Had er misschien al wat dichterbij kunenn staan. Paar dagen deze week maar iets van 25 posts gehad. Terwijl ik nu gemiddeld wel op 100 zitquote:
Ik moest echt hardop lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
ik maak morgen wel een fotootje van m'n kamer, even de radioactieve troep het balkon op schuiven
Komt vanzelf wel goed hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had er misschien al wat dichterbij kunenn staan. Paar dagen deze week maar iets van 25 posts gehad. Terwijl ik nu gemiddeld wel op 100 zit
Ik ben niet zo'n lurkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klik eens op de homepage in z'n profiel
Oooh, ja dat is dus mijn werk hierquote:
Ja, ik post dus redelijk actief nu iig meer dan een aantal kort boven me, DUs de top100 ga ik zeker wel halen deze maand of anders in Feb.quote:
Echt? Wat coolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ja dat is dus mijn werk hier
Zeg maar soort van nanny en dat doe ik al 7 jaar
Ken je ook dat nummer van Moore en Lynott - Out in the Fieldsquote:
Leuk, alvast welkom in de top 100quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik post dus redelijk actief nu iig meer dan een aantal kort boven me, DUs de top100 ga ik zeker wel halen deze maand of anders in Feb.
Ja, weet wel wat je bedoelt ja. Heb hier altijd met kinderen 'gewerkt' (jongens) tussen de 4 en 10 jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Wat cool
Dan weet je wat ik bedoel, en ik heb toevallig 2 knullen die niks van de netheid van hun moeder hebben, wat geregeld tot conflicten leidt, echt als ik ze hun gang laat gaan is het een varkensstal hier
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je ook dat nummer van Moore en Lynott - Out in the Fields
Ja, waarom papier in de vuilnisbak gooien als je het op een tafel kunt neergooienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weet wel wat je bedoelt ja. Heb hier altijd met kinderen 'gewerkt' (jongens) tussen de 4 en 10 jaar
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, waarom papier in de vuilnisbak gooien als je het op een tafel kunt neergooien
Even luisterenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |