Ja hoor, als je dat fijn vindt.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ben het nu wel gewend
Mag ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?
Geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tsja, je moet toch wat over hebben voor lekkere kaas![]()
Heb je geen natuurwinkel oid in de buurt?
Trustequote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hoe dan ook, ik ga wel mijn bedje opzoeken.![]()
Moet morgen nog weg enzo.
Iedereen veel plezier vannacht en alvast welterusten.
truste KTPquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Fijn dromenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik vind dat heerlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 01:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja hoor, als je dat fijn vindt.![]()
Zal ik dan ook door je haartjes kroelen?
Lekker slapenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
Door haren kroelenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk
Joah, graag
Waarom ben je boos?quote:
Jaquote:
Ontspanningsoefeningen doen? Kopje thee of warme melk?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil gewoon een keer om 1 uur slapen en niet wakker zijn, dat is alles eigenlijk
* suikertaartje kroelt even door het haar van Bosquote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil gewoon een keer om 1 uur slapen en niet wakker zijn, dat is alles eigenlijk
Slaap lekkerquote:
Misschien even wat thee zetten ja. Melk heb ik niet in huis..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ontspanningsoefeningen doen? Kopje thee of warme melk?
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje kroelt even door het haar van Bos
Woohoo, schenk de glazen maar volquote:
Mooiquote:
I hate myself and I want to die mag wel op die van mijquote:
quote:
Ik heb geen flauw idee, wat ik op mijn uitvaart wil horen. Waarschijnlijk iets van Queen en Iron Maiden, De rest laat ik wel aan mijn nabestaanden over, die kennen mijn muzieksmaak wel een beetje.quote:
Ik Loreena McKennitt en Sinead O'Connorquote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, wat ik op mijn uitvaart wil horen. Waarschijnlijk iets van Queen en Iron Maiden, De rest laat ik wel aan mijn nabestaanden over, die kennen mijn muzieksmaak wel een beetje.
Troy, Nothing compares?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik Loreena McKennitt en Sinead O'Connor
Dante's Prayer, In This Heartquote:
Serietje kijkenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |