien ) ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:30:52 #47
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_92276215
quote:
Ik had er in de buurt gelopen, en ging op een stoel zitten met stoffen rugleuning.
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:44:14 #48
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92283110
Wat is een orb dan?
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:49:24 #49
8372 Bastard
Persona non grata
pi_92283384
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef RickoKun het volgende:
Wat is een orb dan?
Kortgezegd zouden het energiedeeltjes zijn.. een teken van een aanwezige geest of gids.
The truth was in here.
pi_92294372
quote:
Het stof is een reflector, die lichtstralen afbuigen.

Probeer je het stof voor te stellen als minuscuul kleine glassplinters die ongelijkmatig van vorm zijn. Als ze stil zouden hangen in de lucht, zouden ze orbs die je ziet ook stil hangen. Maar wat je al zei, het stof dwarrelt. Daardoor wordt de reflectie anders en lijkt de orb zich te verplaatsen.

Tot zover de les natuurkunde. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')