Nee, dat is een valide argument.quote:
Dan zou ik chronisch ziek zijn, heul ziek.. en dat is niet! Heb er geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ziek-van-seks.dhtml deze ellende hebben jullie alleen dan weer
Tien keer per dag pijn, vreselijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zou ik chronisch ziek zijn, heul ziek.. en dat is niet! Heb er geen last van gelukkig.
Grote babies niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Wat hebben kleine babietjes toch ENORME balzakken trouwens.
Zo.. En hoe was jouw bevalling... ?quote:
Ik heb het gesprek richting ranzige seks trachten te sturen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef kres het volgende:
[..]
Zo.. En hoe was jouw bevalling... ?
Uitgescheurd of ingeknipt ?
Hoe heb jij je geschoren ?
Ja dat zijn de onderwerpen vanavond..
Niet mijn keus hoor, het mag echt over iets anders gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef kres het volgende:
[..]
Helaas wel. Wat een wijven gezeik zeg. En dan vinden vrouwen het raar dat mannen evolutionair geprogrammeerd te zijn om te bezwangeren en dan weg te wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef kres het volgende:
[..]
ja en toen begon JIJ over zijn eerste week en over ballen van babietjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek richting ranzige seks trachten te sturen..
Ach gossie toch, moet het dan maar weer over bier en tieten gaan, kun je dat wel aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas wel. Wat een wijven gezeik zeg. En dan vinden vrouwen het raar dat mannen evolutionair geprogrammeerd te zijn om te bezwangeren en dan weg te wezen.
Zeg jij maar niets, Miss Totaalruptuur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en toen begon JIJ over zijn eerste week en over ballen van babietjes
van mij mag het ook wel over een ander onderwerp gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet mijn keus hoor, het mag echt over iets anders gaan
Ik zal je en handje helpen ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek richting ranzige seks trachten te sturen..
eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Babyballen gaan me eigenlijk wel te ver
hm, wat probeer je te doen???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik kom er niet uit hoog, met dat mp3tag programma... heb nu alle nrs erin geladen, maar dan..?
Ik heb +200 nrs op usb stick staan, voor in de autoradio. Maar hij gooit ze zo door elkaar dat ik dus niet netjes de verdeling artiest en dan nr krijg, dus speelt ie alles door elkaar af. En dat is irritant.quote:
oke, en jij probeert nu alle nummers mooi op volgorde te houden? En waar wil je dat mp3 tag programma dan voor gebruiken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb +200 nrs op usb stick staan, voor in de autoradio. Maar hij gooit ze zo door elkaar dat ik dus niet netjes de verdeling artiest en dan nr krijg, dus speelt ie alles door elkaar af. En dat is irritant.
Thanks ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Het is echt waar hoor, van de ballen. Maar ik hou erover op.
de mijne wel, maar dit kon ik hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, same here. Mijn eetlust verziek je niet zomaar
Ja dat moest van joejoequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, en jij probeert nu alle nummers mooi op volgorde te houden? En waar wil je dat mp3 tag programma dan voor gebruiken?
sorry voor alla vragen maar k probeer wat duidelijkheid te krijgen..om te kunnen meedenken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat moest van joejoeIk dacht dat ik ze gewoon op alfabetische volgorde van band had staan, maar blijkbaar denkt de usb stick daar anders over
quote:
ik en dwingenquote:
quote:
hmm..welk programma is het?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed joe, hoe nu verder? Want ik zit nu dus in zo'n programma, maar weet het even niet meer
Ehm, mp3Tag, heb maar wat gedownload..quote:
Ja, ze willen het gewoon horen, maar durven het niet toe te geven dus is het onze schuldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
Het is wel rustiger hier, als het niet over bevallen gaat.
eerst alle bestanden selecteren en met de kolomkop sorteren. dan met de "wizard autonummering" nummerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, mp3Tag, heb maar wat gedownload..
Pfff zeurdoos, het is niet snel goed bij jou he.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, mp3 taggen scoort hoog in de favoriete onderdelen.
slaapsequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, nu het niveau weer gedaald is tot een normaal level ga ik maar heel rap slapen.
Inderdaad. Het is hier dermate duf dat ik maar wat anders ga zoeken om te doen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff zeurdoos, het is niet snel goed bij jou he.
Ja dat is het ja ... Je heb helemaal gelijk ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ze willen het gewoon horen, maar durven het niet toe te geven dus is het onze schuld
help dan mee om hier een feestje van te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is hier dermate duf dat ik maar wat anders ga zoeken om te doen!
Zelfs een handvol anti-depressiva krijgt de boel hier niet eens gaande. Ja, ik hoor het al jullie zijn geen pokemon-meesters. Laters!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
help dan mee om hier een feestje van te maken
Pokemonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs een handvol anti-depressiva krijgt de boel hier niet eens gaande. Ja, ik hoor het al jullie zijn geen pokemon-meesters. Laters!
Daarvoor moet je ironisch genoeg bij mijn zoon zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs een handvol anti-depressiva krijgt de boel hier niet eens gaande. Ja, ik hoor het al jullie zijn geen pokemon-meesters. Laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |