quote:Seinfeld intelligente humor?!
Op woensdag 15 oktober 2003 12:09 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
intelligentere variant
quote:In vergelijking met Friends heeft Seinfeld intelligente humor maar die humor kun je niet los zien met de geniale verhaallijnen. Er zitten veel doorverwijzingen in naar eerdere afleveringen. De grappen lijkt flauw(Seinfeld is en speelt een matig stand up comedian) , maar passen perfect bij de goed uitgeschreven personages en hun persoonlijkheden. Dat alles mis ik bij Friends.
Op woensdag 15 oktober 2003 12:40 schreef FallenAngel666 het volgende:[..]
Seinfeld intelligente humor?!
DAT is pas humor...
Friends was de eerste jaren ook wel erg grappig maar komt bij lange na niet aan het niveau van Seinfeld. Maar mensen die slechts één aflevering van beide shows zullen zien vinden Friends vaak leuker. Gewoon omdat de personages bij Seinfeld zo belangrijk zijn en goed zijn uitgewerkt.
En zoals eerder al gezegd, de humor zit in kleine dingetjes. Zoals gisteren, toen George hoorde dat zijn gevangenis vriendin vrij zou komen. Omdat je George een beetje kent moet je dan al lachen omdat je weet dat zijn 'zieke' geest daarvan baalt.
Ik vind Seinfeld de beste comedie ooit!
"The wheels of the bus go round and round, round and round, round and round"
"The woman across the street has nothing on, nothing on, nothing on"
quote:Een echte goede reeks is meer dan wat inside-jokes die je niet begrijpt als je niet vaak kijkt. Een echte goede reeks heeft je altijd meteen beet en laat je niet los. Ik heb alleen losstaande afleveringen van Seinfeld gezien en vond er niets aan. Ik vond het zeer flauw. Je zegt dus dat je een groot aantal afleveringen moet zien om die zogenaamde "geniale" humor te vatten. Maar het is voor mij al zo'n lijdensweg om 1 aflevering uit te zitten. De gedachte dat ik daarvan een hele reeks moet bekijken is uiterst beangstigend. (PS. Ik zeg niet dat Friends zo fantastisch is. Verre van. Maar Seinfeld zeker ook niet)
Op woensdag 15 oktober 2003 12:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
In vergelijking met Friends heeft Seinfeld intelligente humor maar die humor kun je niet los zien met de geniale verhaallijnen. Er zitten veel doorverwijzingen in naar eerdere afleveringen. De grappen lijkt flauw(Seinfeld is en speelt een matig stand up comedian) , maar passen perfect bij de goed uitgeschreven personages en hun persoonlijkheden. Dat alles mis ik bij Friends.
Dan kijk ik wel naar Frasier. Dat is altijd goed. Of je nu de background kent of niet.
En ik heb nog velen niet genoemd....
[Dit bericht is gewijzigd door vdo28 op 16-10-2003 16:17]
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:40 schreef SilverBullet het volgende:
Goeie kick![]()
Ik wilde seinfeld stemmen, maar de poll doet het niet meer.
Jij bent al veel te lang member om dit soort newbie-kicks te doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |