Ja hoor, als je dat fijn vindt.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ben het nu wel gewend
Mag ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?
Geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je moet toch wat over hebben voor lekkere kaas![]()
Heb je geen natuurwinkel oid in de buurt?
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hoe dan ook, ik ga wel mijn bedje opzoeken.![]()
Moet morgen nog weg enzo.
Iedereen veel plezier vannacht en alvast welterusten.
truste KTPquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Fijn dromenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind dat heerlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja hoor, als je dat fijn vindt.![]()
Zal ik dan ook door je haartjes kroelen?
Lekker slapenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Door haren kroelenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk
Joah, graag
Waarom ben je boos?quote:
Jaquote:
Ontspanningsoefeningen doen? Kopje thee of warme melk?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil gewoon een keer om 1 uur slapen en niet wakker zijn, dat is alles eigenlijk
* suikertaartje kroelt even door het haar van Bosquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil gewoon een keer om 1 uur slapen en niet wakker zijn, dat is alles eigenlijk
Slaap lekkerquote:
Misschien even wat thee zetten ja. Melk heb ik niet in huis..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ontspanningsoefeningen doen? Kopje thee of warme melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |